Jag köpte ett billigt hemmabio paket från elgiganten. Det har en usb ingång som man kan köra dvix filmer på. Men problemet är att den usb minne pinnen jag har är FAT32 och och stödjer inte filer större än 4 GB. Så en vanlig dvd film kan man inte föra över. Så jag formaterade om den till NTFS och förde över en film. Men då ville inte dvd:en läsa den. Fast filmen fast på USB minnet. Finns det nån mjukvaru uppdatering man kan göra till den. Eller får jag nöja mig med dåligt kvalitet på vanliga avi filmer?
Postad 11 January 2009 - 10:29
Philipsen klarar bara av FAT32, så där gjorde du ett misstag med att konvertera usbminnet (för det går väl inte att konvertera tillbaka, har jag för mig..)
Köp isf ett större USB-minne och prova. Men problem kan även uppstå här eftersom Philipsen kanske inte klarar av så stora minnen.
Jag kör med DivX på min, som skalar upp till superbild på min 42:a. Mycket nöjd med det.
Köp isf ett större USB-minne och prova. Men problem kan även uppstå här eftersom Philipsen kanske inte klarar av så stora minnen.
Jag kör med DivX på min, som skalar upp till superbild på min 42:a. Mycket nöjd med det.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?