Kommentarer till XTZ 99 W12 av Sleeping Sun
Startad av
Sleeping Sun
, Feb 20 2008 21:24
10 svar till detta ämne
Postad 11 March 2008 - 00:07
Trevligt att du också har infröskaffat en sån fin sub. Ge den några 100 timmar + så ska du se att den kommer mullra på riktigt ordenligt.
Postad 11 March 2008 - 07:23
sjysst finish på den där!
men visst är det irriterande när de slänger på lampor överallt nu för tiden. även på mina Martin Logan är det 2 blå ledlampor, på min pioneer tv och på min bas, och på allt annat
men visst är det irriterande när de slänger på lampor överallt nu för tiden. även på mina Martin Logan är det 2 blå ledlampor, på min pioneer tv och på min bas, och på allt annat
Postad 11 March 2008 - 18:51
Mycket riktigt har jag sett en hemma hos dig åxå ;-) Får tacka alla som satt upp bilder på den så att man kunnat besluta sig för ett köp (samt omdömen).
Postad 23 March 2008 - 21:03
Länge funderat på 2st sånna subbar, å nu när ja såg att de har blå porrbelysning så va saken avgjord!
Postad 21 September 2009 - 12:48
mmm shit va sugen man blir... fråga: hur övertalar man sambon att två tolvor är motiverat i en lgh på 80 kvm??
Postad 01 December 2009 - 15:15
"mmm shit va sugen man blir... fråga: hur övertalar man sambon att två tolvor är motiverat i en lgh på 80 kvm??"
Länge sen jag varit inloggad ser jag... Bra fråga de där annars, jag har dock inga problem med sånt ännu, peppar-peppar..
Länge sen jag varit inloggad ser jag... Bra fråga de där annars, jag har dock inga problem med sånt ännu, peppar-peppar..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
72 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?