CS för nybörjare
40 svar till detta ämne
Postad 03 February 2008 - 18:47
Unregisteredad5e4575
-
Unregisteredad5e4575
-
Användare
-
-
219 inlägg
Tjenare,
Jag är riktigt sugen på att skaffa CS men jag vet inte riktigt vad man ska köpa då, ex anthology eller Source, eller finns det något annat ni rekommenderar så att man kan lira mot sina kompisar?
Vad kostar de å spela mot sina kompisar å vilken sida? Steam eller?
Vad ska man lira, 1.6 eller source, eller finns det något annat? Det är de som jag har hört om iallafall.
Vill gärna ha lite "bra å veta" information. Och lite tips, försom sagt, jag är nybörjare.
P.S. Om ni inte orkar skriva, ge mig en länk eller något, tacksam för all hjälp jag kan få
Postad 04 February 2008 - 15:21
Mr_Empa
-
Mr_Empa
-
Veteran
-
-
1742 inlägg
Kolla först upp vad dina kompisar spelar, sedan är det nog billigast att köpa det direkt via steam. Jag gillar source mer än 1,6 för att det känns modernare, men det är ju jag det.
Postad 04 February 2008 - 17:25
Unregisteredad5e4575
-
Unregisteredad5e4575
-
Användare
-
-
219 inlägg
Vad är det som kostar, spelet eller kontot till cs??
Postad 04 February 2008 - 17:29
Unregisteredad5e4575
-
Unregisteredad5e4575
-
Användare
-
-
219 inlägg
Och en sak till, hur skaffar man 1.6?? Medföljer det när man köper source då elr??
Postad 04 February 2008 - 17:51
dunde
-
dunde
-
Mästare
-
-
3094 inlägg
Tjenare,
Jag är riktigt sugen på att skaffa CS men jag vet inte riktigt vad man ska köpa då, ex anthology eller Source, eller finns det något annat ni rekommenderar så att man kan lira mot sina kompisar?
Vad kostar de å spela mot sina kompisar å vilken sida? Steam eller?
Vad ska man lira, 1.6 eller source, eller finns det något annat? Det är de som jag har hört om iallafall.
Vill gärna ha lite "bra å veta" information. Och lite tips, försom sagt, jag är nybörjare.
P.S. Om ni inte orkar skriva, ge mig en länk eller något, tacksam för all hjälp jag kan få