Kommentarer till Bio systemet i vardagsrummet av Audio Code 3
Startad av
Audio Code 3
, Dec 04 2007 12:20
32 svar till detta ämne
Postad 27 December 2007 - 22:51
Det sista med tvn som vrider på sig va rätt häftigt, är det en väggmonterad motor?
Postad 08 August 2008 - 22:14
Var inte det Hitachi`s lyxigaste serie 9700, inbyggt motorstativ var standard,har förmig att den var väldigtDet sista med tvn som vrider på sig va rätt häftigt, är det en väggmonterad motor?
tung också
Postad 23 September 2008 - 06:01
Mkt nostalgi med laserdiscen. Hade själv en sådan i början av 90 talet. Thx introt på laserdisecn var oförglömligt. The wild bunch är den bästa. Ibland längtar man tillbaka till den tiden då inte utvecklingen gick så j-a snabbt.
Postad 02 January 2009 - 14:42
Fasen, jag minns att jag läst om det där Jamo-systemet för länge länge sedan i en hemmabiotidning. Blev ordentligt nyfiken då det begav sig, men hade nu glömt bort det då jag inte stött på det någonstans. Nu vaknade nyfikenheten igen, det verkar onekligen rätt så potent
Postad 02 January 2009 - 19:18
Tidningen 'What Video & TV' gav högsta poäng när det begav sig september numret 1995 tror jag.
Postad 29 August 2009 - 17:56
Fina prylar du gjorde bra val av nya förstärkaren fan den väger ju typ dubbelt upp mot Marantzen sen har dom sabbat utseendet på nya Marantz med ..Är riktigt sugen på samma Onkyo som du köpt .
Postad 29 August 2009 - 18:13
Tack!
Min Onkyo 876 kostade bara 9990kr så det var ett givet köp, mer kraft gentemot alternativet Marantz SR6004
Min Onkyo 876 kostade bara 9990kr så det var ett givet köp, mer kraft gentemot alternativet Marantz SR6004
Postad 14 October 2009 - 20:59
Tack, jag blir nästan rördÖnskar att jag hade kvar mina LD när jag tittar på din fina samling
Postad 15 October 2009 - 17:38
Halo = bästa som någonsin gjorts
Halo2 = ett totalt misslyckande i fråga om balansen i spelet, men ett fantastiskt äventyr !
halo3 = allt är som det borde varit i 2an, men mer hade jag nog förväntat mig av den sista biten i denna trilogi... Vart är den där rätta känslan.. ?!
aja, Halo 3 är ändå precis så bra som det kan bli, men det som fattas något som gjorde att Halo(1) fortfarande är min topp 1 !
Du får ett trevligt muntligt betyg på 9/10 och det som inte ger dig 10 är att jag inte få se en bild på hela din anläggning..
Halo2 = ett totalt misslyckande i fråga om balansen i spelet, men ett fantastiskt äventyr !
halo3 = allt är som det borde varit i 2an, men mer hade jag nog förväntat mig av den sista biten i denna trilogi... Vart är den där rätta känslan.. ?!
aja, Halo 3 är ändå precis så bra som det kan bli, men det som fattas något som gjorde att Halo(1) fortfarande är min topp 1 !
Du får ett trevligt muntligt betyg på 9/10 och det som inte ger dig 10 är att jag inte få se en bild på hela din anläggning..
Postad 19 October 2009 - 14:17
Halo 3: ODST är helt ok, gav den en 10 när man började spela, men i närmare eftertanke är den värd en 9:a
Längtar efter Halo Reach.
Längtar efter Halo Reach.
Postad 06 June 2010 - 18:01
Gamertag Hi Def Games @ Xbox Live
Fast nu kör man mest Basttlefield: Bad Company 2
Fast nu kör man mest Basttlefield: Bad Company 2
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
59 bilder
303 filmer