http://www.dustin.se...odID=5010059802
hjälp mig hitta billigare kabel än denna
Postad 29 April 2008 - 20:44
http://www.dustin.se...odID=5010059802
Postad 01 May 2008 - 09:04
Postad 01 May 2008 - 09:11
Ska även beställa en aparatkontakt till in76an vilket så klart inte finns på dustin där jag hittat m1-kontakten. På Kjell.com där jag hittar rätt apparatkontakt har de istället inte m1-kabeln, typiskt
Postad 01 May 2008 - 09:30
M1 till VGA och USB är lite billigare.
Om du med apparatkontakt menar vanlig nätkabel så har de ju ett gäng på Dustin home.
Postad 01 May 2008 - 09:40
Ang den andra länken till kontakter; jag har 10 meter närkabel dragen, som jag hade till min z3. Jag behöver bara en aparatkontakt som passar, inte en helt ny kabel. En sån såg jag inte på dustin, missade jag den?
Redigerat av HOTDOG2004, 01 May 2008 - 13:32.
Postad 01 May 2008 - 13:41
Postad 01 May 2008 - 17:34
hehe ja det är ju en uppdatering av firmware som kommer att kosta 400:- . Jag har ju problem med ljudnivån på min in76 och suporten säger att jag ska börja med att updatera från 2.8 till 2.9 och se om det blir bättre (trotts att det inte framgår någon info om att denna uppdatering ska påverka ljudnivå alls). De tar in min proj på service först när 2.9 är testat så det är ju inte mkt att välja på..
Ska även beställa en aparatkontakt till in76an vilket så klart inte finns på dustin där jag hittat m1-kontakten. På Kjell.com där jag hittar rätt apparatkontakt har de istället inte m1-kabeln, typiskt
Vart köpte du projjen?
Borde ju kunna låna kabel eller lämna indinn projje för uppdatering utan kostnad.
Iaf. hos en seriös handlare..
Redigerat av Dr. Death, 01 May 2008 - 17:36.
Postad 01 May 2008 - 21:14
BTW, varför måste man ha den med usb, det finns ju de som endast har M1-->DVI, vad är usb´n till? Går det inte att flytta filer från datorn via DVI eller vad är kruxet? Är M1 i så fall någon kombination av usb och DVI eftersom det räcker med denna port för att ta emot filer?
[/quote
Det är där datan går för FW-uppdatering
Postad 02 May 2008 - 16:25
Det var en VGA-kontakt men å andra sidan så har du förmodligen inte det heller om du har HDMI på laptopen.Har dessvärre ingen com-port på min laptop.
Nej, jag bara antog att du behövde hela kabeln.Ang den andra länken till kontakter; jag har 10 meter närkabel dragen, som jag hade till min z3. Jag behöver bara en aparatkontakt som passar, inte en helt ny kabel. En sån såg jag inte på dustin, missade jag den?
Postad 02 May 2008 - 21:59
BTW, varför måste man ha den med usb, det finns ju de som endast har M1-->DVI, vad är usb´n till? Går det inte att flytta filer från datorn via DVI eller vad är kruxet? Är M1 i så fall någon kombination av usb och DVI eftersom det räcker med denna port för att ta emot filer?
altså..
USB = dataöverföring (typ en firmware)
DVI = överföring av bild.
Det går inte att flytta filer via DVI. ^^
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler