Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Epson EMP-TW700 / Kingpin MS200-16:9

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 January 2008 - 19:34

Mjonr1
  • Mjonr1
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Så det ska bli projektor. :)
Eftersom jag har svårt att sälja in tanken till min sambo på en ramspänd duk på väggen så överväger jag följande:

Epson EMP-TW700 / Kingpin MS200-16:9 finns på netonnet för 1 2190 kr...rätt bra pris, eller hur?

Postad 16 January 2008 - 21:03

Old Painless
  • Old Painless
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Eftersom jag har svårt att sälja in tanken till min sambo på en ramspänd duk på väggen så överväger jag följande:

Epson EMP-TW700 / Kingpin MS200-16:9 finns på netonnet för 1 2190 kr...rätt bra pris, eller hur?

Kan inte annat än rekommendera TW700. Bilden är ruggigt bra trots att jag kör på ett skrynkligt lakan som jag riggat lite snyggt med benen till en torkställning och lite annat snyggt :)
Får förhoppningsvis min motordrivna duk imorrn som jag väntat på sen innan jul. Min fru eldar upp mitt fina lakan snart....

Postad 17 January 2008 - 15:05

Mjonr1
  • Mjonr1
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Kan inte annat än rekommendera TW700. Bilden är ruggigt bra trots att jag kör på ett skrynkligt lakan som jag riggat lite snyggt med benen till en torkställning och lite annat snyggt :)
Får förhoppningsvis min motordrivna duk imorrn som jag väntat på sen innan jul. Min fru eldar upp mitt fina lakan snart....

Kollade ditt galleri, jag har samma lösning med elfa för min PA50. Du har ingen bild på din projektor...har du satt den i taken eller?

Postad 17 January 2008 - 21:26

Old Painless
  • Old Painless
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Kommer bilder när jag äntligen får dukeländet. Den kom inte idag heller.. f-n :)
Har satt projjen på en hylla uppe under taket. Är precis att lensshiften orkar få ner bilden till min lakanskonstruktion :)

Postad 17 January 2008 - 21:36

Unregistered6e59ce73
  • Unregistered6e59ce73
  • Über-Guru

• 10303 inlägg
  • 0
Bild finns i mitt galleri om du är intresserad av hur jag satt upp min proje...
Angående duken så är kingpin en budget duk som är helt oki för det priset....
Givertvis så hade jag också velat ha en ramspänd duk... men som jag har det i mitt rum just nu så funkar det inte med en sådan utan jag får ha rullduk jag med.

Ace34

Postad 17 January 2008 - 22:03

Old Painless
  • Old Painless
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Kollade ditt galleri, jag har samma lösning med elfa för min PA50. Du har ingen bild på din projektor...har du satt den i taken eller?

Slängde in lite lakansbilder i galleriet nu. Titta och njut ;)
Har inte kvar projjen på skokartongen utan har fixat en riktig hylla från IKEA.

Postad 17 January 2008 - 22:24

Unregisterede4cfb7fa
  • Unregisterede4cfb7fa
  • Lärjunge

• 396 inlägg
  • 0
vilken vacker duk..en sådan vill jag ha :)

Postad 18 January 2008 - 02:24

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Old Painless testkör den lite och ta några bilder :)

Redigerat av mysen_, 18 January 2008 - 02:25.

Postad 18 January 2008 - 06:49

Mjonr1
  • Mjonr1
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Ace34 - mycket snyggt. Snygg hylla, riktigt stiligt med kabellisten. Jag hade tänkt hänga min i taket, men när jag såg din bild så är ju det ett klart alternativ. Jag fick till sist igenom min önskan om en ramspänd duk (det var rätt hårda förhandlingar med min sambo :) ) Så jag har beställt en Kingpin 88 tums ramspänd.

Old Painless - Jag håller tummarna för att din duk kommer snart.

Postad 18 January 2008 - 09:01

Old Painless
  • Old Painless
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Ace34 - mycket snyggt. Snygg hylla, riktigt stiligt med kabellisten. Jag hade tänkt hänga min i taket, men när jag såg din bild så är ju det ett klart alternativ. Jag fick till sist igenom min önskan om en ramspänd duk (det var rätt hårda förhandlingar med min sambo ;) ) Så jag har beställt en Kingpin 88 tums ramspänd.

Old Painless - Jag håller tummarna för att din duk kommer snart.

Haha, har vant mig vid mitt ojämna lakan. Man blir nästan åksjuk vid panoreringar i sidled :)
Vill man titta på plasman som sitter bakom så snor man bara ihop lakanet lite stiligt runt pinnen det hänger i, vem behöver motordriven duk.... :)

vilken vacker duk..en sådan vill jag ha ;)

Du kan få köpa den billigt när min riktiga kommer B)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.