Sony Handycam HDR-HC7
(Videokameror)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Canon Camcorder Legria HV20
(Videokameror)
|
1
|
(4)
|
Inga priser |
1 relaterade trådar
Canon HV20 videokamera (111 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 16 April 2007 - 16:06
Har tittat runt en hel del nu på en massa olika videokameror och skulle vilja ha någon med mer kunnande ge välja vilken videokamera jag ska köpa. Dom jag har fatnat för är Canons hv20 och Sonys HDR Hc7. Som sagt kan tänka mig att lägga ut max 15000 kr, skulle uppskatta tips samt vad ni tycker om dom 2 videokameror jag tittat på.
Postad 19 April 2007 - 10:16
Jag har bestält Canon HV20. Anser den vara fördelaktigaste för mig: Lägre pris(ca 2550:-), Billigare minneskort 90:- mot sony 190:-, Chinema format, 24p, justerbart inspelnings ljud osv
Läs i tråden jag startade "Canon HV20 videokamera"
Den enda fördelen med Sony är att dom har IR belysning så man kan filma när det inte finns befintligt ljus. Jag har inte kunnat testa Canon ännu som har "vitt ljus".
Läs i tråden jag startade "Canon HV20 videokamera"
Den enda fördelen med Sony är att dom har IR belysning så man kan filma när det inte finns befintligt ljus. Jag har inte kunnat testa Canon ännu som har "vitt ljus".
Postad 22 April 2007 - 11:42
Exakt samma sits som mig. Jag har nog bestämt mig för HV20'anHar tittat runt en hel del nu på en massa olika videokameror och skulle vilja ha någon med mer kunnande ge välja vilken videokamera jag ska köpa. Dom jag har fatnat för är Canons hv20 och Sonys HDR Hc7. Som sagt kan tänka mig att lägga ut max 15000 kr, skulle uppskatta tips samt vad ni tycker om dom 2 videokameror jag tittat på.
Postad 23 April 2007 - 22:38
Någon som vet om det finns ngt sportpack eller undervattenhus till HV20, inom rimlig prisgräns 
Mvh
Andreas
Mvh
Andreas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Canon HV20 videokamera
58 bilder
6 filmer