svar som jag blivit nöjd me.
Jag ska åka och lyssna på högtalare när ja hittar ngnstans att åka till men min fråga är vilka tycker ni ja borde lyssna på,eller vilka kan ja skita i.Är väl många här som provat flera olika högtalare till Yamaha.
Vet att de är högt personligt vad man tycker om men jag är inte djupt insatt i detta med högtalare men det finns de ju folk som är som kanske kan rekomendera några åt mig.
Ska köpa ett 5.0 system(har en ny sub) men eventuellt börja med dom tre ifram för att kunna lägga lite mer pengar på dem nu och sen spara till bakhögtalare.
De jag har varit intresserad av är framförallt Canton 409 å 509 men efter allt läsande så verkar dom inte funka med Yamman.Kanske Yamaaha NS777 eller NS9900. Kanske XTZ.kanske Monitor Audio??
Vill ha högtalare med mycket ljud framförallt till film(men även att använda till musik kanske utan sub t.ex trance men även mkt annat)gillar "effekt" filmer t.ex gav Transformers mig rys överallt med mina System one H388. Gillar en del bas i mina grejor:)
Pris nåsnstans 8-15000kr. Då helst med både center och frontar.Helst ganska snygga och inga stativare.
Hjälp vore trevligt så ja slipper åka över halva sverige å leta å lyssna.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
45 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?