IKEAs Billy är för allmän och Benno är för liten...(en Benno i Billy-storlek had fungerat!)
(och helst inte IKEA...är trött på deras "alltid liiite för dåliga kvalitet...")
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 21 January 2008 - 16:15
Finns det verkligen inga stora CD-skåp numera? Jag behöver något enkelt men "drygt". Inga krusiduller utan som ren förvaring av upptill 1000 CD.
IKEAs Billy är för allmän och Benno är för liten...(en Benno i Billy-storlek had fungerat!) (och helst inte IKEA...är trött på deras "alltid liiite för dåliga kvalitet...") Postad 31 January 2008 - 02:38
Små men enkla, kan vara många fler för de som önskar ökat förvaringsutrymme.
Glen Benton har två bilder på fyra stycken skåp i sitt galleri. Postad 01 February 2008 - 13:07
Skåpen som nämns i posten ovanför är Bestå vägghylla från Ikea.
Jag har själv 2 stycken (det är 2 fack i varje, så Glen Banton har också 2 skåp, varje skåp har alltså 2 dörrar). Dom har dock utgått ur sortimentet och den enda färg som finns kvar i hos vissa Ikea är Bok. Jag fick köpa 2 av Malmös sista i bok och måla dom vita själv. Jag målade utsidan och köpte vita dörrar. På detta sätt blir utsidan helt vit och insidan samt hyllplan i bok. Ganska snyggt faktiskt även om det hade varit klart lättare med helvita för målningen tog ju tid och kostade lite pengar. Kommer bilder på mina skåp snart. Det är väldigt synd att dom utgått för dom sväljer en jäkla massa skivor Postad 02 February 2008 - 02:23
Blir intressant att se dina bilder och hur många cdskivor kan man få plats med i ett skåp på enkel rad resp proppa in fullt ?
Surfade precis in på Ikea och de har lagersaldo på vita i Örebro hylla/överhylla > BESTÅ färg: vit storlek: 120x40x64 cm Örebro resultat just nu: ja Lagerinformationen hämtad: 2008-02-02 02:17 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |