Postad 08 February 2007 - 09:03
Ser att kunna bli en trevlig bio. Tycker bara det är lite synd att du bygger för fönstren, själv är jag svag för motordrivna mörkläggningsgardiner.
För övrigt rätt snyggt med fönster i en bio och i galleriet har jag sett flera lösningar på mörkläggning av fönster.
Ska se om jag hittar på några ex senare, för ev inspiration.
Ser framemot att följa fortsättningen
Mvh
Passerati
För övrigt rätt snyggt med fönster i en bio och i galleriet har jag sett flera lösningar på mörkläggning av fönster.
Ska se om jag hittar på några ex senare, för ev inspiration.
Ser framemot att följa fortsättningen
Mvh
Passerati
Postad 11 February 2007 - 13:14
Tjenare Sharkey!! Angående ditt inlägg hos mig..
"Lite för rött för min smak, avundsjuk dock på att du har allt ljudisolerat då jag får hålla igen på volymen med resten av familjen i åtanke
Skall bli kul att se hur du bygger om. Jag är ganska ny här och förvånas över betygssystemet.. Om man till dig ger en nia eller tia... Vad ger man då när du lagt en jäkla massa tid på att bygga om? Mvh Sharkey "
Så svarar jag det samma angående betygsystemet, vi medlemmar har nog en tendens att sätta lite höga betyg ibland. Man har ju ingen chans att höja sig ibland då!
Det största felet är nog att sätter man för lågt så tror man nog automatiskt att man får det tillbaka... kan vara så iallafall.
Tackar, kom gärna tillbaka och kolla jag skall göra det samma.
/Earth22
"Lite för rött för min smak, avundsjuk dock på att du har allt ljudisolerat då jag får hålla igen på volymen med resten av familjen i åtanke
Så svarar jag det samma angående betygsystemet, vi medlemmar har nog en tendens att sätta lite höga betyg ibland. Man har ju ingen chans att höja sig ibland då!
Det största felet är nog att sätter man för lågt så tror man nog automatiskt att man får det tillbaka... kan vara så iallafall.
Tackar, kom gärna tillbaka och kolla jag skall göra det samma.
/Earth22
Postad 05 May 2007 - 16:29
Jäkligt fint du morbror, men det måste väll börja bli klart nu? Uppdatering!
// Christofer
// Christofer
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
63 bilder
43 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?