Postad 06 July 2008 - 20:27
jag har en marantz 3001 tycker den är komplicerad att fatta sig på köpte den pga att jag ville ha en marantz och instruktion boken är inte heller den enklaste vad tycker ni som har marantz själv om det jag säger eller är det jag som bara tycker så
Postad 06 July 2008 - 20:49
Som med alla nya apparater, förstärkare till kameror så finns det massor med finesser men oftast finns en grundinställning eller enkelt läge. Vad är det som du inte klarar av, om du berättar mer utförligt så kanske andra ägare av förstärkaren kan hjälpa dig.
Postad 06 July 2008 - 21:22
Nemas problemas här men då har man ju vanan inne. tycker dock det är mkt enkelt att fippla med marantzen jämfört med min gammla onkyo om än den inte heller var något större problem. är inte mkt för instruktionsböker själv heller:) mkt roligare att komma på allt själv
är bara att pilla lite till så lär man sig till slut.
Postad 06 July 2008 - 22:31
Just Marantz 3001 tycker jag är ganska enkel i jämförelse med andra förstärkare....men om man tittar på marantz lite större förstärkare i jämförelse med onkyo pioneer och andra märken så kan nog marantz menysystem verka lite luddigare än andras.....Men som sagt behövs hjälp med något specifikt så bara säg till!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
36 bilder
45 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?