Men hursomhelst har jag funderingar om jag ska sätta upp en eller två hyllor i vardagsrummet ovanför tvn längs hela väggen som man kan ställa skivorna på... Väggen är ca 4m och då får man 12-13st vinyler per hylla.
Men det jag funderar på är om man ska ha en "riktig" hylla, typ 2x2st Lack-hyllor som är 190cm långa, då använder man istort sett hela väggen, eller om man bara ska smälla dit ett par små tavelhyllor/lister som t.ex http://www.rusta.se/..._p95401078.html
Fördelen med att ha en riktig hylla är ju att man kan ställa dit andra grejer också på hyllorna om man nu vill ha det, nå ljus, böcker eller vadsomhelst. Fördelen med att ha två lister/tavelhyllor är såklart att dom tar mindre plats och kanske ser bättre ut?
Om jag nu använder "riktiga" hyllor med lite mera djup så måste jag fräsa ur ett spår eller sätta dit en egen list/klack så skivorna står kvar...
Vad tror ni ser bäst ut? Ser det bara jättedumt ut om man har 2 rader med lackhyllor längs hela väggen ovanför tv och stereo?
Sen när man kanske skaffar på sig fler skivor så kanke man kan sätta upp en hylla/list på nån annan vägg senare.
Kan säga att jag just nu bor i hyreslägenhet, och kommer bo kvar i kanske ett halvår innan det är dags att köpa eget.
Ge mig förslag på hur ni skulle ha gjort. Kanske nån här som har nån egen variant att visa upp sina vinyler eller tavlor?
Sökningen pågår
Avancerad sökning

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?