Hej och välkommen till min gästbok. Här får ni ställa frågor om allt möjligt. Så är det något ni undrar över bara att fråga. Kan inte allt så klart men svara gärna på dom frågor jag får. Allt går att ta reda på så klart. Är ju lite roligt att den som håller på med detta som yrke har typ fulast uppsatt i sitt hem, Nja fast kul att se att så många håller på endå och får så jäkla fint.Endå så märker man att 2-kanals kommer nu mer och mer. till och med så är det bara att plocka fram LP-skivorna igen.
Redigerat av BW803s, 23 January 2008 - 01:15.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?