funkar den att ha till PCn???
snyggaste tangentbordet är ju ett måste till HTPCn
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Apple Wireless Keyboard (SV) till PC?
Startad av
Unregisterede418bca2
, Jun 15 2007 00:29
17 svar till detta ämne
Postad 15 June 2007 - 00:29
https://www.prisjakt...ukt.php?p=44748
funkar den att ha till PCn??? snyggaste tangentbordet är ju ett måste till HTPCn Postad 15 June 2007 - 00:42
står något om att man måste ha bluetoothadapter? är såna inbyggda i PCn eller vad köper man det till?, funkar det alls?
Postad 15 June 2007 - 00:54
http://www.webhallen...od.php?id=57010
kolla in den, ett litet bluetoothadapter man stoppar in i en usb port å woalla, du kan få tillgång till bluetoothenheter, såsom mobiler, trådlösa tagentbord från apple osv Postad 15 June 2007 - 01:03
http://www.neowin.ne...hp/t285546.html
d här kan va intressant för dig, en snubbe har lyckats koppla en Apple Wireless Keyboard till pcn. Men här kommer problemet, eftersom att jag e en gammal mac användare så vet jag att mac tagentbord skiljer sig lite från ett pc tagentbord. Det är ju inte riskfritt, du lär ju få lite strul. D finns ju andra pc tagentbort som e apsnygga. Det bästa alternativet är att köpa en mac;) Redigerat av dj_komodo, 15 June 2007 - 01:07. Postad 15 June 2007 - 08:54
är väl att drivrutiner inte finns, men har man en bootcamp-skiva med drivrutiner så borde man kanske använda den bara för att ta drivisar från till en vanlig windows installation me?! inte testat
Postad 15 June 2007 - 19:09
vill inte köpa en mac, vet fan inte hur de funkar, känns krångligt
gah, nån som testat? finns det verkligen apsnygga tangentbord till PC? jag vill ha ett vitt, eftersom min PCskärm å ja hela jäkla lägenheten börjar vara i vit högblank färg. Så jag gillar Mac som ni kanske förstår Postad 15 June 2007 - 21:42
du ogillar mac men gillar mac
man kan ju köra enbart windows på en mac om det är så...men som sagt köper du ett sådan tangentbord kan jag tänka mig att det kan bli svårt med drivisar kanske Postad 16 June 2007 - 01:58
en imac skulle passa bra i din vita lägenhet, du kan både köra windows å mac på osx på den...
tycker att Logitech diNovo Edge ser rätt bra ut, men den e ju inte vit-- Postad 17 June 2007 - 04:26
jo jag vet att en imac skulle sitta som handen i handsken men jag kan inte med mac-datorer aldrig suttit vid en och har ingen större lust att lära mej, verkar krångligt att lära sig från grunden igen.
så, nån som testat? Postad 17 June 2007 - 10:18
Du lär stöta på problem. Möjligt att det går, men Apple har tydligen någon form av kryptering eller liknande. Upptäckte detta när jag funderade på att skaffa ett Apple Wireless till min PS3:a. Dessutom så får du ju tangentbords layouten något annorlunda.
Postad 17 June 2007 - 20:43
jao, men layouten är inte så viktigt
Postad 17 June 2007 - 20:56
Tror att han med layouten menar att, vissa tagenter på mac tagentbordet inte finns på pc tagentbordet och vise versa, för att så är det.
Postad 07 July 2007 - 21:32
Tänk att man köper tgb på utseende :-)
Jaja, du kom ju iaf inte hem med en hel Apple-dator :-) Dinivo edge är extremt stilig, men kanske fel färg för dig? ;p Postad 08 July 2007 - 01:26
jo, det är helt klart det enda svart tangentbordet jag kan tänka mej i värsta fall hehe...
ja, det börjar gå lite för långt när man väljer tangentbord efter möbleringen, men det kommer att bli så jäkla läckert att jag inte vill ha det på något annat sätt då databordet, webbcamen, skärmen allt är i pianolacksvitt Postad 10 February 2008 - 22:36
denna tråd må va gammal men skit samma hur gör man då om man har en blåtandsmotagare /sändare o vill instalera tangentbordet via den till sitt logitech dinovo Postad 14 March 2008 - 21:00
Det funkar fin fint skriver på det nu.
Har https://www.prisjakt...kt.php?p=249971 på min htpc (linux med mythtv) och till min stationära dator har jag något addon card på moderkortet från msi som det oxå funkar till. cmd knappen funkar som windows knappen på ett "normalt" tangentbord utan att ställa in något. Postad 29 May 2009 - 19:28
Kör samma setup som dummie. Apple Wireless + Trusts BT-adapter. Funkar kanon! Använde dock Trusts drivrutiner, då man tydligen ska undvika Windows' inbyggda.
Edit. Ok, lite lagom gammal tråd. Men kan vara bra information ändå, då Google indexerar denna tråd högt (om man söker på PC +"Apple Wireless". Redigerat av ibumetin, 30 May 2009 - 09:00. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |