JVC 46" FULL HD LCD TV - EN 10 POÄNGARE!
36 svar till detta ämne
Postad 31 October 2007 - 03:51
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Helt otroligt att ingen har skrivit om denna fantastiska LCD TV...
Jag återkommer med en komplett recension inom de närmsta dagarna, men vill ge er ett smakprov på denna otroligt omfångsrika full HD LCD TV.
Bifogad bild är tagen på TV´n med matning genom enklaste sortens VGA kabel om 10+2 meter (200 spänn på Inet...) ´med en upplösning på 1024x768...
Titta och njut!
Srixon
Postad 31 October 2007 - 08:24
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Schysst bil...är det den vi ska njuta av för bilden går inte att säga något om, skulle kunna vara vilken tv som helst på marknaden. Varför matar du den med XGA föresten?
Postad 31 October 2007 - 08:54
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Well.. svarar gärna på seriösa frågor och inlägg gällande TV´n.. Står dock över putslustiga kommentarer och sarkasmer..
Postad 31 October 2007 - 09:15
davidrone
-
davidrone
-
Lärjunge
-
-
265 inlägg
Well.. svarar gärna på seriösa frågor och inlägg gällande TV´n.. Står dock över putslustiga kommentarer och sarkasmer..
Frågan kvarstår dock. Varför mata en FullHD TV med 1024x768? Och tyvärr går det inte att säga mycket om bilden, går inte direkt "se bilden" så som den ser ut på riktigt.
Postad 31 October 2007 - 09:18
Unregistered05718b45
-
Unregistered05718b45
-
Lärjunge
-
-
442 inlägg
Postad 31 October 2007 - 10:53
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
varfär matar du en 1080p tv, med 1024x768 för, och dessutom med VGA-kabel? verkar ju ganska VÄRDELÖST!
Postad 31 October 2007 - 11:16
bigbadboogie
-
bigbadboogie
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
Antagligen för att det inte är en "äkta" FullHD samt att D-Sub ingången inte stödjer 1920*1080 kanakse?  Enligt [url="http://="http://www.jvc.se/product.php?id=LT-46DZ7BU&catid=100028&sub=ts#product-tabs"]SPECEN(länk)[/url] stödjer skärmen max 1080i (men står inte vid vilken ingång),även om panelen är en 1920*1080. Men för fullHD märkning vill jag minnas att den måste stödja 1080p också, rätta mig om jag har fel. Enligt prisjakt så lanserades den 2006. Mvh Boogieman
Redigerat av bigbadboogie, 31 October 2007 - 11:17.
Postad 31 October 2007 - 11:21
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
Antagligen för att det inte är en "äkta" FullHD samt att D-Sub ingången inte stödjer 1920*1080 kanakse?  Enligt [url="http://="http://www.jvc.se/product.php?id=LT-46DZ7BU&catid=100028&sub=ts#product-tabs"]SPECEN(länk)[/url] stödjer skärmen max 1080i (men står inte vid vilken ingång),även om panelen är en 1920*1080. Men för fullHD märkning vill jag minnas att den måste stödja 1080p också, rätta mig om jag har fel.
Enligt prisjakt så lanserades den 2006.
Mvh Boogieman
jaa, justeja! Kom på att jag sett denna tv live, inte direkt något som jag blev imponerad av, och då jämförde jag mot de modeller som var aktuella då; W2000, XD1 osv... Varför gör man en tv som bara stöder 1080i? då tycker iaf jag de e bättre att lägga pengarna på en bra 720p tv, ex. Sony D3000 om man nu ska ha LCD.
Postad 02 November 2007 - 16:23
majken
-
majken
-
Rookie
-
1 inlägg
Bra bild,så enkelt, hajar du inte!!?? kan bara bli bättre,jag seer inget värdelöst,,,,vicket fjanteri,
Jag tippar att srixon kopplar med det han har ,,,gnäll på annat fjortis bye,bye
svar till hybe mfl
Redigerat av majken, 02 November 2007 - 16:25.
Postad 03 November 2007 - 10:11
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Alltid lika roligt med alla förståsigpåare som tycks veta "allt" om denna TV... Så här ligger det till (enligt mig): TV´n är inköpt på Mediamarkt vid deras 1 års jubileum, därav av det låga priset, 14900:- Valde där mellan denna apparat och Sharp LC-42XD1E, också 14900:- men "bara" 42". Båda skärmarna var ganska likvärdiga vad gäller den mycket fina bildkvaliteten, men med en liten, men dock fördel för JVC. Vad ljudet beträffar var JVC´n totalt överlägsen, överlägsen allt annat dom hade i butiken. Apparaten klarar 1080p, se via nedan bifogad länk. Det finns nämligen (minst) två olika varianter av denna modell, dels JVC LT-46BZ70BU och JVC LT-46DZ7BSW. Mediamarkt sålde den som 46BZ70BU, vilken varken har TV-tuner eller klarar 1080p, men det är i själva verket en 46DZ7BSW som har TV-tuner och klarar 1080p. Vad gäller mitt val av kablar via datorn. Min lilla bärbara jag använder har endast DVI-analog ut.. Vad gäller kabelkvaliteten, det finns ingen som helst anledning att köpa dessa dyra 3000-kronorskablar, med guldplättering hit och bla bla dit, man ser ingen som helst skillnad. Har provat via blindtest på ett antal personer, ingen kunde säga vilken som var den "bättre" kabeln. Det är bara kabel(fabulerarna)fabrikanterna som skrattar hela vägen till banken.. Det är som med healing och tarokort, vill man bli lurad... Kabelboxen skickar signalerna via en vanlig scartkabeln, finns tyvärr ingen hdmi-anslutning på den, skall dock uppdatera till HD-box snarast. Håller dock med er om att det är svårt att bilda sig en riktig uppfattning om bildkvaliteten via ett foto. Srixon Länk: http://www.ciao.se/p...mp;Compare.y=12
Postad 03 November 2007 - 13:04
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
vadå DVI-analog?
vafan e det?
DVI är digitalt, och jag är ganska säker på att din dator kan skicka 1920x1080 i både 50 och 60hz,
men eftersom tvn inte klarar det så går det inte.
Du borde dock kunna köra 1360x768, tycker jag.
edit: "låga priset 14995:-", tycker inte priset är speciellt lågt...
Redigerat av Hybe, 03 November 2007 - 13:05.
Postad 03 November 2007 - 14:14
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Hybe! Tycker du har en väldigt tråkig ton i dina inlägg, speciellt för att vara forumräv.. "vadå DVI-analog? vafan e det?" Hade därför ingen större lust att svara dig. Men eftersom du så gärna vill veta vafan DVI-analog är får jag väl upplysa dig (se nedan)... Din kommentar om priset fick mig faktiskt att skratta högt.. lägsta inköpspris på prisjakt för nämnda JVC modeller är 18000:- respektive 25000:- plus frakt. Överhuvudtaget billigaste 1920x1080 46" eller större är Netonnet´s "kvalitets-TV" Andersson Y470 för 14900:- well, well... Och nu över till DVI.. DVI finns i flera varianter DVI-Digital (DVI-D) stödjer bara digital överföring. DVI-Integrated (DVI-I) stödjer digital överföring samt är bakåtkompatibel med analoga (CRT) skärmar. DVI-Analog (DVI-A) stödjer endast analog överföring. Single-, eller Dual-link I DVI-interfacet finns två datakanaler - singel-, resp. dual-link. Varje datakanal stödjer en maximal bandbredd av 165 miljoner pixel per sekund. DVI kablage finns i fem varianter: DVI-A (endast analog) 12+5 pinnarDVI-D single-link 18+1 pinnar (Digital 1 kanal) DVI-D dual-link 24+1 pinnar (Digital 2 kanal) DVI-I single-link 18+5 pinnar (Digital 1 kanal + analog) DVI-I dual-link 24+5 pinnar (Digital 2 kanal + analog) Mvh, Srixon
Postad 03 November 2007 - 15:17
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
whatever!
