Kommentarer till Min Hemmabio ! /Sovrum av wictor
Startad av
wictor
, Dec 02 2007 03:08
13 svar till detta ämne
Postad 02 December 2007 - 03:08
Schysst rum/biorum. Tycker dock d ser ut som du borde minska toe-in vinkeln på frontarna.
För bättre skärpa i bilderna bör du minska ISO-värdet och bli stadigare på hand ;-) om du inte har ett stativ.
För bättre skärpa i bilderna bör du minska ISO-värdet och bli stadigare på hand ;-) om du inte har ett stativ.
Postad 21 December 2008 - 21:35
Tackar!! Jo filmsamlingen den e schysst har utökats ganska kraftigt på sistone.Häftigt ljus du har, snygg filmsamling.
Redigerat av wictor, 21 December 2008 - 21:35.
Postad 26 January 2009 - 21:34
Jag älskar mina AKG lurar, på min sida står följande: "Nu har jag testat ett flertal och fastnade slutligen för denna dj-lur. Den sitter bra på huvudet och stänger ute allt buller. Ljudet är öppet samtidigt som basen är stram och exakt. Byggkvalitén är mycket bra den med och jag tycker att luren har en fin design. Jag letade efter en lur som inte läcker ljud när jag sitter på tunnelbanan på väg till skolan. Men luren kräver samtidigt en del då den inte är alltför lättdriven. Jag har prövat den med andra lättare MP3-spelare, men ljudet släpper inte på samma sätt som med Iriver."
Jag har även prövat mina lurar med Iriver T10 som har samma uteffekt som U10.
Med T10 låter det riktigt bra, men ännu bättre med E10 som har mer kraft, desvärre säljs den inte längre. Lurarna mår bra av mycket effekt.
Fint album
Kram
Jag har även prövat mina lurar med Iriver T10 som har samma uteffekt som U10.
Med T10 låter det riktigt bra, men ännu bättre med E10 som har mer kraft, desvärre säljs den inte längre. Lurarna mår bra av mycket effekt.
Fint album
Kram
Postad 01 February 2009 - 21:39
Snyggt högtalarbygge!Jag tror inte det var någon vidare nedgradering att byta din dvdspelare snarare tvärtom ljudmässigt sätt.Snart egen lgh?
Postad 03 July 2009 - 19:38
Har du inte lite för mycket toe in på högtalarna. Ser trevligt ut annars.
Postad 23 July 2009 - 21:19
Mysig litet rum du har. Verkar vara ganska trångt med golvhögtalare ser det ut som.
"Snyggt! Men jag skulle själv aldrig lägga 5000:- på surroundhögtalarna och om så skulle jag aldrig kunna låta bli att testa dessa som 2 kanal. ;-)"
Tack! Jag har lagt ner en liten peng på rummet så det ska se någorlunda fint ut men kommer antagligen flyttar snart och då blir det att piffa till lägenheten rejält. Visst är 5000 kr mycket för ett par surroundhögtalare men vem har sagt att jag gav det?
"Snyggt! Men jag skulle själv aldrig lägga 5000:- på surroundhögtalarna och om så skulle jag aldrig kunna låta bli att testa dessa som 2 kanal. ;-)"
Tack! Jag har lagt ner en liten peng på rummet så det ska se någorlunda fint ut men kommer antagligen flyttar snart och då blir det att piffa till lägenheten rejält. Visst är 5000 kr mycket för ett par surroundhögtalare men vem har sagt att jag gav det?
Postad 05 November 2009 - 20:35
mycke nice med sq 50 c1 hur spelar dom? antagligen mycket bra ja e själv jäkligt nöjd med mina sq -50:)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
38 bilder
32 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?