eller någon liknande.
skulle ju vara underbart till GT5P & GT5
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 18 July 2008 - 17:29
Någon som har en aning om vart man kan köpa detta härliga tillbehör?.
eller någon liknande. skulle ju vara underbart till GT5P & GT5
Postad 22 July 2008 - 15:24
Väldigt schysst!
En sådan vill jag ha. Dock blir det ju lite krångligare att ta fram och plocka bort varje gång man ska köra ett bilspel om man jämför med att bara ha en ratt och pedaler. Sedan vetifan om jag skulle få plats med den. Postad 26 July 2008 - 10:12
om jag inte har helt fel kan man fälla ihop dom så att dom kan få plats under tex soffan.
detta är vad jag har för mig, så ta mig inte på mitt ord.... edit: efter lite koll så hade jag väldigt fel... ![]() det var nog det här bygget jag hade i tankarna som var smidigt att få undan. https://www.minhembi...=ss=UltraMagnus Redigerat av Unregistered4f61698d, 26 July 2008 - 10:20. Postad 28 July 2008 - 21:08
Vad skumt att de inte var lättare att gömma.
Måste väl vara väldigt få som har plats med att den står där för jämnan? Känns lite skumt att använda den som vanlig fåtölj eller något när man inte spelar. Men hade ju som sagt varit ett sjukt lyft för känslan. Enbart ratt och pedal räcker inte. Postad 30 September 2008 - 18:53
Tja.
Har kollat upp några olika stolar nu, men fundera på att svetsa min egen. Jula säljer en RaceStol för 995:- Stål kostar ju inte så mycket, inte lite färg heller, sen kan man ju anpassa den helt till sin egen längd o sonens längd. Jag är 196cm, han ca 135cm. Är det några här som har byggt sin egen stol? Försökte hitta trådar, men hittar ingen bilder. Stolen ska oxå vara någorlunda flyttbar mellan vardagsrummet o sovrummet (en våning uppe) eller hemmabion (en våning nere) Ideer nån? Har en Xbox 360 Elite med Ratten. Postad 01 October 2008 - 06:30
enda jag vet är att det finns en snubbe som byggt egen stol, riktigt sjysst dessutom.
Orkar faktiskt inte söka i sovande stund Postad 01 October 2008 - 18:07
Verkar lite dyrt, får man verkligen nog mycket känsla för att det ska vara värt priset?
Ser lite ut som Jysks 'gamerstol' som inte var nått att ha, i alla fall inte enligt mig. Visst vore det kul med en sån där stol men jag tror fortfarande inte att får det man hoppas på. Hur är sedan stödet för stol/spel? Vilka spel klarar dessa stolar och ej? Postad 01 October 2008 - 20:49
För att svara på OP: http://www.gearfuse....0-racing-chair/
Stolen på bilden som OP postade var när den kom prissatt till US$15,000.00 har inte sett den i någon affär men det kanske finns? De där playseat har jag funderat lite på men... nej, de är för fula. Tipsa gärna om någon annan stol med "inbyggd" force feedback! Postad 01 October 2008 - 22:44
Direkt av dem. Bra att göra med dock är frakten ganska dyr, det var ett tag sedan, har för mig att den gick på en femhundring. Finns flera klipp på youtube om du vill se den "live". 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |