guitarhero.com för 360, PS3 & Wii
72 svar till detta Àmne
Postad 08 December 2007 - 18:30
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Startade till början denna grupp för xbox folket, men sen kom jag pĂ„ att alla kan vara med. Spelen Ă€r naturligvis Guitar Hero 3, Guitar Hero Aerosmith och Guitar Hero World Tour Jag fixat en tour group pĂ„ http://www.guitarhero.com. Jaha, tĂ€nker du! Men gör sĂ„hĂ€r (xbox360): 1. gĂ„ in pĂ„ guitarhero.com, bli medlem. 2. gĂ„ in i menyn pĂ„ guitar hero > xbox live > guitarhero.com > skriv av din personliga kod. 3. VĂ€lj link account pĂ„ guitarhero.com, vĂ€lj xbox och skriv in din kod. 4. GĂ„ in pĂ„ Tour Groups > sök pĂ„ minhembio (gruppen heter Minhembio fanclub) > klicka in dĂ€r och joina!! Nu kan du se vad alla andra pĂ„ minhembio har fĂ„tt för score pĂ„ sina lĂ„tar, totalscore, battle och all möjlig information! Man kan tom göra turneringar Ă„ grejjer! SĂ„ vad vĂ€ntar du pĂ„. Spring till guitarehero.com och joina nu!!! För Wii och Ps3 :Ă€r det bara att följa samma instruktioner men vĂ€lja er konsoll pĂ„ steg 3och följa instruktionerna pĂ„ skĂ€rmen. Ăr ni osĂ€kra pĂ„ steg 2 sĂ„ stĂ„r det hur man gĂ„r till vĂ€ga under link account pĂ„ guitarhero.com Edit: Skriv gĂ€rna i trĂ„den nĂ€r du joinat och vad du har för gamealias
Redigerat av Majorglenn, 04 April 2009 - 09:03.
Postad 08 December 2007 - 22:33
Unregistered1919ead0
-
Unregistered1919ead0
-
Amatör
-
-
95 inlÀgg
Tjena!
Jag signade upp, har ps3 och mitt game-alias Àr F1MP.
/Fredrik
Postad 20 December 2007 - 20:59
moparman
-
moparman
-
Ăber-Guru
-
-
11727 inlÀgg
Hur gÄr det för Minhembio ?
Kört nÄra turneringar ?
Postad 25 December 2007 - 12:23
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2495 inlÀgg
Postad 31 December 2007 - 15:02
moparman
-
moparman
-
Ăber-Guru
-
-
11727 inlÀgg
Majorglenn
Jag har joinat nu
Spelar ni Àn eller har ni gett upp Ä dragit vidare ?
Postad 01 January 2008 - 22:11
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Majorglenn Jag har joinat nu Spelar ni Àn eller har ni gett upp Ä dragit vidare ?
Jo du Àr addad! Vi har inte kört nÄn turnering Àn, men har du lust kan du slÀnga upp en  Man kan köra hur som helst.. men poÀng pÄ en lÄt. Mest poÀng pÄ 3 lÄtar. Det som suger lite Àr ju att vi har nÄgra proffs i grupen som skulle sopa banan med oss dödliga!
Postad 02 January 2008 - 00:10
moparman
-
moparman
-
Ăber-Guru
-
-
11727 inlÀgg
Heh..Nja..SjÀlv sÄ mÄste ja ligga i trÀning ett tag..Tycker fan inte att ja blir just nÄ bÀttre..
Kanske Àr jag som Àr otÄlig..Man vill ju bli bÀst NU
De kanske Àr som me styrketrÀning..Man stÄr still ett tag sÄ man nÀstan ger upp ÄsÄ lossnar det heh
Postad 02 January 2008 - 20:45
Yoshimitsu
-
Yoshimitsu
-
ForumrÀv
-
-
728 inlÀgg
Ànnu en soldat har joinat... HirYoshima heter jag. let's rock... tycker inte riktigt att poÀngen pÄ lÄtarna stÀmmer överens med de som stÄr pÄ min konsol dock...
Postad 02 January 2008 - 21:19
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Ànnu en soldat har joinat... HirYoshima heter jag. let's rock... tycker inte riktigt att poÀngen pÄ lÄtarna stÀmmer överens med de som stÄr pÄ min konsol dock...
