Någon som har lite tips på ställen med stora utbud på just dessa prylar? Eller andra tips.
Tack på förhand.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 01 July 2008 - 07:53
Min skivhög växer och växer för varje dag som går nu och jag har verkligen ingenstans att lägga dem. Jag vill inte förvara dem i Spindelstaplar utan hade tänkt mig nått mer cd-case aktig, eller givetvis andra lösningar och inspel välkomnas också. Bara det ser snyggt ut så kan det funka!
Någon som har lite tips på ställen med stora utbud på just dessa prylar? Eller andra tips. Tack på förhand. Postad 01 July 2008 - 08:29
Slappa har mycket bra kvalitet på sina väskor.
Jag har ett gäng för mina cd- och dvd-skivor och är helnöjd. Om du väljer Slappa se då till att du köper väskor med löstagbara fickor (d2i-systemet), jag har inte det och saknar den featuren väldans. Redigerat av Berkan, 01 July 2008 - 13:37. Postad 01 July 2008 - 11:14
Tusen tack Berkan!
De hade riktigt många trevliga där faktiskt så jag började med o beställa en av denna Men frakten är ju nästan 500:- (!!!) får hoppas det blir värt de 700:- hela paketet gick på. Postad 01 July 2008 - 13:37
Passa på medan du väntar på leverans att kika om slappa finns någonstans i Sverige eller EU. Jag köpte mina på Webhallen, men då var det lagerrensningsrea så jag gissar att de inte har dem längre. Du bör ju få ner åtminstone fraktkostnaden om du beställer inom EU.
Postad 01 July 2008 - 16:57
eller hör med nära och kära, arbetskamrater osv för över $99 så var det fri frakt.
Postad 02 July 2008 - 05:52 Även internationellt? Postad 02 July 2008 - 08:18
Jag kör med den som klarar 510 skivor, frakten kostar 9,90euro också, de är även billiga på DVD / CD skivor.
Jaydisc / CD rohlinge24 Postad 02 July 2008 - 12:47
Tack för alla svar.
Din såg dock inte så praktisk ut Empa, och inte snygg heller dessvärre Postad 02 July 2008 - 13:19
Vadå inte praktisk? Det rymms ju 510 skivor?
Nej jag har min i ett skåp så jag ser den inte heller, men ska man ha den framme så kanske man ska kolla på annat. Postad 02 July 2008 - 16:43
Det vet jag inte. Om dom skickar utomlands och det står gratis stort så förutsätter jag att det även gäller internationellt. Postad 02 July 2008 - 18:16 Man ska aldrig förutsätta något när ordet gratis används Redigerat av Berkan, 02 July 2008 - 18:17. Postad 02 July 2008 - 20:08
Har nu kollat i deras FAQ och Shipping Info och det står inget om att Free shipping over $99 inte gäller internationellt vad jag hittar.
Postad 15 July 2008 - 16:16
Nu 15 dagar senare anlände mitt CD-Case och jag är riktigt överraskad över kvaliten faktiskt. Har en liten bild i galleriet om någon vill se.
Postad 22 July 2008 - 10:48
Det står att du saknar galleri =/ Men ja det är intressant att se hur det ser ut
Postad 02 August 2008 - 12:50
Oj ja, jag la aldrig upp några sen haha. Lägger upp en del här istället. Av säkerhetsskäl kan jag inte fota inifrån och jag orkar inte ta ut innehållet, men kvalitén är riktigt hög, varje 'ficka' rymmer 4st skivor, 2 fram och 2 bak. Och det är löstagbara vilket jag tycker är riktigt trevligt.
Även dragkedjeknapparna är stora och trevliga. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |