Jag har i två år kört MCE 2005 och tycker i allmänhet att det har fungerat mycket bra. Det enda problemet jag upplever är att informationen i EPGn väldigt sällan stämmer och när den stämmer så är den mycket knapphändig. Ganska ofta får jag också meddelandet "channel data not available" vilket innebär att jag inte har någon info alls om vad som kanalen visar
Nu funderar jag på att köpa Vista och vill veta om detta problem är löst - har microsoft ordnat en bättre server till sin EPG eller kan jag konfigurer Vistas MCE att hämta information från tex dagenstv.com (som man kan göra med mediaportal)
Om någon vet hur man kan välja vart EPG infon ska hämtas i MCE 2005 tar jag gärna emot tips ang detta också.
/ Markus
Nu funderar jag på att köpa Vista och vill veta om detta problem är löst - har microsoft ordnat en bättre server till sin EPG eller kan jag konfigurer Vistas MCE att hämta information från tex dagenstv.com (som man kan göra med mediaportal)
Om någon vet hur man kan välja vart EPG infon ska hämtas i MCE 2005 tar jag gärna emot tips ang detta också.
/ Markus
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?