Jizzler, menade inte att klanka ner på Sony. Råkade bara vara första bästa rosa TV jag hittade 
Ingen orsak, jag la knappt märke till ditt inlägg
Precis som så många andra tillverkare måste även Sony tillverka en del lågvattenmärken för att passa kunder i alla segment (och av alla läggningar, hrhr...)
Kollade ditt album - imponerande installation du jobbar med! Gillar designen på din Philips 42PF9966.
Och föresten, vad är det för box du använder för att koppla in antenn och nätverk för att driva TV:n?
Philipsen är okej, men sett till designen så är Sonyn två galaxer snyggare.
Enbart det upplysta emblemet får min puls att höjas med ett tiotal procent;
https://www.minhembi...c_id=197515.jpgSorry för en apkass bild, nya kommer så snart jag fått pli på all utrustning som skall gömmas i en garderob med all kabeldragning som det innebär
Jag är inte hundra på vilken box du menar, men jag antar att du syftar på datorn. Det är en PC med ett par digitalboxar för datorbruk och lite annat för att passa ändamålet. Lådorna som står bakom är en gbit-switch och en trådlös router, den senare då signalen från routern på nedervåningen inte orkade skjuta trådlös signal över alla våra kvadratmetrar oavsett antenn. Betong är tydligen inget vidare materialval i sammanhanget...
Back to topic, den är ju riktigt bra!