Kompensation för sugigt Live
54 svar till detta ämne
Postad 04 January 2008 - 09:50
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Läste detta nyss på Majornelson: Dear Xbox LIVE Members:
During this past holiday season you helped us break a number of Xbox LIVE records. This included our largest sign-up of new members to Xbox LIVE in our 5 year history and just yesterday you broke the record for the single biggest day of concurrent members ever on the service.
As a result of this massive increase in usage we know that some of you experienced intermittent Xbox LIVE issues over the holiday break. While the service was not completely offline at any given time, we are disappointed in our performance. I would like to take this moment to thank you each and every one of you for your patience and understanding as our team has worked around the clock to return the service to a stable state.
At the same time we would like to offer a token of our appreciation to all of you in celebration of record success for the service. And as a thank you for your loyalty during this holiday period, we will be offering all of our Xbox LIVE members around the world access to a full Xbox LIVE Arcade game that will be available to download free of charge. In the coming weeks we will be sharing the specific details of this offer with you.
Thank you again for helping make Xbox LIVE everything that it is today!
Sincerely,
Marc Whitten
General Manager, Xbox LIVE
Gamertag: Notwen Majornelson
Postad 04 January 2008 - 09:55
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Arcade-spel? /yawn
Aja, bättre än inget antar jag.
Postad 04 January 2008 - 09:56
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Hmmm, dom försöker alltså köpa min tystnad......ok
Postad 04 January 2008 - 09:58
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Tja varför inte, det är ju bättre än ingenting. Ser ingenting negativt med ett gratis Arcade spel
Postad 04 January 2008 - 10:00
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Ja verkligen en big yaaaaaawn!!
Jag som inte gillar arkadspel då?
Nä ska jag ha plåster på såren, ska jag banne mig ha en ny xbox360 med HDMI och 65nm helst 45nm ha ha ha
Postad 04 January 2008 - 10:10
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Jag tackar och tar snällt emot
Postad 04 January 2008 - 10:21
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Definitivt, jag är glad för allt gratis!
Jag blev även lycklig när MS skickade ut 2 spel och 1 handkontroll till oss som betalat hutlöst med pengar för xboxen när det begav sig.
Postad 04 January 2008 - 12:05
TukTuk
-
TukTuk
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Arcade är inget för mig. Tycker det är ett konstigt sätt att kompensera med något annat än det som var fel - live.
Ge mig tillbaka mina riktiga förlorade Live stunder istället! En ny månad hade ju suttit fint!
Postad 04 January 2008 - 12:37
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Tycker det är konstigt att det inte blivit mer uppmärksammat om hur dåligt Live har fungerat de senaste veckorna. Brukar ju bli jätterubriker så fort något strular för Microsoft i vanliga fall.
Bästa kompensation, enligt mig, skulle vara att man förlängde Live med dubbla tiden som det inte fungerar som det ska. Tar det 3-4 veckor att få ordning borde de ge 6-8 veckor Live. Man har ju inte fått vad man har betalat för.
Postad 04 January 2008 - 13:44
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Så man får välja exakt vilket arcade-spel man vill?
Vilket rekommenderas av er på forumet?
Postad 04 January 2008 - 14:44
iohan
-
iohan
-
Lärjunge
-
-
448 inlägg
Så man får välja exakt vilket arcade-spel man vill? Vilket rekommenderas av er på forumet?
Skulle inte tro att man får välja. Det blir nog som i fallet med när Live fyllde 5år. Då var det Carcassonne som fanns för gratis nerladdning. Alternativt så får man ett exakt belopp att handla för. Får man välja helt fritt så tycker jag att Puzzle Quest är ett bra val. Det kostar normalt 1200msp och är riktigt roligt. Om man gillar rollspel och pussel ... eller pussel i alla fall.
Postad 04 January 2008 - 14:45
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Så man får välja exakt vilket arcade-spel man vill? Vilket rekommenderas av er på forumet?
Xbox LIVE members around the world access to a full Xbox LIVE Arcade game that will be available to download free of charge. In the coming weeks we will be sharing the specific details of this offer with you.
Snarare dom väljer ett, skulle ju va helt ok om det blir ett bra spel, typ heavy weapons eller något liknande. Fast senaste gratis spelet (Carcassone) sög riktigt hårt.
Postad 04 January 2008 - 18:40
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Vore inte särskilt mycket kompensation om de valde ett som man redan köpt.
Postad 04 January 2008 - 18:46
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
spontant, borde de kompensera med en månads gratis LIVE, typ en månads tilläg när befintliga abonnemangstiden gått ut. Inte mer än rätt, det ska kännas lite för MS också så att det inte inträffar igen
Postad 04 January 2008 - 18:50
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
spontant, borde de kompensera med en månads gratis LIVE, typ en månads tilläg när befintliga abonnemangstiden gått ut. Inte mer än rätt, det ska kännas lite för MS också så att det inte inträffar igen 
Jag kan bara tänka mig hur mycket det måste ha svidit för er COD4 fantaster att vara utan LIVE en hel VECKA  . Det är ju omöjligt att återbetala.
Postad 04 January 2008 - 18:53
Xunder
-
Xunder
-
Användare
-
-
137 inlägg
Fattar inte varför ni klagar. Live strulade i ca 1 vecka eller va det var. Alltså sånnt händer, och vad jag vet har det inte hänt allt för ofta för live. Själv tycker jag det är snällt av MS att ge ut ett gratis arcard spel för att live var lite buggit under en vecka, ändå om jag troligtvis inte tänker spela det
Postad 04 January 2008 - 19:07
Unregisteredf664f8f0
-
Unregisteredf664f8f0
-
Användare
-
-
171 inlägg
Fattar inte varför ni klagar. Live strulade i ca 1 vecka eller va det var. Alltså sånnt händer, och vad jag vet har det inte hänt allt för ofta för live. Själv tycker jag det är snällt av MS att ge ut ett gratis arcard spel för att live var lite buggit under en vecka, ändå om jag troligtvis inte tänker spela det
Tycker det är jävligt kasst för dem som har betalt för sitt live då live i princip inte varit brukbart på en vecka. Nej tycker det är jävligt snålt att de inte ger ut extra live till de som betalt.
Postad 04 January 2008 - 19:15
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Xunder, LIVE strular fortfarande till och från. Tänk på att många tog ledigt från diverse i mellanagarna bara för att kunna spela tillsammans. Då är en vecka plötsligt ganska länge... ha ha ha ja Zoiler, vi som spelar COD4 har nog gnällt och svurit mest av alla, det är ju bara för att vi var så taggade på att få SWE:a lite tillsammans å så sket det sig  . Förresten kommer det nog inte heta SWE:a längre, klantaget kommer ju att ändras.
Postad 04 January 2008 - 19:52
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Xunder, LIVE strular fortfarande till och från. Tänk på att många tog ledigt från diverse i mellanagarna bara för att kunna spela tillsammans. Då är en vecka plötsligt ganska länge...
För de som jobbar borde kompensationen från xbox bestå av lön för de dagar man tog ledigt för och lira.
Postad 04 January 2008 - 20:14
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Xunder, LIVE strular fortfarande till och från. Tänk på att många tog ledigt från diverse i mellanagarna bara för att kunna spela tillsammans. Då är en vecka plötsligt ganska länge...
För de som jobbar borde kompensationen från xbox bestå av lön för de dagar man tog ledigt för och lira.
Xbox är spelmaskinen och MS är företaget
Postad 04 January 2008 - 20:31
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Xbox är spelmaskinen och MS är företaget 
Det har du rätt i  Vart mycket av det goda i jul så är lite slö i huvudet
Postad 04 January 2008 - 20:39
Yocke
-
Yocke
-
Forumräv
-
-
688 inlägg
Ja verkligen en big yaaaaaawn!!
Jag som inte gillar arkadspel då?
Nä ska jag ha plåster på såren, ska jag banne mig ha en ny xbox360 med HDMI och 65nm helst 45nm ha ha ha 
Det finns många bra spel på Live Arcade som inte är arkadspel. Faktum är att de flesta bra spelen inte är arkadspel.
