Kommentarer till Gamla Datorn (setupen) av robber
Startad av
robber
, Nov 28 2008 12:29
2 svar till detta ämne
Postad 28 November 2008 - 12:29
Jag har samma chassi. Är hur nöjd som helst.
Om jag var du skulle jag dock köra snabbare minnen och runt 2-4 GB.
Detta beror även på vad du har för processor så den inte flaskhalsar allt. I framtiden kanske ett HD4850 eller HD4870 kan vara något att uppgradera med samt ett corsair TX 520W?
Mycket stabil 8-volts lina där.
Edit: Såg nu att det stod gamla setupen och att du köpt en laptop istället. Sorry.
I övrigt gillar jag dina album och jag väntar spänt på lite översiktsbilder på vardagsrummet.
Detta beror även på vad du har för processor så den inte flaskhalsar allt. I framtiden kanske ett HD4850 eller HD4870 kan vara något att uppgradera med samt ett corsair TX 520W?
Edit: Såg nu att det stod gamla setupen och att du köpt en laptop istället. Sorry.
I övrigt gillar jag dina album och jag väntar spänt på lite översiktsbilder på vardagsrummet.
Redigerat av dagbokdagbok, 28 November 2008 - 12:31.
Postad 08 December 2008 - 15:37
Jag har samma chassi. Är hur nöjd som helst.
Detta beror även på vad du har för processor så den inte flaskhalsar allt. I framtiden kanske ett HD4850 eller HD4870 kan vara något att uppgradera med samt ett corsair TX 520W?Mycket stabil 8-volts lina där.
Tack!
Ska få en kompis att fota vardagsrummet lite bättre.
/R
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
51 bilder
85 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?