Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Låser sig vid spelning

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 December 2007 - 09:53

Floppy
  • Floppy
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Tjänare!!!

Vill inte höra något tjöt om att det finns redan trådar m.m om detta bara svar på min fråga inget annat!!!

Till frågan: Har ps3 60gb.... Men när jag skall spela need for speed pro street så låser det sig....
Trodde att det var spelet som det var fel på så ja lämna tebax det... och istället köpte jag call of duty 4.. Men samma skit händer där men här står det:

Error Could not find label ´main´in script´animscript/stop

Snabba frågor skall jag lämna tebax konsolen då det känns rätt uppenbart att det är denna det är fel på????

Eller har jag fått två kassa spel på rad???

Ps. Konsolen har de senaste firmwaren (2,01) om det nu har någon som helst betydelse

Tacksam för snabba svar......

Postad 02 December 2007 - 10:14

Ballybompa
  • Ballybompa
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Tjänare!!!

Vill inte höra något tjöt om att det finns redan trådar m.m om detta bara svar på min fråga inget annat!!!

hmmm.. du verkar tro att detta är en supporttjänst du betalar för att göra som du vill, eller är det bara jag som är lite känslig såhär på morgonen..

Postad 02 December 2007 - 10:31

Floppy
  • Floppy
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Tjänare!!!

hmmm.. du verkar tro att detta är en supporttjänst du betalar för att göra som du vill, eller är det bara jag som är lite känslig såhär på morgonen..

Se där ja alltid finns det någon som inte kan vara tyst!!!

Är väl som för tjejer "PMS"

kanske missad det som ja skrev är inte intresserad av trams, enbart vettiga inlägg men det är väl fortfarande ett fritt land så man får ju tolka saker som man vill....
Synd bara att det alltid skall vara någon som stör sig

Postad 02 December 2007 - 11:01

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Dåligt blodflöde i frontalloben, anger management kanske. :)
Om det nu känns uppenbart, som du säger, att konsollen är defekt så finns det stor anledning att lämna tillbaka den.
Det är lätt att störa sig på någon med din aggressiva framtoning.
Byt konsollen och besvära inte oss PMS:are med dina otrevliga påhopp.

Redigerat av Unregistered0e3a6535, 02 December 2007 - 11:04.

Postad 02 December 2007 - 12:11

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
floppy, med den där attityden tycker jag att du skall ta dina frågor till supporten och inte till det här forumet. Ring till inköpsstället eller nått, kom inte hit med dina krav.

Postad 02 December 2007 - 15:17

Floppy
  • Floppy
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Ursäkta härliga morgon humöret!!!

Men det handlade inte om att använda forumet som ett jäkla kundcenter utan som information om vad det kunde vara då flertalet av användarna av ps3 verkar ha haft en massa udda fel.. Kanske rent av det fel som jag "hade".....men men Vilket som helst:
har lämnat in konsollen och fått med mig en ny hem:: Så nu är det bara att hoppas att det skall funka....

Postad 02 December 2007 - 15:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Haha. Skönaste tråden idag. :)

Postad 02 December 2007 - 18:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Spel hänger sig ibland pga dålig mjukvara. Ibland är konsollernas hårdvara dålig.
Själv har jag inte haft några problem men jag äger å andra sidan bara 4 spel till PS3.

Postad 02 December 2007 - 19:05

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Det har förekommit ganska mycket snack om att det senaste FW är buggig och gör så att vissa maskiner slutar att läsa skivor. Har du testat om samma sak händer med dvd:n, cd:n mm?

Postad 02 December 2007 - 21:21

Floppy
  • Floppy
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Tja!!!

Har spelat i några timmar på den nya "begagnade konsolen jag fick hem" så ###### irriterande så det blir ju bara till att åka tebax med den konsollen med... riktigt surt med tanke på att den funkar perfekt... hade inte bryt mig om inte personen som har haft den innan mig har fixat en spricka i botten å repat hela konsollens fram samt baksida, hur man lyckas med det är för mig ett under..... är man inte rädd om sina saker???

Så det är väl bara för mig att hålla tummarna på att konsol nummer 3 är fel fri samt ny... :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.