visste inte ens att de fanns något som hette DVI-A, och har aldrig sett det som standard på något grafikkort, eller produkt över huvud taget.
men vad jag menar är ett eftersom detta bara är en 1080i tv, kan man ju lika gärna köpa en Bra tv för likvärdigt pris även om den "bara" stödjer 720p..., och kör man 1024x768 via datorn är ju en plasma bättre på alla sätt.
Postad 03 November 2007 - 18:42
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
whatever! visste inte ens att de fanns något som hette DVI-A, och har aldrig sett det som standard på något grafikkort, eller produkt över huvud taget.
men vad jag menar är ett eftersom detta bara är en 1080i tv, kan man ju lika gärna köpa en Bra tv för likvärdigt pris även om den "bara" stödjer 720p..., och kör man 1024x768 via datorn är ju en plasma bättre på alla sätt.
Håller med föregående talare och om du kikar på länken han skicka dig så klarar den 1080p . Hur skulle det vara att ta reda på fakta innan man kritiserar någe .
Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 03 November 2007 - 18:45.
Postad 03 November 2007 - 18:44
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
Alltid lika roligt med alla förståsigpåare som tycks veta "allt" om denna TV... Så här ligger det till (enligt mig): TV´n är inköpt på Mediamarkt vid deras 1 års jubileum, därav av det låga priset, 14900:- Valde där mellan denna apparat och Sharp LC-42XD1E, också 14900:- men "bara" 42". Båda skärmarna var ganska likvärdiga vad gäller den mycket fina bildkvaliteten, men med en liten, men dock fördel för JVC. Vad ljudet beträffar var JVC´n totalt överlägsen, överlägsen allt annat dom hade i butiken. Apparaten klarar 1080p, se via nedan bifogad länk. Det finns nämligen (minst) två olika varianter av denna modell, dels JVC LT-46BZ70BU och JVC LT-46DZ7BSW. Mediamarkt sålde den som 46BZ70BU, vilken varken har TV-tuner eller klarar 1080p, men det är i själva verket en 46DZ7BSW som har TV-tuner och klarar 1080p. Vad gäller mitt val av kablar via datorn. Min lilla bärbara jag använder har endast DVI-analog ut.. Vad gäller kabelkvaliteten, det finns ingen som helst anledning att köpa dessa dyra 3000-kronorskablar, med guldplättering hit och bla bla dit, man ser ingen som helst skillnad. Har provat via blindtest på ett antal personer, ingen kunde säga vilken som var den "bättre" kabeln. Det är bara kabel(fabulerarna)fabrikanterna som skrattar hela vägen till banken.. Det är som med healing och tarokort, vill man bli lurad... Kabelboxen skickar signalerna via en vanlig scartkabeln, finns tyvärr ingen hdmi-anslutning på den, skall dock uppdatera till HD-box snarast. Håller dock med er om att det är svårt att bilda sig en riktig uppfattning om bildkvaliteten via ett foto. Srixon Länk: http://www.ciao.se/p...mp;Compare.y=12
Bra köp . Har själv jvc men skall lämna in den lite synd för tv är bra .
Postad 03 November 2007 - 19:55
ODDNAME
-
ODDNAME
-
Användare
-
-
180 inlägg
Billig var den väl inte, har sett flertalet modeller för runt 11-12000 som jag tyckt det är bättre billd på med.
40" var dessa med, men den är ju inte den sämsta tvn i alla fall.
Postad 05 November 2007 - 21:11
matknu
-
matknu
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Jag köpte den också på Mediamarkt och är enormt missnöjd med den fula blåtonen. Svärtan är rent vedervärdigt dålig på TV! Eller kanske man ska kalla svärtan för blåan... Min son undrade vaför en pojke had färgat håret blått!!! Tomb Raider på TV igår var rent pinsam. Ljudet är super, skärpan mkt bra och designen klockren men när jag retar mig på den kassa svärtan känns det inte roligt att ha lagt ut 15000 på apparaten. Kan man reklamera dylikt!?
Postad 05 November 2007 - 21:30
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Upplever inte alls dom problem du säger dig ha med svärtan.. tvärtom, jag är väldigt nöjd, hade aldrig haft den kvar annars.. Har du testat runt med inställningarna? Mediamarkt har ju 2 veckors öppet köp, så du har nog inga problem att lämna tillbaka den om du inte är nöjd.. Hade dom inget exemplar uppställt där du köpte den?
Srixon
Postad 05 November 2007 - 21:42
matknu
-
matknu
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Upplever inte alls dom problem du säger dig ha med svärtan.. tvärtom, jag är väldigt nöjd, hade aldrig haft den kvar annars.. Har du testat runt med inställningarna? Mediamarkt har ju 2 veckors öppet köp, så du har nog inga problem att lämna tillbaka den om du inte är nöjd.. Hade dom inget exemplar uppställt där du köpte den? Srixon
Dom hade en JVC som uppställd bredvid en annan tv för 35 papp och jag tyckte att bilderna såg likadana ut. Tittade väl en 15 minuter på diverse program. Det var nog inga svarta partier på de filmerna. Jag vet inte vilka inställningar som skulle få bort blåtonen!? Om det blir gråton så blir jag glader. Några tips på vad man ska ställa in? Jag har testat varmton utan resultat samt ändrat på färg och kontrast...kanske finns flera inställningar som jag inte hittat ännu??? Det är omöjligt att inte reagera på blåtonen så om du inte har några problem kan det ju vara min TV... Det vore guld om det gick att justera bort blåtonen för ljudet, skärpan och designen är mkt bra. Snyggaste TVn jag sett faktiskt!
Redigerat av matknu, 05 November 2007 - 21:44.
Postad 05 November 2007 - 21:57
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Har en polare (bildnörd) som ställde in min TV med hjälp av en DVD-skiva för ändamålet.. kommer inte ihåg vad den hette, men jag kan återkomma om du är intresserad.. tror faktiskt att den fanns att ladda ner, även om han körde med en skarp version..
Srixon
Postad 06 November 2007 - 00:20
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Har suttit nu och skärskådat bilden under kvällen och jag kan bara understryka vad jag sagt tidigare... En helt suverän TV på alla sätt... Bifogar ett nytaget foto på kanal 1..
Srixon
Bifogad fil(er)
-
tv1.jpg 108.84K
0 Antal nerladdningar
Postad 06 November 2007 - 01:00
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2644 inlägg
Ser bra ut, säkert en bra TV.
Postad 06 November 2007 - 08:56
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Ser bra ut? Du verkar inte vara så noga med om folk blir strechade eller tillplattade, Babben & Co är en 16:9-sändning, dvs den ska täcka hela din skärm. Ställ in digitalboxen på att ge 16:9 ut och använd rätt bildläge på tv:n så blir det bättre.
Sedär, gick ju få ut nått av screenshotsen ändå. Och motivet var det inget fel på trots att hon börjar bli till åren - och tjock tydligen.  Polaren ställde in med en DVD ja, ställde han in tv-bilden oxå?
Postad 06 November 2007 - 09:39
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2644 inlägg
Vad jag menade, var att Srixon redan köpt TVn.
Postad 06 November 2007 - 21:48
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Grabbar, jag förstår av era "initierade" svar att ni inte är särskilt gamla... och du som bemödat dig med att efter skolan leta igenom avsnittet på SVT för att hitta passagen där bilden är tagen, hehe, nästan rörande ... jag tror jag sett din karaktär i nån amerikansk collegefilm... han med datorn, jolly colan och inte så många kvinnliga bekanta  ...
Hur som helst, jag har aldrig varit med om något forum där medlemmarna (speciellt dom som varit med ett tag) varit så oseriösa och uppenbart okunniga i sina inlägg. Här finns ingen större känsla av att man, som i andra teknikforum försöker dela med sig av objektiv information och kunskap. jag tager härmed min mats ur skolan och flyttar mina frågeställningar till något forum med större kunskapsbas och mindre chattliknande inlägg...
mvh,
Srixon
Redigerat av Unregistered1185, 06 November 2007 - 21:51.
Postad 07 November 2007 - 10:19
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
umm, är det Pacman du kallar okunnig och omogen? hmmm
din trådtitel osar okunnighet. för att inte tala om dina inlägg
har blivit bannad pga. sånna här trådar så många gånger tidigare på andra forum, och tänker inte riskera det här också,
låt denna tråd dö.
Postad 07 November 2007 - 11:51
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Hybe>> Vadå, det är klart han framstår som jättemogen när han bemöter "kritik" på sina fina bilder på sin tv (som han har bemödat sig att lägga upp en tråd om på forumet, hur var det nu med kvinnliga bekanta...  ) med personangrepp. Det är ett vuxet beteende serrö. Han måste ju vara jättegammal, 200 år minst. De flesta andra borde bli glada när folk påpekar uppenbara felaktigheter i setupen men i det här fallet så fanns det tydligen nån sorglig stolthet (" hey kolla mina bilder - men säg inget ont om dem för då blir jag ledsen - mina foton på min tv är allt för mig") som satte stopp på det - hoppas de är "snällare" på lunarstorm då...
Postad 07 November 2007 - 13:31
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
hehe, instämmer! man borde absolut inte bli uppretad av kritik, speciellt inte när de kommer från en person med betydligt mer kunnande inom imrådet än en själv. var bara så roligt när han skrev; Titta och njut! Srixon
å sen kommer en bild på ett jevla skrivbord, i FEL upplösning dessutom!  var bara tvungen att skriva nåt!! aja..., all in good fun!
Redigerat av Hybe, 07 November 2007 - 13:33.
Postad 07 November 2007 - 14:38
mappe
-
mappe
-
Användare
-
-
117 inlägg
Någon som är rädd för att ha köpt fel tv kanske, och vill ha positiv kritik? Äsch jag vet inte.. är så j*vla nöjd med min 46D3000 så.. den fick precis betyg som bästa LCD i tidningen "Råd & Rön" senaste numret.. där har du en 10 poängare enligt mig för ett bra pris.
Postad 07 November 2007 - 15:20
Kapten Styrman
-
Kapten Styrman
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Någon som är rädd för att ha köpt fel tv kanske, och vill ha positiv kritik? Äsch jag vet inte.. är så j*vla nöjd med min 46D3000 så.. den fick precis betyg som bästa LCD i tidningen "Råd & Rön" senaste numret.. där har du en 10 poängare enligt mig för ett bra pris.
Va kul att du är nöjd med din TV! Men kavla nu upp ärmarna karl, för nu lär syrliga kommentarer hagla över dig. Och för guds skull lägg inte upp någon skärmavbild! Risken finns ju att nån tycker den är värdelös!
Redigerat av Kapten Styrman, 07 November 2007 - 17:57.
Postad 07 November 2007 - 17:27
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
hehe, instämmer! man borde absolut inte bli uppretad av kritik, speciellt inte när de kommer från en person med betydligt mer kunnande inom imrådet än en själv.
var bara så roligt när han skrev;
Titta och njut! Srixon
å sen kommer en bild på ett jevla skrivbord, i FEL upplösning dessutom! 
var bara tvungen att skriva nåt!! aja..., all in good fun! 
Finns inga upplösningar på skrivbord som är fel .
Postad 07 November 2007 - 17:41
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
umm, är det Pacman du kallar okunnig och omogen? hmmm
din trådtitel osar okunnighet. för att inte tala om dina inlägg
har blivit bannad pga. sånna här trådar så många gånger tidigare på andra forum, och tänker inte riskera det här också,
låt denna tråd dö.
