Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Här är årets nyårshälsningar

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 December 2006 - 17:18

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0

Pressmeddelande - Aspiro, 2006-12-30

Här är årets nyårshälsningar

Aspiro, Sveriges största leverantör av mobilt innehåll, vet vilken nyårshälsning som du kommer att få på mobilen imorgon! Vi har sammanställt de nyårshälsningar som flest svenskar har köpt för att skicka till sina nära och kära. Topplistorna baseras på försäljning till abonnenter hos samtliga operatörer i Sverige.

Helt säkert kommer vi att se nya rekord för hälsningar via mobiltelefonen denna nyårsafton.

Aldrig förr har fler svenskar valt att skicka sina hälsningar via sin mobiltelefon.

– Jul och nyår är högsäsong för mobila tjänster. Under hela december är det högt tryck med en kraftig försäljningstopp dagen innan julafton fram till nyårsafton. Alla vill skicka jul- och nyårshälsningar och de som fått nya mobiler i julklapp vill fylla dem med nytt innehåll, säger Johan Lenander, VD på Aspiro.

Listorna över de mest köpta nyårshälsningarna baserar sig på försäljningen hos Inpoc, Cellus, Mobilehits och Aspiros mediepartners såsom TeliaSonera, Tele2, 3, Telenor, Halebop, Aftonbladet och MSN.

Här är de mest populära nyårshälsningarna i Sverige 2006:

Topp 10 – Bilder

Topp 10 – Animationer

Postad 30 December 2006 - 23:43

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Kul med Folk som fortfarande skickar bilder...själv försöker jag RINGA till mina nära och Kära..Vet inte vad bilderna kostar att köpa ...onödigt när det finns gratis på nätet...sms kostar nästan mer än ett samtal...GOTT NYTT ÅR PÅ ER...Shit detta kostade ingenting att skicka....

Postad 31 December 2006 - 01:41

Unregisteredf4412ed0
  • Unregisteredf4412ed0
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Trevligare med samtal, kan dock vara svårt att ringa precis vid övergången. Brukar ju vara lite överbelastat då. Man kan ju skicka sms då man skickar gratis till dom flesta vännerna. Men som sagt detta är ju gratis så jag vill bara säga GOTT NYTT ÅR till alla medlemmar och till alla som jobbar med denna sida.

MVH Nicklas

Postad 31 December 2006 - 09:33

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

• 2153 inlägg
  • 0
Innan solen går ned för 2006, innan minnena bleknar, innan nätverkerna kollapsar, innan jag blir stupfull och super bort min dator(!?!) önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Postad 31 December 2006 - 10:22

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Hmmmm, vilka fina bilder, not, brukar enbart skicka en liten sms hälsning med något om att jag förnärvarande är för full för att prata och sen stavar man fel på allt och skickar det till farmor, jag ska nog lägga undan min mobil i år...

Gott nytt år!!!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.