Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nokia E65

10 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia E65 64MB RAM (Mobiltelefoner) 1 7.941176 (16) Inga priser

Postad 20 March 2007 - 21:06

felldin
  • felldin
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Har precis införskaffat mig en Nokia E65. Telefonen är riktigt bra och har flitigt med funktioner. Det bästa är nog att den har inbyggt WLAN men samtidigt är väldigt smidig i storlek. Dessutom har telefonen stöd för "Voice over IP". Detta gör att jag som har bredbandstelefoni via rix port80 (tidigare: rix telecom) kan koppla upp mig via WLAN och sedan ringa gratis. Dessutom kan jag ta emot alla samtal som rings hem till mig på mobilen så länge jag har tillgång till trådlöst nätverk.
Det enda negativa jag hittils kan komma på är att den inte har inbyggd radio.

Nu tänkte jag höra med er här på forumet om ni har tips på program till denna telefon. Den kör series 60 v3.
Mitt första tips får nog bli opera som webläsare (www.opera.com).

Så! Fortsätt med tips!

Postad 21 March 2007 - 11:02

Peter233
  • Peter233
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Får min E65:a senare idag men kan rekommendera Smart2go www.smart2go.com, gratis gpsprogram.

Postad 23 March 2007 - 12:44

felldin
  • felldin
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Här kommer två nya tips:

Autolock: Gör det som sony Ericssons telefoner har inbyggt. Låser automatiskt knappsatsen på telefonen efter en bestämd tid.
http://autolock.en.s.../download/53256

Mail for Exchange: Bästa applikationen jag hittat hittils... Synkar Mail, kalender och kontakter automatiskt via WLAN. Grymt pra för dig som har din mail m.m på en exchangeserver.
http://www.businesss...e_downloads.php

Postad 23 March 2007 - 13:09

felldin
  • felldin
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Ett till som är rätt användbart är:
Opera mini: Precis som det låter är det som opera fast mindre och smidigare (i vissa fall). Använder det som ett komplement till Opera
http://www.operamini.com/

Postad 24 April 2007 - 21:43

odelsteken
  • odelsteken
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Nu när ni har haft era E65 ett tag, är ni fortfarande lika nöjda?

Är inne på att köpa en som ett komplement till min P990 som jag har via jobbet. Har ett privat abonnemang också och har i dagsläget en SE W850 som jag vill byta ut mot något tunnare.

Postad 26 May 2007 - 20:23

Dego
  • Dego
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Finns det ngn som vet om det finns en symbian plugin som ger smilies på den här mobilen? Trist när man får sms och bara får ascii smilies...

Redigerat av Dego, 26 May 2007 - 21:52.

Postad 27 May 2007 - 15:31

Peter233
  • Peter233
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Nu när ni har haft era E65 ett tag, är ni fortfarande lika nöjda?

Är inne på att köpa en som ett komplement till min P990 som jag har via jobbet. Har ett privat abonnemang också och har i dagsläget en SE W850 som jag vill byta ut mot något tunnare.

<{POST_SNAPBACK}>

Överlag är jag nöjd, mest besviken på batteriet. Är telefonen fullladdad på måndag morgon måste jag ladda den onsdag kväll. Min e61:a kunde hålla minst 2-3 dagar till. Sedan tycker jag skärmen är i minsta laget. Kommer aldrig köpa en mobil med 2.2" skärm igen. Annars så är det en toppentelefon.

Postad 29 June 2007 - 06:02

Joopy
  • Joopy
  • Lärjunge

• 342 inlägg
  • 0
Är telefonen av plast eller är det metall hölje på den??

Postad 01 July 2007 - 22:51

krillepille2
  • krillepille2
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Jag funderar på en ny telefon till slutet utav sommaren. Denna är en av 4 kandidater.

Men jag har några frågor angående batteritiden.

1. Hur länge håller den med en timmes surfning med WLAN?

2. Hur länge räcker batteriet med 2-3h musiklyssnande?

3. Stämmer det med 240h standbytid?

Skulle bli oerhört glad om någon kunde svara på detta :wub:

Postad 19 November 2007 - 10:32

henke s
  • henke s
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Har denna flygplansläge och isf hur aktiverar man det? Jag hittar inget om detta i manualen, nämligen...

Det skulle verkligen vara en grov miss av Nokia om en "bussiness"-mobil som denna saknar flygplansläge... Är det nån som reser mycket så är det väl ändå de användare denna telefon i första hand riktar sig mot! :)

Edit: Okej, jag hittade det... Den här mobilen måste f.ö. ha det mest icke-intuitiva menysystemet någonsin! Nåja, genom att inte hålla in off-knappen för länge kunde jag, genom att stega ner i menyn som då poppar upp, välja ett läge som kallas "offline". Däremot verkar man inte kunna välja att mobilen default ska fråga om man vill starta i offline-läge eller "vanligt" läge när man ska sätta på telefonen. Isf måste man komma ihåg att byta till offline-läge innan man stänger av mobilen före flygresan - annars kan man inte sätta igång den igen förrän man har landat. Helt obegripligt!

För att inte tala om att det tog mig en halv oändlighet att få över en ljudbok på minneskortet och organisera upp innehållet i mappar (med PCSuite gick det smidigare, men det blir det ju inte direkt "plug&play" om man måste installera detta program på varje dator man vill överföra från). Vidare saknar jag en direktknapp kopplad till mediaspelaren, så att man slipper gå in och gräva i menyn. Att telefonen dessutom inte automatiskt knapplåses efter en viss tid övergår mitt förstånd. Nu verkar det sistnämnda dock gå att ordna genom installation av programmet det länkas till i inlägg #3, tack och lov...

Nej, visst har denna telefon sina poänger, men den har verkligen svårt att övertyga mig om sin storhet! :)

Redigerat av henke s, 19 November 2007 - 11:18.

Postad 27 June 2008 - 14:23

sickan
  • sickan
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Hej!

Är det någon som vet om Nokias sladd-headset HS-20 klarar av att styra volym och låt fram/bak?

/ Sickan

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.