Och detta uttalande är ju jävligt moget med moget betende rakt igenom .
Postad 07 November 2007 - 18:00
Zionalfa
-
Zionalfa
-
Användare
-
-
121 inlägg
Att diskutera fakta och personliga intryck-OK
Men att leka i sandlådan och kasta paj-???
Lägger man in inlägg så måste man vara med på att vi kommer att komentera...det är ju en del av forumet  .
Smaken är ju som baken säger man, men fakta är fakta!
Hur som haver så har denna tråd spelat en större roll som komedi än upplyftande fakta.
Postad 07 November 2007 - 22:33
Unregistered1185
-
Unregistered1185
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Hade bestämt mig för att inte skriva några fler inlägg på denna tråd... men man skall aldrig säga aldrig..
Såg att mitt "mogna" inlägg gav upphov till lite reflektioner från er..
Hur som helst, jag får väl krypa till korset och erkänna att mitt inlägg inte kommer att klassas som det mest vuxna som skrivits här.. var redan på dåligt humör när jag såg era inlägg (bad day at work..) och reagerade lite sandlådemässigt... no hard feelings (i varje fall inte från min sida). Förvånades faktiskt över era tämligen snälla svar.. ja, ok då, mogna svar..
Läste att någon skrev att denna tråd på sin höjd varit humoristisk till sin karaktär.. man får väl vara glad att man åtminstone roat någon..
Håller fullständigt med om att man självklart får tåla kritik.. vad jag dock vänder mig emot är när man försöker göra sig lustig över andra medlemmars inlägg.. Uppskattar själv konstruktiv kritik och råd och dåd..
mvh,
Srixon
Postad 08 November 2007 - 11:14
sepulfreak
-
sepulfreak
-
Amatör
-
-
97 inlägg
och sedan är det ju också så att det spelar ingen roll om vad man skriver eller hur grym (man tycker att) en tv är, för folk ska alltid hitta petitesser, klagomål eller påpekanden och oftast handlar det om fakta..men det är ju en stor del av forumet och det är det som är tjusningen med det!
Postad 17 November 2007 - 23:32
toler
-
toler
-
Veteran
-
-
1548 inlägg
vafan kan inte JVC sänka priset på sin toppTV, å komma med nytt så det blir fler hi-end. Kunde de sänka för att fira mediamarkt - så kan de sänka på 8an med. Ner med den till 20000kr så folk blir intresserade av en inte ny TV. Vem vill köpa för 30000kr!
i övrigt en komisk tråd - synd att serixon drog sig ur - när han fick respons. man ska alltid fullfölja
Postad 08 December 2007 - 13:53
BornOne
-
BornOne
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Ny här och jag håller med trådskapan.. De känns som att alla är bara avunsjuka och ska helt enkelt LETA fel.
Många svar som med en gång tas som Fullständigt negativa. Ett sådant här forum är väl inte till för att trycka ner folk som har köpt en sak?
Han är nöjd med sin tv och de är ju underbart. De är inte alla som är de verkar de som.
Har man för höga krav är de svårt att bli nöjd. Men man behöver ju inte trycka ner en som är de, långt ner i skona eller?
Själv har jag en sådan här TV och köra via HDMI till en HTPC och de är helt underbar bild. Finns säker bättre TV apparater och ja du kan säker få en Mindre tv som är flera gånger bättre.. Men för att vara en 46" och till de priset man gav så är jag nöjd.
Du som skrev om de Blåa de är inget jag själv har upplevt. Köpte mig ett Geforce 8600 och i programvaran till Nvidia finns de ett rätt bra kalibrerings program som man kan ställa in TV efter.
Tycker att ni ska sluta med att klanka ner på folk och vara glad för denna personen skull.
Hoppas på lite bättre Första Intryck när jag kommer in nästa gång.
På återseende!
Mvh Viggeborn
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|