Du Àr addad
Postad 02 January 2008 - 22:04
Sloobo
-
Sloobo
-
Rookie
-
9 inlÀgg
Signade precis...fÄr bli turnering snart
Postad 03 January 2008 - 00:13
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Signade precis...fÄr bli turnering snart 
du e addad.. nu e vi 15 sjÀlar som joinat gruppen!! Ja d börjar nÀstan bli dags för en turnering. NÄn som kÀnner sig manad att dra igÄng den första?
Postad 03 January 2008 - 13:42
Yoshimitsu
-
Yoshimitsu
-
ForumrÀv
-
-
728 inlÀgg
sÄg precis att jag ligger i den nedre delen av tour groupen... fast jag Àr överlÀgset bÀst i bekantskapskretsen... de e lite jobbigt nÀr man inte har motstÄnd hÀr hemma...  ingen som taggar en att bli bÀttre liksom...
men varför har jag inte samma poÀng och stjÀrnor pÄ lÄtarna pÄ sidan som jag har pÄ konsolen? mÄste jag köra om dem nu nÀr jag joinat för att det ska uppdateras eller?
Postad 03 January 2008 - 15:04
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
Hmm...
We're sorry but the Guitar Hero community will be unavailable due to maintenance for approximately 1 hour (9:00 AM EST).
Bara att avvakta och se! Joinar ikvÀll nÀr jag kommit hem frÄn jobbet.
Postad 03 January 2008 - 17:14
analog
-
analog
-
AnvÀndare
-
-
212 inlÀgg
Postad 03 January 2008 - 17:32
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
HjÀlp, jag gör exakt som det stÄr pÄ hemsidan för att joina med mitt Wii, men fÄr inte fram nÄgon kod via Wii:en...
NÄn som kan förklara varför?
Postad 03 January 2008 - 17:39
Yoshimitsu
-
Yoshimitsu
-
ForumrÀv
-
-
728 inlÀgg
HjÀlp, jag gör exakt som det stÄr pÄ hemsidan för att joina med mitt Wii, men fÄr inte fram nÄgon kod via Wii:en... NÄn som kan förklara varför?
vad sÀger konsolen nÀr du gÄtt in pÄ WFC och sen www.guitarhero.com(finns alltsÄ en lÀnk dÀr som heter sÄ)? den ska ge dig ett nummer direkt.
Postad 03 January 2008 - 17:41
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
HjÀlp, jag gör exakt som det stÄr pÄ hemsidan för att joina med mitt Wii, men fÄr inte fram nÄgon kod via Wii:en... NÄn som kan förklara varför? vad sÀger konsolen nÀr du gÄtt in pÄ WFC och sen www.guitarhero.com(finns alltsÄ en lÀnk dÀr som heter sÄ)? den ska ge dig ett nummer direkt.
Ja jag kommer in, och det stÄr "Enter following passcode" men sen Àr det bara tomt. Försökte skapa ny profil, men "server is unavailible, please try again". Kanske ska vÀnta lite dÄ?
Redigerat av MrSpokk, 03 January 2008 - 17:44.
Postad 03 January 2008 - 18:00
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Joinade idag, Rock on.
Har godkÀnt dig HjÀlp, jag gör exakt som det stÄr pÄ hemsidan för att joina med mitt Wii, men fÄr inte fram nÄgon kod via Wii:en... NÄn som kan förklara varför? vad sÀger konsolen nÀr du gÄtt in pÄ WFC och sen www.guitarhero.com(finns alltsÄ en lÀnk dÀr som heter sÄ)? den ska ge dig ett nummer direkt.
Ja jag kommer in, och det stÄr "Enter following passcode" men sen Àr det bara tomt.
Försökte skapa ny profil, men "server is unavailible, please try again". Kanske ska vÀnta lite dÄ?
Ja, verkar konstigt. Klör visserligen med 360 men d borde ju inte vara svÄrare med wii! SÄ testa lite senare du
Postad 03 January 2008 - 18:02
Unregistered1919ead0
-
Unregistered1919ead0
-
Amatör
-
-
95 inlÀgg
sÄg precis att jag ligger i den nedre delen av tour groupen... fast jag Àr överlÀgset bÀst i bekantskapskretsen... de e lite jobbigt nÀr man inte har motstÄnd hÀr hemma... ingen som taggar en att bli bÀttre liksom...
men varför har jag inte samma poÀng och stjÀrnor pÄ lÄtarna pÄ sidan som jag har pÄ konsolen? mÄste jag köra om dem nu nÀr jag joinat för att det ska uppdateras eller?
Hej, jag Àr inte sÀker, men Àr det inte sÄ att det bara Àr lÄtarna och poÀngen frÄn "career-mode" som syns www.guitarhero.com? eller syns Àven poÀngen (och stjÀrnorna) frÄn "quick play" ocksÄ?
Postad 03 January 2008 - 18:04
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
sÄg precis att jag ligger i den nedre delen av tour groupen... fast jag Àr överlÀgset bÀst i bekantskapskretsen... de e lite jobbigt nÀr man inte har motstÄnd hÀr hemma... ingen som taggar en att bli bÀttre liksom...
Hej, jag Àr inte sÀker, men Àr det inte sÄ att det bara Àr lÄtarna och poÀngen frÄn "career-mode" som syns www.guitarhero.com?
eller syns Àven poÀngen (och stjÀrnorna) frÄn "quick play" ocksÄ?
Tror det bara Àr carrer mode poÀngen. Men Àr verkligen inte sÀker
Postad 03 January 2008 - 18:43
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
Joinade idag, Rock on.
Har godkÀnt dig
HjÀlp, jag gör exakt som det stÄr pÄ hemsidan för att joina med mitt Wii, men fÄr inte fram nÄgon kod via Wii:en... NÄn som kan förklara varför? vad sÀger konsolen nÀr du gÄtt in pÄ WFC och sen www.guitarhero.com(finns alltsÄ en lÀnk dÀr som heter sÄ)? den ska ge dig ett nummer direkt.
Ja jag kommer in, och det stÄr "Enter following passcode" men sen Àr det bara tomt.
Försökte skapa ny profil, men "server is unavailible, please try again". Kanske ska vÀnta lite dÄ?
Ja, verkar konstigt. Klör visserligen med 360 men d borde ju inte vara svÄrare med wii! SÄ testa lite senare du 
Testat igen med ny profil...hjÀlper inte. Bara en tom "ruta" efter Enter foll.... Provar imorgon igen eftersom min sambo stÄr och rockar loss just nu till Number of the beast 
Redigerat av MrSpokk, 03 January 2008 - 18:45.
Postad 03 January 2008 - 19:24
analog
-
analog
-
AnvÀndare
-
-
212 inlÀgg
Hur updateras informationen pÄ sidan? Dvs om man klarar nya lÄtar/fÄr högre poÀng.
Automatiskt eller mauellt ?
Postad 03 January 2008 - 19:28
Unregistered2b92ee77
-
Unregistered2b92ee77
-
Wannabe
-
-
49 inlÀgg
Ăr med i touren jag med nu som MrJoni.
Surt bara att jag mÄste tjacka en ny uppsÀttning spel o gura till PS3 som jag skaffa förra veckan =/
Samt givetvis alla achievements......men skoj att du tog tag i det hÀr!!!
FÄr ta en turnering snart dÄ
Postad 03 January 2008 - 19:42
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Hur updateras informationen pÄ sidan? Dvs om man klarar nya lÄtar/fÄr högre poÀng.
Automatiskt eller mauellt ?
Xboxen uppdaretar sjÀlv iaf, kan inte svara för dom andra men dom borde ju göra det sjÀlvt Äxo.
Postad 03 January 2008 - 19:59
Bizhop
-
Bizhop
-
ForumrÀv
-
-
825 inlÀgg
Hmmmm lögn att fÄ han att acceptera min supersecret code + min GT...."Sorry, we were unable to find a match for that name and passcode."
ingen rock tour för min del dÄ........
Postad 03 January 2008 - 22:06
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
Hmmmm lögn att fÄ han att acceptera min supersecret code + min GT...."Sorry, we were unable to find a match for that name and passcode." ingen rock tour för min del dÄ........ 
Vi fÄr ta och starta en hemsida "vi som inte Àr godkÀnda för guitarhero.com".
Postad 03 January 2008 - 22:55
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
SÄ hÀr ser det ut hos mig, och bli nu inte avundsjuka pÄ den oerhört fina kvaliten pÄ fotot  :
Jag förstÄr inte varför jag inte fÄr nÄgon passcode. Ingen annan som haft detta problem?
Bizhop - vi fÄr trösta oss med Kina Special imorgon
DSC01579.JPG 337.11K
0 Antal nerladdningar
Postad 03 January 2008 - 23:36
Bizhop
-
Bizhop
-
ForumrÀv
-
-
825 inlÀgg
yupp.... 
Kinaspecial it is
Postad 04 January 2008 - 00:41
wilczoch
-
wilczoch
-
Wannabe
-
-
14 inlÀgg
Bizhop: Jag hade samma problem nÀr jag skulle lÀnka mitt konto. Koden som man fÄr pÄ skÀrmen Àr skriven med versaler men det fungerade enbart nÀr jag skrev det med gemener vid registreringen. Om du inte har testat att skriva in koden med gemener sÄ kan det vara det som Àr fel.
Postad 04 January 2008 - 08:31
Bizhop
-
Bizhop
-
ForumrÀv
-
-
825 inlÀgg
gemener, versaler, hyroglyfer....jag har testat allt:(
Postad 04 January 2008 - 11:46
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
gemener, versaler, hyroglyfer....jag har testat allt:(
Du Àr nog helt enkelt inte tillrÀckligt bra - as simple as that!
Postad 04 January 2008 - 13:53
Andreaz
-
Andreaz
-
AnvÀndare
-
-
195 inlÀgg
Bizhop: Jag hade samma problem nÀr jag skulle lÀnka mitt konto. Koden som man fÄr pÄ skÀrmen Àr skriven med versaler men det fungerade enbart nÀr jag skrev det med gemener vid registreringen. Om du inte har testat att skriva in koden med gemener sÄ kan det vara det som Àr fel.
Jag hade ocksÄ problem att lÀnka mitt konto (PS3). Det fungerade först efter att jag lyckades spela en onlinematch (torsk givetvis) och dÀrefter gick in pÄ guitarhero.com och lÀnkade mitt konto. Jag skrev med versaler och det fungerade... Jag har klickat i för att joina er lilla grupp. AndreasSWE Àr mitt namn...
Redigerat av Andreaz, 04 January 2008 - 13:57.
Postad 04 January 2008 - 14:10
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Jag hade ocksÄ problem att lÀnka mitt konto (PS3). Det fungerade först efter att jag lyckades spela en onlinematch (torsk givetvis) och dÀrefter gick in pÄ guitarhero.com och lÀnkade mitt konto. Jag skrev med versaler och det fungerade...
Jag har klickat i för att joina er lilla grupp. AndreasSWE Àr mitt namn...
du Àr godkÀnd
Postad 04 January 2008 - 14:11
Bizhop
-
Bizhop
-
ForumrÀv
-
-
825 inlÀgg
Jag hade ocksÄ problem att lÀnka mitt konto (PS3). Det fungerade först efter att jag lyckades spela en onlinematch (torsk givetvis) och dÀrefter gick in pÄ guitarhero.com och lÀnkade mitt konto. Jag skrev med versaler och det fungerade...
Jag har klickat i för att joina er lilla grupp. AndreasSWE Àr mitt namn...
kanske dÀr skon klÀmmer, fÄr testa det först dÄ. Tack för infon
Postad 04 January 2008 - 14:29
Andreaz
-
Andreaz
-
AnvÀndare
-
-
195 inlÀgg
Hur Àndrar man sin location?
Jag ser i gruppen att rockworf ser ut som han hör hemma i trakten runt Falun...
sen Àr det bara en hel hög i Stockholm
Postad 06 January 2008 - 14:05
Unregistered1384
-
Unregistered1384
-
Beroende
-
-
1199 inlÀgg
Jag har ansökt, MazSwe heter jag
Postad 06 January 2008 - 22:08
Unregistered091dcb13
-
Unregistered091dcb13
-
Amatör
-
-
79 inlÀgg
Jahamen, dĂ„ har man skaffat sig GH3 till Wii - och anmĂ€lt mig till gruppen. Lowpass heter jag, dĂ€r som hĂ€r. Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag en nybörjare - men jag hoppas att kunna vara med och battla i framtiden nĂ„gon gĂ„ng
Postad 06 January 2008 - 22:32
tranceftw
-
tranceftw
-
Rookie
-
1 inlÀgg
Joinat
Postad 06 January 2008 - 22:48
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Hur Àndrar man sin location?
