Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

M3´s test om bästa spelmaskin

32 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 March 2008 - 23:14

Unregistered1bd4e3f1
  • Unregistered1bd4e3f1
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Här har Ni det:
http://m3.idg.se/2.1022/1.149321

and the winner is.....

/VV

Redigerat av Unregistered1bd4e3f1, 14 March 2008 - 23:14.

Postad 14 March 2008 - 23:21

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

• 1428 inlägg
  • 0
Bra skrivet tycker jag, håller med om det mesta även om det var vissa detaljer som jag inte tyckte stämde. De grundläggande slutsatserna kändes dock korrekta.

Postad 14 March 2008 - 23:27

ganja
  • ganja
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0
Inte så mycket att säga om. Alternativen är för meckiga eller för nya. Nästa år kan det se helt annorlunda ut.

Postad 14 March 2008 - 23:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

det var vissa detaljer som jag inte tyckte stämde

Hehe, om du går till diskussionen av testet i deras forum och ser på senaste svaret så ser du en annan som tyckte det var några detaljer som inte stämde :blink:

Postad 14 March 2008 - 23:55

andjo082
  • andjo082
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

det var vissa detaljer som jag inte tyckte stämde

Hehe, om du går till diskussionen av testet i deras forum och ser på senaste svaret så ser du en annan som tyckte det var några detaljer som inte stämde :blink:

Haha ja han måste tagit det hårt att inte hans kära ps3 vann :blink:

Postad 15 March 2008 - 00:34

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Helt ok test, inte speciellt bra i mina ögon men jag som mer spelnörd kräver mer kött. För en svensson ger det en rätt enkel och bra bild av läget idag utan att spekulera. De var ändå rätt tydliga att det var som spelmaskiner som maskinerna prövandes, ska man ta i multimedia i övrigt är det en helt annan omgång där ingen har chans mot PC.

Postad 15 March 2008 - 07:34

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

Helt ok test, inte speciellt bra i mina ögon men jag som mer spelnörd kräver mer kött. För en svensson ger det en rätt enkel och bra bild av läget idag utan att spekulera. De var ändå rätt tydliga att det var som spelmaskiner som maskinerna prövandes, ska man ta i multimedia i övrigt är det en helt annan omgång där ingen har chans mot PC.

nu gällde det spelkonsoller, inte PC. Självklart har ingen spelkonsoll chans att klå PC när det gäller multimedia.

Postad 15 March 2008 - 11:04

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Håller nog med, 360 är bäst just nu även om det inte finns så många spel som tilltalar just mig. Synd på den rackliga kvalitén. Blir nog bättre till 720.

Postad 15 March 2008 - 11:12

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

nu gällde det spelkonsoller, inte PC. Självklart har ingen spelkonsoll chans att klå PC när det gäller multimedia.

Har du läst testet? Det är mellan 360 - PS3 - PC, så ja det gällde PC också.

Postad 15 March 2008 - 11:14

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Att 360 fick betyget " bättre tillbehör" är ju bara sjukt. Visst den har trådlös ratt men den kan bara köra den ratten. G25 må ha sladdar men är ju tusen gånger bättre. Sen att man bara kan använda svindyr microsoft hårddisk och dyra play and charge kablar osv. Den är hästlängder bakom på tillbehör imho.

I övrigt är den väl en rättvis overall vinnare dock!

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 15 March 2008 - 11:15.

Postad 15 March 2008 - 11:26

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Att 360 fick betyget " bättre tillbehör" är ju bara sjukt. Visst den har trådlös ratt men den kan bara köra den ratten. G25 må ha sladdar men är ju tusen gånger bättre. Sen att man bara kan använda svindyr microsoft hårddisk och dyra play and charge kablar osv. Den är hästlängder bakom på tillbehör imho.

I övrigt är den väl en rättvis overall vinnare dock!

PC vann på tillbehör väl?

Handkontrollen räknades in och jag håller alltid med om att 360 kontrollen ligger bäst i handen. De har en trådlös ratt. Vad ska du med play and charge för? 360 låter dig själv välja batteriform vilket inte Sony gör och det ger längst speltid som vi redan sett. Vad ska du med hårddisken till? De hade redan en Premium.

Potentialen med BlueTooth finns där men just nu har Sony knappast en mängd tillbehör som drar nytta av det, endast Headset just nu. Visst bra att man kan byta hårddisk men hur många behöver det om man bara anväder maskinerna som spelmaskiner vilket testet var som.

Dock såg jag att de inte tog upp att Live kostade på Onlinedelen, viktig poäng som missades där.

Postad 15 March 2008 - 11:41

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Menade mest PS3 vs 360. Problemet är att man påtvingar dyra MS tillbehör som kostar 400% mer än vad de borde göra. Vill man t.ex ha 120gb hårddisk istället för 20 om man köpt premium kostar det 1500, wlan för 700. Tillbehören är boxens svagaste sida i mina ögon. Dom borde gjort det möjligt att sätta i vanliga 2,5" diskar istället som man kan med PS3an.

Ratten är ju mycket sämre än G25 och många andra rattar som finns. Du har en ratt att välja på, som inte är särskilt bra. Istället för PS3 där du kan använda alla Logitechs rattar och hitta en som passar dig. Forza 2 blir ju ganska meningslöst utan en vettig ratt t.ex. Så för bilspelentusiaster finns där bara ett alternativ.

Tycker Xboxkontrollen är skönare till pang pang men lite sämre till beat em up. Nog bara beat em up den e sämre till om jag ska vara ärlig. Visst det är bra att du kan använda de batterier du vill men lösningen med USBkabel är ändå enkel och billig så det är nog likvärdigt där.

Jag gillar hur Sony har skapat en konsumentvänlig öppen konsoll, blir billigt och enkelt i längden.

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 15 March 2008 - 11:43.

Postad 15 March 2008 - 11:51

ganja
  • ganja
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0

Du har en ratt att välja på, som inte är särskilt bra.

Även Joytech, Logitech och Mad Catz har rattar till 360. Ingen aning om de är något att ha, men de finns iallafall.

När det gäller hårddisken håller jag med, där är Microsoft riktigt giriga.

Postad 15 March 2008 - 11:52

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

• 1030 inlägg
  • 0
Visst om man ska se till grafik och utbud så kommer nog en PC alltid att vara vassast även om jag själv föredrar PC så är en spelkonsoll som 360 eller PS3 så mycket smidigare då man nästan aldrig upplever lagg och man kan köpa de nya spelen hela tiden utan att behöva uppgradera konsollen.

Postad 15 March 2008 - 12:01

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Du har en ratt att välja på, som inte är särskilt bra.

Även Joytech, Logitech och Mad Catz har rattar till 360. Ingen aning om de är något att ha, men de finns iallafall.

När det gäller hårddisken håller jag med, där är Microsoft riktigt giriga.

Hade ingen aning om det, då är det ju en helt annan femma. Trodde det bara fanns MS ratten eftersom inte andra standard USB rattar fungerar. :blink:

Postad 15 March 2008 - 12:03

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Tycker Xboxkontrollen är skönare till pang pang men lite sämre till beat em up. Nog bara beat em up den e sämre till om jag ska vara ärlig. Visst det är bra att du kan använda de batterier du vill men lösningen med USBkabel är ändå enkel och billig så det är nog likvärdigt där.

Håller med dig, men som sagt hårddisk byte är inte aktuelt om du bara spelar. Rattarna har jag tyvärr noll koll på. WiFi är heller inte något har med spel att göra. Dock håller jag med dig att det är bättre med öppna standarder där konkurrens drar ner priserna.

Lösningen med USB kabel kan vara bra men kan också vara mycket dåligt. När batteriet dör kan du inte bara byta utan måste ladda den med kabel och då spela med kabel. MS låter dig välja, vanliga AA om du vill ha det billigt, Lithium om du vill kunna spela över 100h, Uppladdningsbara eller charge and play. Själv tycker jag 4st 2300mAh Upplandningsbara slår Sony med längder, håller längre och tar de slut är det bara att byta så har du 40-50h till.

Postad 15 March 2008 - 12:46

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0
Om det här fortfarande gäller så är det ju inte så farligt om PS3-kontrollens batteri dör, du får en ny kontroll av sony gratis.

Postad 15 March 2008 - 13:40

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Om det här fortfarande gäller så är det ju inte så farligt om PS3-kontrollens batteri dör, du får en ny kontroll av sony gratis.

Och vad är är riktlinjerna? när kommer de vilja byta? vad tycker du som konsument är lägsta gräns? ska det vara när det bara är 10h kvar eller 5h?

Tror Sony mest sa det för att lugna den eld som flammade upp då, eftersom de inte gått ut med några linjer om detta så återstår det att se. Jag tycker själv att under 5h så ska det få bytas.

Postad 15 March 2008 - 14:16

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Håller med dig, men som sagt hårddisk byte är inte aktuelt om du bara spelar. Rattarna har jag tyvärr noll koll på. WiFi är heller inte något har med spel att göra. Dock håller jag med dig att det är bättre med öppna standarder där konkurrens drar ner priserna.

Lösningen med USB kabel kan vara bra men kan också vara mycket dåligt. När batteriet dör kan du inte bara byta utan måste ladda den med kabel och då spela med kabel. MS låter dig välja, vanliga AA om du vill ha det billigt, Lithium om du vill kunna spela över 100h, Uppladdningsbara eller charge and play. Själv tycker jag 4st 2300mAh Upplandningsbara slår Sony med längder, håller längre och tar de slut är det bara att byta så har du 40-50h till.

Det e sant faktiskt, det blir ju lite av två ganska bra lösningar på ett problem. Men då vill det ju till att Sony byter ut när där är 5 timmar kvar på dem. Min Xbox är ju på väg, använder du nån GP powerbank då att ladda batterierna eller du använder play and charge kabeln?

Kommer MS möjliggöra för moddar av spel i framtiden? Annars tycker jag det är en liten nackdel för boxen också. Ganska trivial just nu dock men kan komma att bli mer relevant i framtiden.

Postad 15 March 2008 - 14:27

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Rätt låt..ehh konsoll vann ;)

Postad 15 March 2008 - 14:58

hedda
  • hedda
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

... Vill man t.ex ha 120gb hårddisk istället för 20 om man köpt premium kostar det 1500, wlan för 700....

Vill bara flika in att man absolut inte behöver köpa Microsofts wlan-adapter för att köra wlan på 360n. Funkar jättefint med vilken trådlös brygga som helst. Så kör jag i alla fall.

Dessutom finns det ju vägar att gå runt hårddisk-problemet också, men det vore naturligtvis bättre för oss om Microsoft kunde låta användarna bestämma själva vilken typ av hårddisk de stoppar i sin konsoll.

Postad 15 March 2008 - 15:11

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Det e sant faktiskt, det blir ju lite av två ganska bra lösningar på ett problem. Men då vill det ju till att Sony byter ut när där är 5 timmar kvar på dem. Min Xbox är ju på väg, använder du nån GP powerbank då att ladda batterierna eller du använder play and charge kabeln?

Kommer MS möjliggöra för moddar av spel i framtiden? Annars tycker jag det är en liten nackdel för boxen också. Ganska trivial just nu dock men kan komma att bli mer relevant i framtiden.

Gör 1h laddare från GP samt Energizer 2500mAh. Gjorde en rätt stor investering med ett tiotal batterier i både AA och AAA för att ersätta i alla mina batteribehov.

Moddar i spel är det bara UT3 som finns idag, till PS3. Killarna bakom UT3 har sagt att MS inte är lika glada över deras lösning. Inget är omöjligt men idag så finns det inga tecken på det.

Fördel med 360 isf är XNA som kommer i höst, där kan vem som helst göra spel och sen kan folk testa det.

Postad 15 March 2008 - 15:15

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Vill bara flika in att man absolut inte behöver köpa Microsofts wlan-adapter för att köra wlan på 360n. Funkar jättefint med vilken trådlös brygga som helst. Så kör jag i alla fall.

När du pratar brygga, är det en sån som körs via Ethernet porten på 360 då?

Postad 15 March 2008 - 16:23

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Gör 1h laddare från GP samt Energizer 2500mAh. Gjorde en rätt stor investering med ett tiotal batterier i både AA och AAA för att ersätta i alla mina batteribehov.

Moddar i spel är det bara UT3 som finns idag, till PS3. Killarna bakom UT3 har sagt att MS inte är lika glada över deras lösning. Inget är omöjligt men idag så finns det inga tecken på det.

Fördel med 360 isf är XNA som kommer i höst, där kan vem som helst göra spel och sen kan folk testa det.

Blir nog en liknande lösning för mig, behöver batterier till fjärrkontroller och digitalkamera med. Xna finns faktiskt redan att ladda ner med Vicual Sudio C#. Tankade ner hela paketet jag och installerade. Sen kom jag på att jag inte kan programmera. Men där finns säkert många människor som gör samma sak och faktiskt kan programmera.

Hade vart kul att lära sig dock, göra ett litet spel! ;)

Postad 15 March 2008 - 17:03

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Blir nog en liknande lösning för mig, behöver batterier till fjärrkontroller och digitalkamera med. Xna finns faktiskt redan att ladda ner med Vicual Sudio C#. Tankade ner hela paketet jag och installerade. Sen kom jag på att jag inte kan programmera. Men där finns säkert många människor som gör samma sak och faktiskt kan programmera.

Hade vart kul att lära sig dock, göra ett litet spel! ;)

XNA har funnits länge menar mer att i höst kommer de öppna så att de som utvecklar spelen kan dela med sig den via Xbox Live, de hade ett test på det tidigare år vilket var trevligt.

Postad 15 March 2008 - 17:31

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Rätt spelmaskin vann.

När det gäller tillbehören så är det helt rätt att ge segern (bland konsolerna) knappt till 360. Att PS3 i dagsläget kommer med handkontroller utan rumble gör att 360 vinner på WO. Att dessutom Dualshock 3 kommer att vara just ett tillbehör (tvunget att köpa till) inom den närmsta framtiden förbättrar inte heller situationen.

Däremot så bör en stor känga ges till MS för deras inlåsning och totalgalna priser för tillbehör som t ex HDD. Där är PS3 snarare ett föredöme i konsolvärlden med öppna standarder och lättutbytt HDD (till vilken 2,5" HDD som helst).

Sedan så tycker jag inte att den maskin som "har flest prylar" automatiskt bör vinna. Det är också viktigt hur utbrett stödet är för eventuella tillbehör och lustiga prylar.

Wii borde t ex enligt mig vinna denna rond om den fick vara med. Visst går en Wiimote utmärkt att använda till PC (eller utveckla för PS3 eller 360) men spelen kommer i allmänhet inte att stödja prylen.
Precis på samma sätt som det går utmärkt att koppla in mus och tangentbord till PS3, men bara ett spel stödjer funktionen.

Postad 15 March 2008 - 19:35

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
En rätt så bra test överlag måste jag säga, vore kul om dom kanske gjorde om testet om ett år och se om det blir ett annat resultat. Själv anser jag det att det är i år PS3 måste visa upp vad den kan så jag ser fram emot allt som kommer hända på spelområdet detta år... Rättvis vinnare? Ja, på de premisser de körde testet på så Ja!

Postad 15 March 2008 - 19:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

... Vill man t.ex ha 120gb hårddisk istället för 20 om man köpt premium kostar det 1500, wlan för 700....

Dessutom finns det ju vägar att gå runt hårddisk-problemet också, men det vore naturligtvis bättre för oss om Microsoft kunde låta användarna bestämma själva vilken typ av hårddisk de stoppar i sin konsoll.

Kan inte begripa varför folk måste ha massa data i sin konsoll dock när det går hur bra som helst att strömma.

Postad 16 March 2008 - 09:26

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Ser verkligen COD4 ut så där på 360? Burnout blev jag lite förvånad över att det var bättre på 360, det har väl tidigare pratats om att det var marginellt bättre på ps3?

Redigerat av Unregistered50fe2819, 16 March 2008 - 09:26.

Postad 16 March 2008 - 11:33

Unregistered4f71ba68
  • Unregistered4f71ba68
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Never mind... Kan inte läsa såhär på morgonkvisten ;)

Redigerat av Unregistered4f71ba68, 16 March 2008 - 11:34.

Postad 17 March 2008 - 00:33

Unregistered85748b11
  • Unregistered85748b11
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
PC:n i all ära, det är här jag spelar de flesta spel, spelar poker osv.
Fast inget slår en konsol när det gäller att kunna sitta i soffan och spela ett spel med eller mot en kompis.

Jag har en PS3 och jag är faktiskt nöjd. Skulle jag haft pengar nog skulle jag köpt alla 3 konsoler, men en konsol med inbyggd BluRay har hittills gett mig mycket glädje.

Blir kul att se hur allt ändras när den så kallade kraften i PS3:an börjas utnyttjas till fullo, blir intressant att se om de lyckas göra nått grymt spel.

Postad 17 March 2008 - 12:26

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Menade mest PS3 vs 360. Problemet är att man påtvingar dyra MS tillbehör som kostar 400% mer än vad de borde göra. Vill man t.ex ha 120gb hårddisk istället för 20 om man köpt premium kostar det 1500, wlan för 700. Tillbehören är boxens svagaste sida i mina ögon. Dom borde gjort det möjligt att sätta i vanliga 2,5" diskar istället som man kan med PS3an.

Ratten är ju mycket sämre än G25 och många andra rattar som finns. Du har en ratt att välja på, som inte är särskilt bra. Istället för PS3 där du kan använda alla Logitechs rattar och hitta en som passar dig. Forza 2 blir ju ganska meningslöst utan en vettig ratt t.ex. Så för bilspelentusiaster finns där bara ett alternativ.

Jag gillar hur Sony har skapat en konsumentvänlig öppen konsoll, blir billigt och enkelt i längden.

Ja det är ett problem för oss konumenter men å andra sidan så hade nog Microsoft tagit mer betalt om de tillät oss att använda vilka hårddiskar vi ville som passar till den. Sony har däremot insett att deras köpare efterfrågar valfrihet och inte som på Ps2 att vara tvungen (inte helt riktigt iofs då det fanns sätt att ta sig förbi detta) att skaffa deras kit för att använda en hårddisk.

Logitech ville göra en G25 ratt till 360 men blev nekade av Microsoft så det är tydligt att Microsoft inte vill ha några rattar som kan konkurrera mot deras egna, iaf tycker jag det verkar vara på det viset.

Polaren har en 360 och även om jag föredrar Ps3´s kontroll så måste jag iaf säga att dom lyckats bättre med 360 kontrollen än vad de gjorde med Xbox kontrollen (för klumpig enligt mig). Ja Beat em up spel tycker jag funkar bättre på Ps3 med :P.

Rätt spelmaskin vann.

När det gäller tillbehören så är det helt rätt att ge segern (bland konsolerna) knappt till 360. Att PS3 i dagsläget kommer med handkontroller utan rumble gör att 360 vinner på WO. Att dessutom Dualshock 3 kommer att vara just ett tillbehör (tvunget att köpa till) inom den närmsta framtiden förbättrar inte heller situationen.

Däremot så bör en stor känga ges till MS för deras inlåsning och totalgalna priser för tillbehör som t ex HDD. Där är PS3 snarare ett föredöme i konsolvärlden med öppna standarder och lättutbytt HDD (till vilken 2,5" HDD som helst).

Sedan så tycker jag inte att den maskin som "har flest prylar" automatiskt bör vinna. Det är också viktigt hur utbrett stödet är för eventuella tillbehör och lustiga prylar.

Wii borde t ex enligt mig vinna denna rond om den fick vara med. Visst går en Wiimote utmärkt att använda till PC (eller utveckla för PS3 eller 360) men spelen kommer i allmänhet inte att stödja prylen.
Precis på samma sätt som det går utmärkt att koppla in mus och tangentbord till PS3, men bara ett spel stödjer funktionen.

Nja det stämmer inte riktigt, till sommaren kommer det komma en box med Dual Shock 3 kontroll inkluderad och jag är rätt så säker på att Sony kommer fasa ut alla boxar utan Dual Shock 3. Sony gjorde en blunder när de sa att det inte gick att inkludera Siaxis och Dual Shock tillsammans något de nu insett efter att allt fler blivit besvikna på att handkontrollen inte skakar i spel (något som ökar spelkänslan i vissa spel rejält).

Håller med Sony har verkligen visat hur man gör en konsol som låter köparen själv bestämma vad denne själv vill köpa till den, bara en sån sak att G25 inte bara funkar till pc utan även Ps2 och Ps3 visar på att det faktiskt går att göra tillbehör som kan funka till många format och eftersom 360 har mer gemensamt med en Ps3 så skulle den kunna funka med men detta är något som Microsoft säger nej till.

Om man ska gå efter det format som har mest stöd och på samma gång bästa tillbehör så borde det bli pc som vinner den ronden. Jag kan faktiskt inte se något format som kan tävla mot pc här, det finns så mycket tillbehör som man kan välja mellan men framför allt man måste inte köpa en viss tillverkares prylar utan man kan själv fritt välja efter den prisklass man har råd med.

En rätt så bra test överlag måste jag säga, vore kul om dom kanske gjorde om testet om ett år och se om det blir ett annat resultat. Själv anser jag det att det är i år PS3 måste visa upp vad den kan så jag ser fram emot allt som kommer hända på spelområdet detta år... Rättvis vinnare? Ja, på de premisser de körde testet på så Ja!

Om de gör om testet om ett år så skulle det nog vara helt annorlunda ja, då har Sony äntligen släppt spelen som många väntat på sen Ps3 lanserades. Om dessa spel sen floppade eller blev succé skulle kunna innebära att Sony antingen ökade rejält i försäljning eller minskade avsevärt, jag tror detta året kommer vara avgörande för Sonys framtid, på gott och ont.

Redigerat av Jack of all trades, 17 March 2008 - 12:44.

Postad 21 March 2008 - 23:37

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
rätt SPEL-maskin vann i dagsläget.

För mig som snarare använder PS3 som multimediamaskin och spel, så har inte 360 en chans i mina ögon. Men nu handlade inte testet om det iofs.

Utan blu-ray till projjen skulle man ha riktigt tråkigt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.