sen undrar jag också om ni har några tips på köksbord? det får max vara 75 brett dock.. funderat på ett liknande detta
bord
mvh
Redigerat av Markusvbg, 21 November 2007 - 23:22.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 21 November 2007 - 20:44
tjena, har nu klart det mesta i min nya lägenhet, men köket återstår att tapetsera /måla.. tänkte måla tapeterna vita, men har nu tänkt om lite.. köksluckorna är vita och kyl/frys också, så det kanske blir för tråkigt? vad kan man mer ha för färger som är "inne" nu.. nougat eller något kanske?
sen undrar jag också om ni har några tips på köksbord? det får max vara 75 brett dock.. funderat på ett liknande detta bord mvh Redigerat av Markusvbg, 21 November 2007 - 23:22. Postad 24 November 2007 - 16:00
Hej, jag jobbar själv som inredningsarkitekt, och jag kan rekomendera dej En vit tapet med svarta blommor som mönster, ett barbord i ek, och kanske ekgolv, så blir det stilligt, måla int epå tapeterna, det håller inte och efter några år så släpper tapeterna i hörnor och det ser billigt ut.. lycka till . mvh Alex Postad 25 November 2007 - 16:34
Något ljust skulle bli bra. Inte så kul med någon mörk färg.
Ljusbrun ? Postad 26 November 2007 - 19:16
Som sagt, svart och vitt rockar ju!=) Annars går en annan igång på rött också=P
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |