Sen undrar jag om det är full HD på 360 halo edition?
Tacksam för svar
Mvh Jonte
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Gäller garantin om man byter ut delar?
Startad av
appelvikaren
, Dec 16 2007 18:52
6 svar till detta ämne
Postad 16 December 2007 - 18:52
Hur är det med garantin om man t.ex byter skal på sin xbox eller byter ut fläktarna osv?
Sen undrar jag om det är full HD på 360 halo edition? Tacksam för svar Mvh Jonte Postad 16 December 2007 - 22:59
Fixar du att byta ut skalet å så så fixar du väl att byta tillbaka skalet om någonting skulle hända Postad 17 December 2007 - 04:45
Det är väl inte överdrivet att få tag på. Postad 17 December 2007 - 10:38
Jag har hört om flera som fått sina maskiner lagade trots att dom tom har chippat sina maskiner
Postad 17 December 2007 - 10:53
Att byta skal borde vara OK.
Däremot kan fläktbyte ska problem, om du nu menar att man byter den själv . Annars är det ju en legitimerad verkstad som utför bytet och då är det OK . Jag tror MS kan argumentera att du inte varit behörig att byta ut delar och att du därmed brutit mot garantireglerna. De kan (observera kan) tom säga att du gjort fel och att det var fläktbytet som varit orsaken till att fel uppstod och kan bestrida att garanti gäller. Jag tror att du tyvärr då är wookad. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |