Kommentarer till 2- kanals rör av Exans
Startad av
Exans
, Nov 10 2007 12:07
36 svar till detta ämne
Postad 25 November 2007 - 05:55
fotograf komentgaren blir nästan pinsam när man ser hur bra dina foto är. Du har en riktigt bra setup som jag gärna hade lyssnat på. Keep up the good work.
mvh
mvh
Postad 25 November 2007 - 22:33
ser seriøste ud . ja min aurum spiller sku virkeligt godt ,, har hørt sonus Faber flere gange men ikke i orligt rolige hjem,, men rensten af dit sætop kender ikke så godt,, men ser suk goooooot ud
Postad 29 December 2007 - 17:02
Måste vara väldigt karakteristiskt ljud! Kul med lite annorlunda grejer!
Postad 05 January 2008 - 15:21
Instämmer med förgående talare: "kul med lite annorlunda grejer".
Sonus Faber har man ju hört talas om, men jag har aldrig haft tillfälle att lyssna på dem. Dared känner jag tyvärr inte heller till, men jag kan tänka mig att det låter riktigt vackert! Det ser iaf väldigt vackert ut!
Sonus Faber har man ju hört talas om, men jag har aldrig haft tillfälle att lyssna på dem. Dared känner jag tyvärr inte heller till, men jag kan tänka mig att det låter riktigt vackert! Det ser iaf väldigt vackert ut!
Postad 21 January 2008 - 14:13
vackrare syn har mitt öga sällan skådat! helt underbart! nu väntar jag bara på att det ska dyka upp en vinylspelare med
Postad 26 January 2008 - 12:03
En riktigt redig audiofil! Roligt. Och snyggt. Hoppas det låter lika bra som det ser ut.
Postad 29 January 2008 - 13:48
vackrare syn har mitt öga sällan skådat! helt underbart! och nu har vinylspelaren dykt upp ser jag! även den var sjukt snygg.. det är "rörande" att se... okej förlåt, det var ett dåligt skämt haha
Postad 30 January 2008 - 00:16
Det här måste låta underbart!.....Tror jag ska gå ner och lyssna lite = ).
Nu har du fått till en ricktigt fin anläggning, då är det bara upp till mig att fixa rummet och akustiken./ Hyresvärden
Nu har du fått till en ricktigt fin anläggning, då är det bara upp till mig att fixa rummet och akustiken./ Hyresvärden
Postad 24 February 2008 - 14:36
hvorfor smider du CDafspileren nede under ? giver dårlige knæ skulle overveje at sætte dine forstærker nede under og alt andet oven på ?????
men super super super nice cooooooool udstyr
men super super super nice cooooooool udstyr
Postad 26 February 2008 - 20:31
Jag köpte högtalare och förstärkare för 4k tillsammans och det är mycket bra ljud för pengarna skulle jag vilja säga
Postad 31 March 2008 - 20:52
Du vet vad jag tycker - Det är helt j*vla underbart snyggt och låter precis lika bra.
Dessutom håller jag med om den där jäkla katten. Han tar för mycket plats. Enligt rykte har han börjat propsa på min säng hemma hos morsan och farsan. ;-)
Ha det gôtt - Johan
Dessutom håller jag med om den där jäkla katten. Han tar för mycket plats. Enligt rykte har han börjat propsa på min säng hemma hos morsan och farsan. ;-)
Ha det gôtt - Johan
Postad 25 May 2008 - 21:19
snyggt ,hoppas inte kissekatten är o smeker sig uppe vid sterion ,då kanske han grillar sig på dom varma Rören , för jag har hört att dom kan blir riktigt varma närmare 70-90grader ,jag kan dock ha fel
Postad 03 September 2008 - 16:51
Perfekt att ha på vintern,kan man stänga av värmen i rummet och bara köra med rören dagen lång
Postad 20 September 2008 - 19:28
Ser man på ett finsmakar album. det var som en lördagspåse med godis att titta in här. Katie Melua gör ju också bra musik så värm upp rören o grilla Sonusarna.
Postad 30 December 2008 - 11:13
vart får jag tag på spikes skydd måste ha mina dali e tunga o gör märke i parketten skicka var jag kan köpa dom till [email protected]
Postad 28 August 2016 - 23:49
Vart har du tagit vägen? Ingen uppdatering på flera år ju... skärp dig, detta är ju ett av mina favoritalbum.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
66 bilder
166 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?