/Christian
Postad 01 June 2008 - 23:29
/Christian
Postad 03 June 2008 - 13:33
Hur kommer det sig att man kan spela upp filmer på youtube men inte andra liknande sajter? Då säger den bara att man måste skaffa flash player?Går det att skaffa en flashplayer till PS3-systemet, eller måste man köra ett "riktigt" operativsystem för att kunna instellara det?
/Christian
/Christian
Postad 03 June 2008 - 14:25
För att browsern i PS3:an inte är den senaste.Hur kommer det sig att man kan spela upp filmer på youtube men inte andra liknande sajter? Då säger den bara att man måste skaffa flash player?
/Christian
Postad 03 June 2008 - 16:44
Går det att uppgradera den?För att browsern i PS3:an inte är den senaste.
Postad 03 June 2008 - 18:56
Sony kan.
Har elefanter en snabel?
Tillför nått vettigt i frågan istället.
Vad jag vet så finns det inget att göra än linux i burken, men jag kan ha fel
Postad 03 June 2008 - 21:43
Tycker att jag skrev som det är. Du kan inte själv installera några plug-ins utan du får vänta på att Sony skickar med en ny plugin via en software-update.Har elefanter en snabel?
Givetvis kan du säkert få nyare version av flash om du installerar Linux, men det känns ju som en ganska bökig omväg.
Postad 03 June 2008 - 21:45
Tack! Jo, fast jag vill verkligen inte ha linux.. dessutom känns det ju sunkigt att den klarar youtubes flashfilmer men knappt några andra sidor :SHar elefanter en snabel?
Kan det komma i någon framtida uppdatering eller finns det någon speciell anledning till att dom inte skulle vilja?
/Christian
Postad 03 June 2008 - 23:52
nej adobe måste göra det, embeded devices slutade efter flash7...Sony kan.
Postad 04 June 2008 - 08:05
Vilken browser-arkitektur bygger PS3 browsern på? Det enda jag kan hitta är att den skulle heta "NetFront browser" men det är inget bekant med.nej adobe måste göra det, embeded devices slutade efter flash7...
Men visst hade det varit bra om Sony och Adobe fick fart och uppdaterade detta.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
111 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?