Skulle behöva tips på någon duk (ej ramspänd) som fästes på väggen men som hänger 10 till 15cm ut från den. Normala tipset i detta fall vore att hänga den i taket men jag har inte den möjligheten, då jag har snedtak över 3m i takhöjd. ( kanske kan man fixa något att hänga den i, men det känns som den sista lösningen. SÅ, vilka dukar finns det för mitt behov?
Duk, fästa på vägg fast som står ut en liten bit
Postad 21 March 2008 - 17:22
Skulle behöva tips på någon duk (ej ramspänd) som fästes på väggen men som hänger 10 till 15cm ut från den. Normala tipset i detta fall vore att hänga den i taket men jag har inte den möjligheten, då jag har snedtak över 3m i takhöjd. ( kanske kan man fixa något att hänga den i, men det känns som den sista lösningen. SÅ, vilka dukar finns det för mitt behov?
Postad 21 March 2008 - 17:50
Alternativt så kan man ju gör nån variant där man monterar en valfri duk på konsoller.
Postad 21 March 2008 - 18:14
Återkom gärna med hur det gick, (vi har precis samma problem).Jag har ju lite samma problem. Min duk behöver gå ut framför min TV. Den jag hittade var Euroscreen One som sitter i en konsoll så att den kommer ut ca 10 cm från väggen. Nu räcker tyvärr inte detta för mig eftersom min TV (LG PG6000) är 7,6 cm och väggfästet bygger ut 3,5 cm. Jag får göra någon liten kloss eller så i samma färg som väggen. Förhoppningsvis kommer den i nästa vecka och då kan jag tala om hur det funkar i praktiken.
Alternativt så kan man ju gör nån variant där man monterar en valfri duk på konsoller.
Postad 19 April 2008 - 09:40
Typ. http://www.ikea.com/...oducts/66696284
Går att hitta snyggare varianter om man vill spendera lite mer ...
Postad 19 April 2008 - 10:35
Postad 06 April 2009 - 12:22
Någon som har en bra lösning? Jag har en Grandview 106" som skall ut framför Tv:n, nästan 20cm.
Postad 08 April 2009 - 14:54
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?