Beställningen genomfördes smärtfritt och smidigt med förskottsbetalning, de lovad ju Expressleverans av sina varor 5-10 dagar med UPS.
Dag 4
Dag 7
Känner ni igen er??
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
www.Priskrig.se - Information till andra innan beställning
Startad av
watergatescandal
, Jan 10 2008 14:58
4 svar till detta ämne
Postad 10 January 2008 - 14:58
Dag 1
Beställningen genomfördes smärtfritt och smidigt med förskottsbetalning, de lovad ju Expressleverans av sina varor 5-10 dagar med UPS. Dag 4 Dag 7 Känner ni igen er?? Postad 10 January 2008 - 20:27
Jag tvekade länge när jag beställde ny videokamera häromdagen. Billigaste butiken eller Dustin; 300:- dyrare?
Jag valde Dustin. Man biter sig själv i svansen när man köper där det är billigast. Man får inte allt när man betalar minst, så är det bara. Man blir lätt lite dumsnål, och det slår tillbaka på en själv, så är det bara. Lär dig, bit ihop och gå vidare! Postad 12 February 2008 - 13:38
Jag handlade min förstärkare från priskrig. (fanns inte på så många affärer nämligen, str dg710) Fungerade smärtfritt dock.
Så jag ska inte klaga. men visst större känns mer seriösa... Postad 17 March 2008 - 18:28
Har bara haft positiva erfarenheter av dom !! Kan rekomendera dom.
Johan. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |