Det är mitt enda alternativ om jag inte vill hänga upp tv:n på väggen, och det vill jag inte.
Postad 23 January 2008 - 22:02
Det är mitt enda alternativ om jag inte vill hänga upp tv:n på väggen, och det vill jag inte.
Postad 23 January 2008 - 22:57
Ljudmässigt är det inga problem att ha centern under TV:n, men det är upp till dig om du vill ha en TV:n stående ovanpå högtalaren…Som rubriken säger: Kan man ställa en 46"-LCD på en centerhögtalare utan problem?
Thomas
Postad 23 January 2008 - 23:03
Ljudmässigt är det inga problem att ha centern under TV:n, men det är upp till dig om du vill ha en TV:n stående ovanpå högtalaren…Som rubriken säger: Kan man ställa en 46"-LCD på en centerhögtalare utan problem?
Thomas
För att det inte ser bra ut? Jag tror det kan funka rent estetiskt. Det viktigaste är att det inte påverkar ljudet.
Har dock inte sett den lösningen här, vilket är lite förvånande. En del har tom centern framför tv:n så att den nästan är i vägen för bilden. Det var därför jag började undra om det var något jag inte tänkt på.
Postad 24 January 2008 - 16:13
Ja, jag menade främst estetiskt, men också om du ev hade tänkt belasta centern med tv.ns tyngd?För att det inte ser bra ut? Jag tror det kan funka rent estetiskt. Det viktigaste är att det inte påverkar ljudet.
Har dock inte sett den lösningen här, vilket är lite förvånande. En del har tom centern framför tv:n så att den nästan är i vägen för bilden. Det var därför jag började undra om det var något jag inte tänkt på.
Thomas
Postad 24 January 2008 - 17:08
Postad 24 January 2008 - 20:52
Stenlund, haha. Nej, det var inte Podspeakers-centern jag tänkte på. Det hade fått bli en fyrkantig låda av något slag.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?