vad gör man nu? borde väl gå att "få" tillbaka det man en gång köpt från PS store eller....
Hej,
igår skulle jag bläddra fram lite musik men ca. 90% av allt jag fört över från CD & MP3 var bara borta!
Ingen jättekatastrof eftersom jag har alla CD plattorna kvar så det är bara att börja om... Men MP3 måste tyvärr "hämtas" igen & det är ju en del tid bakom, ett slags straff kanske, he hee
Men även en del filmsnuttar jag lagrat var bort från den film mappen, helt tom mera exakt. Hade lite 1080 demo från psstore mm.
Som tur var är foto mappen helt intakt annars hade jag nog satt mig på planet till Japan & strypt första bästa ingengör på Sony (obs skämt)
Nu till frågan, vad kan ha hänt & detta hände någongång mellan onsdag & torsdag eftermiddag.
Tidigare i förra veckan hade jag problem med att PS3.an ville "bygga om databas" & fastnade på 52% 4 ggr i rad men jag minns att min musik var intakt så något har alltså hänt ett par dagar efter det...
Skall iallafall gör en backup på fotona ikväll, allt annat går ju att återskapa som tur är.
//JB
Redigerat av Unregistered55c65f14, 30 May 2008 - 20:02.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
334 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?