Servicemeny tillgång.
1. starta tv
2. tryck in koden 062596 (ja,jag vet att den redan är nämd på forumet till en annan Philips)
3. tryck på [INFO] knappen.
4. välj med pil [upp]/[ner], och pil [höger}/[vänster]. spara med knappen [OK]
5. Rodda runt
Enligt ett annat forum så nämns det att man skall ta det försiktigt med en del inställningar.
Bäst att veta vad man gör så att säga
Jag tror att man kan justera "backlight" via denna meny, iaf kan man modda kall/normal/värme default.
Röd, Grön, och Blå går också att ändra på, perfekt om man kör en kallibreringsskiva
! GLÖM INTE ATT SKRIVA NER VAD SOM VAR DEFAULT FRÅN FABRIK INNAN NI RODDAR RUNT !
Jag tar inga som helst ansvar för detta, allt görs på egen risk.
Om det är som på LG kan philips se hur många ggr servicemenyn har varit aktiverad = garanti trubbel.
Lycka till
1. starta tv
2. tryck in koden 062596 (ja,jag vet att den redan är nämd på forumet till en annan Philips)
3. tryck på [INFO] knappen.
4. välj med pil [upp]/[ner], och pil [höger}/[vänster]. spara med knappen [OK]
5. Rodda runt
Enligt ett annat forum så nämns det att man skall ta det försiktigt med en del inställningar.
Bäst att veta vad man gör så att säga
Jag tror att man kan justera "backlight" via denna meny, iaf kan man modda kall/normal/värme default.
Röd, Grön, och Blå går också att ändra på, perfekt om man kör en kallibreringsskiva
! GLÖM INTE ATT SKRIVA NER VAD SOM VAR DEFAULT FRÅN FABRIK INNAN NI RODDAR RUNT !
Jag tar inga som helst ansvar för detta, allt görs på egen risk.
Om det är som på LG kan philips se hur många ggr servicemenyn har varit aktiverad = garanti trubbel.
Lycka till
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?