Postad 04 January 2008 - 20:48
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Det där arcade spelet kan de ju ta o köra upp nånstans. Riktigt dåligt av Microsoft. Har haft STORA problem med Live! i drygt två veckor, funkar fortfarande inte efter ordning. Jag betalar faktiskt för att spela, då ska jag f*n kunna göra det också eller så ska jag få tillbaka den tiden jag förlorat.
Redigerat av bananplanta, 04 January 2008 - 20:49.
Postad 04 January 2008 - 22:08
Unregistered35582
-
Unregistered35582
-
Lärjunge
-
-
353 inlägg
Castlevania SotN är ju givet. Hur jäkla bra som helst.
Postad 05 January 2008 - 07:35
Unregistered1a5a7d81
-
Unregistered1a5a7d81
-
Amatör
-
-
61 inlägg
kan man byta sitt gratis arkadspel mot xp i cod4 tror ni
Postad 05 January 2008 - 16:08
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Blir nog ett nytt spel som ingen har hört talas om...
Fast inte mig emot, Carcassone var ju 55 gratis poäng. Tänkte försöka lira det online något så man kan få lite fler poäng, men orka.
Postad 05 January 2008 - 17:00
BuTTuS
-
BuTTuS
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Ja suck... Dom få arcade-spel som jag anser vara något att ha har jag ju redan köpt. Jag har betalat för Live och vill inte ha något annat. Det enda rätta vore ju om MS förlängde abonemanget med en månad, för nu har det krånglat i snart två veckor. Tex just nu så funkar INGENTING, det går inte ens att logga in på xbox.com
Postad 05 January 2008 - 17:15
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Det bästa alternativet vore att plussa på alla guld abb 1 månad..Enkelt och bra.
Postad 05 January 2008 - 18:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
De har t o m blivit stämda av någon nu för detta
Postad 05 January 2008 - 21:22
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
De har t o m blivit stämda av någon nu för detta
Rykte eller sanning Zoiler? Kan tänka mig att det är någon i USA, kan ju nästan inte vara någon annanstans det går. EDIT: Ahhh, nu såg jag att det låg något om det i COD4 tråden, visste väl att det var USA. OCH precis som jag misstänkte i mitt inlägg i COD4 tråden när strulet började, så har pajaserna på MS inte säkrat upp sina servrar inför julledigheterna och därmed en ökad användarantal...SUCK! Hur kan man missa detta?!?! Jag kommer nog inte att inte att nöja mig med ett arkadspel, tyvärr...
Redigerat av Ebola, 05 January 2008 - 21:47.
Postad 05 January 2008 - 21:30
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Det är sant. Det var i USA såklart ja  Jag kommer nog inte att inte att nöja mig med en arkadspel, tyvärr...
Stämning på G  ?
Redigerat av Zoiler, 05 January 2008 - 21:47.
Postad 05 January 2008 - 21:57
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Stämning på G ?  nej Zoiler inte stämning även om det skulle sitta fint med några millar mer en månads förlängt LIVE. Arkadspelet för min del kan de stoppa upp i rxxen...
Postad 05 January 2008 - 23:05
jimpa_84
-
jimpa_84
-
Användare
-
-
243 inlägg
Har själv skrivit tre mail till deras support där jag krävt en månadslive som kompensation, svarar pajasarna inte nu så får jag ringa dem.
Tycker det är för dåligt, vi har betalat för en produkt som uppenbarligen fungerat jävligt dåligt under julledigheten då man haft som mest tid att nyttja sin konsol.
Någon som känner sig manad att skriva ett inlägg på fairshopping, så att alla som har live kan gå in och rösta på att vi ska ha svar från dem där vi kräver live kompensation.
Tror dem att man kan kompensera detta genom ett pissigt arkadspel så är dem ju helt tiltade i huvudet.
Hoppas alla som har live får någon värdig kompensation annars kan microsoft dra åt ****, blir så förbannad, får ju behandla sina kunder med lite respekt. Vi betalar ändå 400-700 kr för ett års live.
Postad 06 January 2008 - 00:03
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Ibland blir jag rädd...
Postad 06 January 2008 - 00:13
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Vi betalar ändå 400-700 kr för ett års live.
Tänk på stackarna med PS3 som betalar 700 spänn för ett sämre spel än på 360.  Se det så här; 400-800 spänn om året för xbox live, det funkade dåligt i en vecka, monetär förlust 400-800/52 = 8-16 spänn. Gratis arkad spel a 800 poäng med en omräkningskurs på 8.85 poäng per krona -> 90 spänn. Visst, jag hade nog hellre tagit 800 poäng än ett arkadspel jag (nog?) egentligen inte vill ha, men man kan ju inte få allt...
Postad 06 January 2008 - 00:17
Lindholm R
-
Lindholm R
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
Men, men... Live är ju perfekt och utan fel. Det finns inget som är negativt, inte ens det värdelösa gränssnittet och lagg förekommer inte ö.h.t. Varför skulle de vilja kompensera?
Postad 06 January 2008 - 00:17
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Varför inte vara glada för att man får något överhuvudtaget? Måste alla vara så ###### snåla och giriga att man måste få saker så fort något är fel?
Visst det är trist att det varit problem men jag tror ju knappast dom gjort det med flit och ni måste väl ha något annat att göra under jul"lovet" än att bara spela onlinespel....
Helt ärligt så tröttnar man ruskigt mycket på människor när man vistas på "spel"forum. Var lite glada istället för att det annars fungerar så bra som det gör och för att ni får ett spel. vill ni inte ha det så skit i att ladda ner det istället, för även att man säger dom kan stoppa upp det i ***** så kommer ni likt förbannat att sitta där när det är gratis att ladda ner just bara för att det är gratis.
VÄX UPP.
Postad 06 January 2008 - 00:24
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Wööööörd.
Ett arcadespel för 400points (~40kr) är väl en rätt bra kompensation för att live strulat 3-4 dagar under julen...
1 års live ~600-700:- (600/365= ~1.64kr/dag alternativt 700/365= ~1,91kr/dag)
Alltså får man ju typ 10ggr tillbaka mot vad man betalade för dom strulade dagarna.
Och ärligt.. Vem bryr sig? Är live nere får man väl spela SP då, det är inte hela världen som gått under...
Redigerat av ShaManIX, 06 January 2008 - 00:25.
Postad 06 January 2008 - 02:19
jimpa_84
-
jimpa_84
-
Användare
-
-
243 inlägg
Jag räknar inte ut vad jag betalat i kr för varje dag men eftersom jag varit ledig under hela julen och börjar jobba först på måndag så har jag egentligen kunnat spela dygnet runt, vilket jag normalt inte kan eftersom man både har ett arbete, träningar och sambo.
Därför menar jag att tiden som jag nu inte kunnat spela live kan knappast kompenseras genom ett arkadspel.
Tog i lite väl i formuleringen och ber om ursäkt för det.
Spelar nästan uteslutande NHL 08 och det är sjukt tråkigt att spela SP.
Postad 06 January 2008 - 04:38
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Det har inte strulat 3-4 dagar. Det har strulat snart tre veckor.
Jag kommer inte ladda ner det spelet som MS kommer erbjuda.
Hade det varit så att det handlat om att vara utan telefon eller internet helt eller delvis under de 9-12 timmar om dygnet man nyttjar det mest i 3 veckor hade det låtit annorlunda, det ger jag mig f-n på, men bara för att det har med tvspel att göra så är man omogen och barnslig om man vill ha kompensation och för att man råkar utnyttja tjänsten man betalar för.
VÄX UPP.
Redigerat av bananplanta, 06 January 2008 - 04:40.
Postad 06 January 2008 - 06:38
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Tycker det är jävligt kasst för dem som har betalt för sitt live då live i princip inte varit brukbart på en vecka. Nej tycker det är jävligt snålt att de inte ger ut extra live till de som betalt.
Jo för Live i en vecka motsvarar vad då i pengar? 10 spänn? De kunde iofs förlänga allas live med en vecka istället.
