Postad 16 February 2007 - 09:14
Tjena!
Blev nyfiken på ditt vardagsrumsbord.
Var kan jag hitta merinfo den?
//Lorryquai
Blev nyfiken på ditt vardagsrumsbord.
Var kan jag hitta merinfo den?
//Lorryquai
Postad 02 May 2007 - 16:49
Japp som sagt e det ju bara provisoriska bilder..ska lägga upp redigt fina sen hoppas jag:P hehe
Postad 06 May 2007 - 17:24
Tackar!!! Bänken bygger/monterar man själv.... finns en bänkdel i galleriet
Postad 20 June 2007 - 16:20
Tja, nice setup du har, gillar ditt soffbord skarpt! =) Undrar över en sak bara, hur har du biampat dina 602s3? har oxå en NAD 753. Den är bara 6-kanalig. Har du bara tvinnat kablarna och kört in dom i samma utgång på förstärkaren? Glad midsommar! =)
/ Mölle
/ Mölle
Postad 02 July 2007 - 22:59
Tjo!
Jo dessa Soundstyle XS122 stativ köptes på Hifiklubben. De verkar inte ha några stativ kvar på hemsidan nu.. hmm.
Fanns iaf i Silver och Onyx (svart) när jag kollade senast.
http://www.soundstyl...eaker_Stand.htm
Där har du de olika färger som finns på stativen.
Mvh Toni
Jo dessa Soundstyle XS122 stativ köptes på Hifiklubben. De verkar inte ha några stativ kvar på hemsidan nu.. hmm.
Fanns iaf i Silver och Onyx (svart) när jag kollade senast.
http://www.soundstyl...eaker_Stand.htm
Där har du de olika färger som finns på stativen.
Mvh Toni
Postad 08 July 2007 - 09:15
Tjena!
Tack för att ni tycker det,jo det är super finns allt å merdärtill,området e riktigt lungt å fint,det hela landade på lite över 5,men kommer från en riktigt bra fastighetsaffär,om ni bor runt göteborgstrakten så är ni välkomna på ett glas:)
Tycker att du själv har det riktigt stilrent å snyggt,gillar när det går i svart å vitt försöker själv att inreda efter den stilen.
ha det bäst
Mac
Tack för att ni tycker det,jo det är super finns allt å merdärtill,området e riktigt lungt å fint,det hela landade på lite över 5,men kommer från en riktigt bra fastighetsaffär,om ni bor runt göteborgstrakten så är ni välkomna på ett glas:)
Tycker att du själv har det riktigt stilrent å snyggt,gillar när det går i svart å vitt försöker själv att inreda efter den stilen.
ha det bäst
Mac
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?