Borde inte detta öka på stabiliteten ganska duktigt? För just nu känns den lite si och så? Och med det så blir det rätt låg waf...
Postad 21 January 2008 - 23:48
Borde inte detta öka på stabiliteten ganska duktigt? För just nu känns den lite si och så? Och med det så blir det rätt låg waf...
Postad 21 January 2008 - 23:59
lycka till och låt oss veta hur det går
Postad 22 January 2008 - 00:29
ja, jag får ge mig på det någon dagHar inte kollat i Vista, men för att åstakomma detta i XP så fick man ge sig in i registret för att välja vilka program som startars och sedan högerklicka på "den här datorn" och välja hanter/manage för att hantera tjänster... ta och titta och prova så knäcker du det säkert. brukar inte vara så svårt.
lycka till och låt oss veta hur det går
Nån som vet hur det funkar med gamla norton ghost på vista? Inte så hög waf om tv´n inte fungerar på kvällen
Postad 23 January 2008 - 15:18
Postad 23 January 2008 - 16:56
Om du vill få bort 99%, ändra nyckeln "Shell" under "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\" till namnet på filen som startar mediacenter (sitter på jobbet, så jag är osäker på vad den heter). Någonting i stil med"%SystemRoot%\Ehome\MediaCenter.exe" borde fungera.
jo, jag har tänkt tanken att det borde fungera...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?