Postad 06 January 2008 - 09:41
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Jag undrar hur många av er som säger att det är löjligt och girigt att gnälla spelar LIVE frekvent. Det finns faktiskt de som spelar varje dag och det är fruktansvärt frustrerande och tidsödande att inte kunna komma ut.
Så, jag tycker inte att tiden LIVEN varit nere = den tid man borde bli kompenserad för. Är inte 1:1 för fem öre om man ska bena i det.
Tänk på de som enkomst tog ledigt från sina jobb i 2-3 veckor under julen för att spela live, eller gav bort liveabonnemang i present. Finns säkert fler exempel.
Det vore faktsikt också en helt annan femma om det här var något MS inte kunnat förutse (force majeur). Vem som helst förstår väl att det skulle bli en ökning av användare globalt under julen, fler lediga, fler spel och konsoler som säljs mm. Är det så svårt att räknat ut att man då behöver säkrat upp sina servrar (med råge)? Det är det jag tycker känns som gädda i fejan.
Jag tycker inte att jag är ogin när jag säger att 1 månads gratis LIVE är det minsta MS kunde kompensera med.
MS skulle t om kunna ha två altenativ. 1) ladda ner ett valfritt arkadspel 2) 1 månads gratis LIVE.
Everybody happy!!
Om inte MS får betala dyrt för det här kommer vi i framtiden se fler strul med LIVE, för i valet mellan att säkra upp servrar och ge bort ett arkadspel kommer MS välja att ge bort arkadspel alla dar i vecka. Det är vad jag tror...
Postad 06 January 2008 - 09:55
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Tror knappast MS skiter i problemet och tänker ähh vi ger dom ett arkadspel istället, Det märks att du inte är så hemma i företagsvärlden.
Sedan vem i hela världen tar ledigt i 2-3 veckor bara för att spela Xbox Live?
fredrikandersson- Spelar du 12 timmar om dagen? Får man ge förslag på att tillbringa lite av tiden med din sambo istälelt.
jimpa_84- Även att du nästan bara spelar NHL08 så kan du ju spela annat om du vill, kanske något som är kul i SP.
Nä jag tycker ni är giriga och klagande på något som faktiskt fixas och inte hände med flit från början och i många fall tror jag det är enkom för att det har med Microsoft att göra. Det får på något sett folk att vilja klaga lite extra mycket.
Sedan är det inte 3 veckor det har varit problem, isf är det väl era nätleverantörer som har haft något problem. Någon av er sa att det hade låtit annorlunda om det varit telefon eller tv man vart utan, Och bara för att klarlägga så hade inte dom heller bjudit på fria saker i 1 månad för detta. utan kanske hade fått en ringpot på 100:- vilket man nästan får från MS också i form av ett spel.
Postad 06 January 2008 - 10:04
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Men, men... Live är ju perfekt och utan fel. Det finns inget som är negativt, inte ens det värdelösa gränssnittet och lagg förekommer inte ö.h.t. Varför skulle de vilja kompensera?
pajkastning? ironi? Jag hellre gnäller och skriker på MS och min xbox360 än att förvara och släta över problem som vissa andra gör med andra konoler som ibland övergår i idioti. Kommer aldrig bli en fanatisk anhängare av något läger. Jag vill bara att det ska fungera perfekt det gör inte LIVE nu, annars när den fungerar är den precis så fantastisk som du skriver, även om du försöker vara ironisk. Jag har för övrigt också rätt att gnälla eftersom jag betalar för tjänsten. Hade det varit gratis hade man fått gilla läget och hålla kxft, eller hu?. Helt ärligt så tröttnar man ruskigt mycket på människor när man vistas på "spel"forum. Var lite glada istället för att det annars fungerar så bra som det gör och för att ni får ett spel. vill ni inte ha det så skit i att ladda ner det istället, för även att man säger dom kan stoppa upp det i ***** så kommer ni likt förbannat att sitta där när det är gratis att ladda ner just bara för att det är gratis.
Inte för min del, jag kommer inte att ladda ner spelet. Och vet du? om inte microsoft skärper sig kommer jag att överväga en annan konsolsort så fanatisk xbox360 ägare är jag.
