Tredje gången gillt!
1. kl 7:10. Jag och pappa stod i kön i Häggvik en halvtimme eller så men tröttnade. Alldeles för långa köer och dessutom för jobbig musik med en bastrumma som man inte skulle stått ut med när man väl kom närmare ingången. Jag fattar inte hur vissa kunde ha med sig småbarn i kön
2. Kl 12.30 ca. Kortare köer, men fortfarande över "smärtgränsen". Vände i rondellen och körde hem.
3. Kl 20:15: Nu började det likna något. Kom in i butiken efter kanske 5-10 minuter i kö. Var som tur var inte primärt ute efter TV:n, skulle känts lite som att köpa grisen i säcken då jag just nu inte har någon pryl (förutom datorn då) som kan skicka bild i HD-upplösning.
Däremot köpte jag DVD-inspelaren med 160 GB hårddisk (Samsung DVD-HR770) för 1500:-, hoppas nu bara att den inte är helt kass. Jag har försökt hitta recensioner på den utan framgång. Den saknar HDMI, men det spelar mindre roll just nu eftersom jag fortfarande använder en CRT-TV utan HD-upplösning. Nog borde den åtminstone spela upp DVD-skivor bättre / pålitligare / och framför allt utan eländet till fläktoväsen som kommer från min PS2. När man börjar tjäna pengar så får man skaffa lite rejälare grejer.
Redigerat av Maccer, 22 juli 2008 - 23:30.