40-50cm bred
ca 50cm hög
+100cm lång.
En undre hylla behöver jag så jag kan lägga alla kontroller.
Gärna i någon mörk färg.
har ni några tips?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 05 February 2008 - 02:33
Jag skulle behöva ett smalt och inte allt för lågt soffbord.
40-50cm bred ca 50cm hög +100cm lång. En undre hylla behöver jag så jag kan lägga alla kontroller. Gärna i någon mörk färg. har ni några tips? Postad 05 February 2008 - 08:59 Låter som du exakt beskriver IKEA LACK Soffbord, finns i diverse olika färger och laminat, mörktträ, etc. Finns givetvis på Ikea. Postad 07 February 2008 - 01:50
Jo men det är lite väl kort, bara 90cm, och hysteriskt stelt och tråkigt.
Några andra måste det väl finnas? Postad 10 February 2008 - 04:33
Hade för ett par år sedan samma önskemål som du. Hittade inget som passade så jag beställde ett från en lokal möbelsnickare, inklusive facket under för alla fjärrkontroller. Gick ganska snabbt att sno ihop, så den dyra delen var egentligen materialet, massiv ek. Kommer inte ihåg exakt, men någonstans kring 2500 kr kostade det.
Postad 10 February 2008 - 15:10
Ok kanske är så man får göra då. kanske får bygga sig ett eget, men så lat man är
Postad 10 February 2008 - 22:47
Vad sägs om Ikeas Ramvik? Förvisso lite bredare och lägre än vad du efterfrågar, men i mitt tycke något "roligare" än exempelvis Lack. Postad 12 February 2008 - 01:59
jag har sett ramvik men tycker inte att det bordet är speciellt snyggt med sin tjocka topp.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |