Sitter med ett gäng Playstation-spel som jag ännu inte hunnit spela annat än som hastigast på min Playstation 2. Eftersom grafiken inte riktigt håller på min 37" HDTV så hade jag tänkt att resultatet borde bli bättre på min PSP (Det såg i alla fall riktigt trevligt ut med Final Fantasy Tactics). Är det nån som har provat? Blev det bra? Jag har firmware version 3.90 så vad jag vet måste jag vänta tills nån släpper en "patch"...
*edit*
Är det någon som kan berätta steg för steg hur jag gör för att från firmware 3.90 kan installera en emulator och spela Playstation-spel på min PSP-slim? Jagh ar letat på nätet och hittar ingenting där det står tydligt hur man gör eller vilken emulator man bör använda. Jag köpte just Chrono Cross och Xenogears på Ebay, men inser allt för sent att det är NTSC-versioner jag budat på *Doh*. Så nu kan jag inte ens spela på min PS2. Kanske att det skulle gå av göra en avbild och lira från PC, men PSP verkar vara den bästa platformen om det går på ett smidigt sätt.
*edit*
Är det någon som kan berätta steg för steg hur jag gör för att från firmware 3.90 kan installera en emulator och spela Playstation-spel på min PSP-slim? Jagh ar letat på nätet och hittar ingenting där det står tydligt hur man gör eller vilken emulator man bör använda. Jag köpte just Chrono Cross och Xenogears på Ebay, men inser allt för sent att det är NTSC-versioner jag budat på *Doh*. Så nu kan jag inte ens spela på min PS2. Kanske att det skulle gå av göra en avbild och lira från PC, men PSP verkar vara den bästa platformen om det går på ett smidigt sätt.
Redigerat av Unregisterede32cf070, 27 May 2008 - 16:09.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?