Hur gör man den regionsfri och vad kostar det??
Har hört att det bara ska vara att trycka in en kod stämmer det?, och går den koden att få tag på, på internet eller nån som har den ???
tack på förhand //Anton
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Göra H/K DVD 20 regionsfri ??
Startad av
Unregistered97ac66a0
, Nov 15 2002 00:10
5 svar till detta ämne
Postad 15 November 2002 - 00:10
Harman Kardon DVD-20
Hur gör man den regionsfri och vad kostar det?? Har hört att det bara ska vara att trycka in en kod stämmer det?, och går den koden att få tag på, på internet eller nån som har den ??? tack på förhand //Anton Postad 15 November 2002 - 00:14
Den är regfri från början.
För att byta region skall du ha spelaren påslagen utan någon skiva i. Knappa sedan in 3141592+regionsnummeret (1-8). Om det står "Power On" i displayen så lyckades du, annars får du försöka igen. Postad 15 November 2002 - 00:38
Tack så mycket
finns det nått som gör att man slipper skriva in koden varje gång.. så att man skriver in en kod å den blir helt reginsfri varje gång?? Postad 15 November 2002 - 01:00
Fungerar inte på DVD25:an men den är istället väldigt lätt att göra automatiskt regfri. Gå in på den här sidan så kan du få både en regfri spelare samt stöd för progressive scan för PAL.
http://w1.462.telia....ts/pictures.htm Postad 15 November 2002 - 01:01
karman/hardon:
Jag har inte provat på min egen men dock läst att det är exact samma procedur för DVD25. Siffrorna man ska slå in är förövrigt pi annars finns denna sida oxå: http://w1.462.telia....ts/pictures.htm Den där patchen ska ge PS PAL oxå vad jag har läst men inte heller provat änså länge. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |