Kommentarer till Nya lägenheten av mangy
Startad av
Mangy
, Feb 03 2008 20:02
10 svar till detta ämne
Postad 03 February 2008 - 20:02
Mycket välfotat, jag vet att Yamaha gör kompetenta hembioreceivers. Vidare ser det ut att vara ett helylle lyssningsrum. Kram, kram.
Postad 05 February 2008 - 22:25
schysst planlösning ser det ut som, fina bilder också. Skriv gärna lite om dem dock -blir roligare att titta då =)
Postad 11 February 2008 - 17:47
Helt OK, jag ha en likadan sub fast i silver å mörk bok, gillar din i valnöt bättre, ska vi byta....!?
Postad 18 February 2008 - 23:11
är du nöjd med duken.. ska själv inskaffa rullduk, men har väl mest kollat åt kingpins.. vad är det för gain osv på den.. är den bra spänd !?
vill hita en prisvärd duk till bra pris.. automatisk eller manuell.. spelar mindre roll.. tips !?
vill hita en prisvärd duk till bra pris.. automatisk eller manuell.. spelar mindre roll.. tips !?
Postad 24 February 2008 - 21:40
Helt OK, jag ha en likadan sub fast i silver å mörk bok, gillar din i valnöt bättre, ska vi byta....!?
Funderade en hel del på vilken färg jag skulle ha innan det tillslut blev valnöt. Visserligen passar den färgen du har bättre till mina nuvarande högtalare men tycker valnöten är snyggare helt enkelt. Tack ändå för förslaget!
Postad 24 February 2008 - 21:43
är du nöjd med duken.. ska själv inskaffa rullduk, men har väl mest kollat åt kingpins.. vad är det för gain osv på den.. är den bra spänd !?
Jodå, jag är nöjd. Den ska enligt spec ha 1.0 i gain men den känns ganska grå. Tycker dock den fungerar bra och håller sig slät. Fick ett bra pris på den också, kolla i den på fyndbörsen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
52 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?