Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Göra H/K DVD 20 regionsfri ??

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 15 November 2002 - 00:10

Unregistered97ac66a0
  • Unregistered97ac66a0
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Harman Kardon DVD-20

Hur gör man den regionsfri och vad kostar det??
Har hört att det bara ska vara att trycka in en kod stämmer det?, och går den koden att få tag på, på internet eller nån som har den ???
tack på förhand //Anton

#2

Postad 15 November 2002 - 00:14

Franz
  • Franz
  • Veteran

  • 2127 inlägg
  • 0
Den är regfri från början.

För att byta region skall du ha spelaren påslagen utan någon skiva i. Knappa sedan in 3141592+regionsnummeret (1-8). Om det står "Power On" i displayen så lyckades du, annars får du försöka igen.

#3

Postad 15 November 2002 - 00:38

Unregistered97ac66a0
  • Unregistered97ac66a0
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Tack så mycket
finns det nått som gör att man slipper skriva in koden varje gång.. så att man skriver in en kod å den blir helt reginsfri varje gång??

#4

Postad 15 November 2002 - 00:47

Unregisteredd646de16
  • Unregisteredd646de16
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Funkar det på DVD-25 oxå? Annars, hur gör man med denna modell?

#5

Postad 15 November 2002 - 01:00

Franz
  • Franz
  • Veteran

  • 2127 inlägg
  • 0
Fungerar inte på DVD25:an men den är istället väldigt lätt att göra automatiskt regfri. Gå in på den här sidan så kan du få både en regfri spelare samt stöd för progressive scan för PAL.

http://w1.462.telia....ts/pictures.htm

#6

Postad 15 November 2002 - 01:01

Unregistereda18768e4
  • Unregistereda18768e4
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
karman/hardon:
Jag har inte provat på min egen men dock läst att det är exact samma procedur för DVD25.
Siffrorna man ska slå in är förövrigt pi :( . dock med dess 6 första decimaler då...

annars finns denna sida oxå: http://w1.462.telia....ts/pictures.htm

Den där patchen ska ge PS PAL oxå vad jag har läst men inte heller provat änså länge.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.