Postad 06 January 2008 - 10:06
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Skulle tro att det är rätt många som passar på att ta ledigt mellandagarna och spelar uta hel*ete..
När jag var singel spelade jag säkert 6-10 timmar/dag..
Jag var/är nog knappast ensam om det och vad har det med saken hur mycket man spelar ?
Vare sig man spelar 1 timma/vecka eller 12 timmar/dag så ska det fungera.
Tycker det är självklart att Microsoft bör vara rädda om sina kunder eftersom dom tar betalt för sin tjänst vilket inte andra gör..Ska de hålla på å rackla kan man ju lika gärna köra på en gratis lösning
Edit
stavfel
Redigerat av moparman, 06 January 2008 - 10:07.
Postad 06 January 2008 - 10:10
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Tror knappast MS skiter i problemet och tänker ähh vi ger dom ett arkadspel istället, Det märks att du inte är så hemma i företagsvärlden.
Ha ha ha  om du menar mig så har du helt fel, för det är precis de överväganden man gör. Speciellt när problemet inte får någon större publicitet. Sen att ha åsikter om hur folk tillbrigar sin tid är lite under bältet. Hur tillbringar du din? Skriva i forum?
Redigerat av Ebola, 06 January 2008 - 10:37.
Postad 06 January 2008 - 11:49
Lindholm R
-
Lindholm R
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
pajkastning? ironi? Jag hellre gnäller och skriker på MS och min xbox360 än att förvara och släta över problem som vissa andra gör med andra konoler som ibland övergår i idioti. Kommer aldrig bli en fanatisk anhängare av något läger. Jag vill bara att det ska fungera perfekt det gör inte LIVE nu, annars när den fungerar är den precis så fantastisk som du skriver, även om du försöker vara ironisk. Jag har för övrigt också rätt att gnälla eftersom jag betalar för tjänsten. Hade det varit gratis hade man fått gilla läget och hålla kxft, eller hu?.
Självklart är jag ironisk, det finns så många som aldrig någonsin skulle erkänna att Live inte är helt perfekt. Det lustiga är att jag själv inte märkt något av de problem som beskrivs... Edit: Inte så illa som det låter här i vart fall, lite segt och så men det brukar det ju vara till och från.
Redigerat av Lindholm R, 06 January 2008 - 11:51.
Postad 06 January 2008 - 12:30
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Tänk på de som enkomst tog ledigt från sina jobb i 2-3 veckor under julen för att spela live, eller gav bort liveabonnemang i present. Finns säkert fler exempel.
Asså, ursäkta, men det måste sägas... Ta semester för att lira xbox360 live? Driveru me mig? Jag trodde jag var tv-spels torsk...
Postad 06 January 2008 - 12:44
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Citera(Ebola @ Jan 6 2008, 09:41 ) Tänk på de som enkomst tog ledigt från sina jobb i 2-3 veckor under julen för att spela live, eller gav bort liveabonnemang i present. Finns säkert fler exempel.
Asså, ursäkta, men det måste sägas... Ta semester för att lira xbox360 live? Driveru me mig? Jag trodde jag var tv-spels torsk...
Ha ha ha!  jag vet det är lite galet men när det gäller COD4 är allt möjligt. Jag personligen tog inte semester men jag har läst andra som gjort det, typ de som spelar i klaner. Jag själv tänkte att jag äntligen skulle få lira lite COD4 ostört under julen, det blir inte så ofta annars, och se det sket sig. Tänk också på att vissa, tex jag köper spel enbart efter hur bra LIVE möjlighet det är på spelet. Jag är inte en SP människa och jag tycker att MP i live är minst lika roligt om inte roligare. Tur att vi alla är olika och att vi respekterar det eller hur?
Redigerat av Ebola, 06 January 2008 - 12:46.
Postad 06 January 2008 - 13:20
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Jag tog själv inte ledigt enbart för att spela, vet dock en del som gjort det. Spelar en hel del själv eftersom jag är nattmänniska, mellan 21 och 06 finns det inte mycket annat att hållas med. Alla kan inte vara intresserade avv att virka.
Jag har själv haft Xbox Live!-relaterat strul i snart tre veckor.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|