Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

dvd-förvaring

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 January 2009 - 22:40

Unregistered2345ed51
  • Unregistered2345ed51
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Hej hej!

Börjar få dåligt med plats för alla filmer som man "råkat" skaffa sig...

Om ni kollar i mitt album långt ner så syns den ena hyllan som finns nu, men som synes är full.
Vad jag söker är något liknande i samma "avskalade" och enkla stil.

Tanken är primärt att kasta ut den nuvarande hyllan och skaffa något större, i princip den skall rymma dubbelt upp gentemot det som syns på bilden i albumet och gärna lite till för framtiden. Färg som sökes är framför allt svart.

Eftersom vi är studenter är priset en given egenskap av möbeln som sökes, ju billigare desto bättre. Den nuvarnade hyllan är inköpt på ikea, men har utgått ur deras sortiment(kommer inte heller ihåg namnet på den :)) och har redan kollat deras sortiment, men kan inte hitta något passande, speciellt med tanke på färgen. De billigare alternativen tenderar att bara finnas i ljusa träfärger.

Min fråga är då ifall någon av alla minhembioare som hänger här har stött på någon förvaringsmöbel/hylla för dvd-filmer som passar ovanstående kriterier?!? (svart/rymmer 200+ filmer/väldigt rimligt pris/"enkel" design)

Postad 06 January 2009 - 23:24

carlsson_
  • carlsson_
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag köpte nyligen två st. Billy bokhyllor med glasdörrar på Ikea. http://www.ikea.com/...ducts/S49837885
Med två extra hyllor så ryms ca 400 filmer per bokhylla!

Postad 07 January 2009 - 13:31

cerbero
  • cerbero
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Hijackar tråden lite, men jag tror att det kan vara aktuellt för dig också, parentaladvisory. :lol:

Jag har sett att folk har byggt DVD-förvaring av badrumsskåp från IKEA (med vita dörrar och t.ex. en glasskiva ovanpå) – någon som vet ett galleri där det kan ses (hittar inget nu), och vilka skåp som används?

Postad 07 January 2009 - 14:51

Unregistered2345ed51
  • Unregistered2345ed51
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Hijackar tråden lite, men jag tror att det kan vara aktuellt för dig också, parentaladvisory. :)

Jag har sett att folk har byggt DVD-förvaring av badrumsskåp från IKEA (med vita dörrar och t.ex. en glasskiva ovanpå) – någon som vet ett galleri där det kan ses (hittar inget nu), och vilka skåp som används?

Hmm, ingen dun idé, kanske man skulle titta lite på...

Lite förtydligande angående prisbilden jag letar efter: <500kr

Postad 07 January 2009 - 16:56

Purre
  • Purre
  • Forumräv

• 609 inlägg
  • 0

Hijackar tråden lite, men jag tror att det kan vara aktuellt för dig också, parentaladvisory. :)

https://www.minhembio.com/Noffe
Han har använts sig utav IKEAs överskåp iaf, dock ingen glasskiva

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.