Redigerat av hdready, 23 October 2008 - 01:20.
Postad 23 October 2008 - 01:19
Ju mer man ser av dom här nya high end projektorerna som verkligen är i toppklass, typ hc7000,sony hw-10 och samsung a800 mm så tycker jag verkligen att dom har gått om dom absolut bästa tv apparaterna i stort sett allt,skärpa,kontrast osv,dom enda tv apparaterna jag har blivit något imponerad av är pioneers finaste serie som jag har sett vid några tillfällen, grym svärta i dom, men jag tycker fortfarande projektorerna har en finare och skarpare bild,det enda som jag kan tänka mig som pioneer maskinerna kanske vinner i är bara svärtan,em skärpa o djup tycker jag att projektorerna har gått om i,vad tycker ni?
Postad 23 October 2008 - 07:43
Javisst har projjarna gått om! Visserligen kräver de mer av miljön omkring för att fungera optimalt, men när de gör det så är det inget snack om saken tycker jag.
Postad 23 October 2008 - 08:36
Gått om och gått om. Jämför man samma prisklasser så tycker jag projektorer legat före TV hur länge som helst...
Postad 23 October 2008 - 08:42
Gått om och gått om. Jämför man samma prisklasser så tycker jag projektorer legat före TV hur länge som helst...
Ptja.. om nu tv har varit bättre så har ju projjarna "gått om" vid något tillfälle även om det kanske var länge sedan.
Postad 23 October 2008 - 12:14
Men en projektor är ju inte en TV! Per definition måste den då kunna ta emot, avkoda och visa en TV-signal. Dvs jämförelsen haltarPtja.. om nu tv har varit bättre så har ju projjarna "gått om" vid något tillfälle även om det kanske var länge sedan.
Postad 23 October 2008 - 12:40
Men en projektor är ju inte en TV! Per definition måste den då kunna ta emot, avkoda och visa en TV-signal. Dvs jämförelsen haltar
Nä den haltar inte. Vi talar om väl om bildkvalitet? Då är tv och projektor direkt jämförbara som bildvisare, inte sant?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
26 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?