Jag ser i gruppen att rockworf ser ut som han hör hemma i trakten runt Falun...
sen Àr det bara en hel hög i Stockholm
ingen aning, sÄg att det fanns nu.. ska forska i det Jag har approvat alla som har joinat!
Postad 07 January 2008 - 07:58
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
Ingen mer Àn jag som har problem med att inte fÄ fram nÄgon "passcode" frÄn Wii:n?
Fick detta svar frÄn Activision:
"Hi, Thank you for contacting Activision Customer Support. I am sorry to hear you are having problems with Guitar Hero III. Try entering and leaving the menu several times, to see if the code appears. If it does not, delete the existing account on the Wii. After having done so, create a brand new account and see if the code appears."
Har som jag tidigare skrivit redan provat ovanstÄende, men fÄr bara fram den tomma rutan.
Postad 07 January 2008 - 11:38
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Ingen mer Àn jag som har problem med att inte fÄ fram nÄgon "passcode" frÄn Wii:n? Fick detta svar frÄn Activision:
"Hi, Thank you for contacting Activision Customer Support. I am sorry to hear you are having problems with Guitar Hero III. Try entering and leaving the menu several times, to see if the code appears. If it does not, delete the existing account on the Wii. After having done so, create a brand new account and see if the code appears."
Har som jag tidigare skrivit redan provat ovanstÄende, men fÄr bara fram den tomma rutan. 
Va mysko.. sÀlj wii Ä köp en 360  hehe.. nÀ skÀmt Ä sido jag har ingen bra lösning att hjÀlpa dig dÄ jag inte har nÄn wii.. men hoppas d löser sig pÄ nÄt sÀtt iaf
Postad 07 January 2008 - 14:57
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlÀgg
Ingen mer Àn jag som har problem med att inte fÄ fram nÄgon "passcode" frÄn Wii:n? Fick detta svar frÄn Activision:
Va mysko.. sÀlj wii Ä köp en 360 hehe.. nÀ skÀmt Ä sido jag har ingen bra lösning att hjÀlpa dig dÄ jag inte har nÄn wii.. men hoppas d löser sig pÄ nÄt sÀtt iaf 
FÄr min 360 nu i veckan, alternativt nÀsta vecka (###### Webha...) eller hur var det ny Bizhop? FÄtt nÄgot leveransbesked pÄ din projektor/360?
Redigerat av MrSpokk, 09 January 2008 - 07:35.
Postad 07 January 2008 - 21:08
squiz
-
squiz
-
ForumrÀv
-
-
595 inlÀgg
MÄste man ha xbox live guld för att kunna fÄ fram VIP passcode?
Postad 07 January 2008 - 21:25
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlÀgg
MÄste man ha xbox live guld för att kunna fÄ fram VIP passcode?
Jo jag tror inte ens du kommer in pÄ xbox live-menyn utan guldkonto har jag för mig. Men prova
Postad 07 January 2008 - 21:29
squiz
-
squiz
-
ForumrÀv
-
-
595 inlÀgg
MÄste man ha xbox live guld för att kunna fÄ fram VIP passcode? Jo jag tror inte ens du kommer in pÄ xbox live-menyn utan guldkonto har jag för mig. Men prova 
Du har sÄ rÀtt. Helt vÀrdelöst om du frÄgar mig... Jag vill ju kunna lÀgga till friends och dela mina scores etc utan att behöva köra guld. Hmm...undrar om det gÄr att aktivera guld med 48h trial grejen som följde med GH3 och pÄ sÄ sÀtt skaffa fram VIP koden...men det Àr klart...nÀr det 48h gÄtt sÄ stÀngs vÀl Àven lÀnken till kontot ner kan man tÀnka...
Postad 08 January 2008 - 21:18
Tartin
-
Tartin
-
Amatör
-
-
68 inlÀgg
Jag ansökte precis om att fÄ gÄ med i er lilla grupp. Mitt konto heter Tartin.
Postad 08 January 2008 - 22:28
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Jag ansökte precis om att fÄ gÄ med i er lilla grupp. Mitt konto heter Tartin.
Approved
Postad 09 January 2008 - 15:24
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Har slÀngt upp en turnering nu.. vet dock inte hur man vÀljer vilka lÄtar som gÀller!?!? http://www.guitarher...ournaments/7056
Postad 09 January 2008 - 17:52
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlÀgg
Har slÀngt upp en turnering nu.. vet dock inte hur man vÀljer vilka lÄtar som gÀller!?!?
http://www.guitarher...ournaments/7056
Jag har fÄtt för mig att det inte Àr sÄ avancerat den dÀr turneringsidan, utan mest till för att lÀgga upp och ha alla turneringar som i en kalender, och om det inte Àr en lokal turnering under ett par timmar pÄ ett visst stÀlle sÄ fÄr man nog ha en separat sida, eller forumtrÄd eller liknande dÀr man sköter allt det praktiska till turneringen. Som de har under "rivalry" pÄ scorehero. Jag drog igÄng en turnering för ett par veckor sedan pÄ ett annat forum med samma mall de brukar köra pÄ scorehero, och det funkar ganska bra, hittills  Enklast Àr vÀl att göra likadant hÀr, det som behöver göras innan Àr typ kolla intresse och se hur mÄnga som vill vara med, vilken svÄrighetsgrad man kör pÄ, hur lÄtarna vÀljs, poÀngsystem och hur lÀnge man har pÄ sig pÄ varje lÄt, utslagning etc. Sen behövs ju nÄgon som samlar in alla score och sköter det hela. Hade ju dock varit vÀldigt smidigt om det varit mer knutet till scorehero, att ens score automatiskt visas dÀr pÄ den lÄt som gÀller för aktuell tid. SÄ man slipper joxa med det manuellt. Men jag tror inte det Àr det...fast kanske har fel
Postad 09 January 2008 - 20:58
Majorglenn
-
Majorglenn
-
MĂ€stare
-
-
3071 inlÀgg
Har slÀngt upp en turnering nu.. vet dock inte hur man vÀljer vilka lÄtar som gÀller!?!?
http://www.guitarher...ournaments/7056 Jag har fÄtt för mig att det inte Àr sÄ avancerat den dÀr turneringsidan, utan mest till för att lÀgga upp och ha alla turneringar som i en kalender, och om det inte Àr en lokal turnering under ett par timmar pÄ ett visst stÀlle sÄ fÄr man nog ha en separat sida, eller forumtrÄd eller liknande dÀr man sköter allt det praktiska till turneringen. Som de har under "rivalry" pÄ scorehero. Jag drog igÄng en turnering för ett par veckor sedan pÄ ett annat forum med samma mall de brukar köra pÄ scorehero, och det funkar ganska bra, hittills Enklast Àr vÀl att göra likadant hÀr, det som behöver göras innan Àr typ kolla intresse och se hur mÄnga som vill vara med, vilken svÄrighetsgrad man kör pÄ, hur lÄtarna vÀljs, poÀngsystem och hur lÀnge man har pÄ sig pÄ varje lÄt, utslagning etc. Sen behövs ju nÄgon som samlar in alla score och sköter det hela.
Hade ju dock varit vÀldigt smidigt om det varit mer knutet till scorehero, att ens score automatiskt visas dÀr pÄ den lÄt som gÀller för aktuell tid. SÄ man slipper joxa med det manuellt. Men jag tror inte det Àr det...fast kanske har fel 
Ja du.. jag har ingen aning hur d funkar.. men du verkar veta, kanske du som ska vara ansvarig turneringsfixare
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Svara pÄ citerade inlÀgg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
LFE reference och Center ch
johan b-lund
2026-09-02 18:43:15
-
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas hÀr?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna sjĂ€lva tagit. För att bilder ska listas krĂ€vs att albumet Ă€r synligt samt att det inte Ă€r av typen "Historik", "Ănskelista", "Ăvriga byggbilder" eller "Ăvrigt".
|