Postad 07 May 2009 - 14:25
Postad 07 May 2009 - 15:38
Castlevania - Dawn of Sorrow
Castlevania - Portrait of Ruin
Professor Layton
Advanced Wars - Dual Strike
Advanced Wars - Dark Conflict
Grand Theft Auto - Chinatown Wars
Disgaea DS
The world ends with you
Jag kommer att skaffa:
New Super Mario Bros.
Castlevania - Order of Ecclesia
Fire Emblem
Postad 07 May 2009 - 15:59
Jag kommer att skaffa:
New Super Mario Bros.
Castlevania - Order of Ecclesia
Fire Emblem
Final Fantasy IV
Dragon Quest: Monsters Joker
Dragon Quest 4
Dragon Quest 5
TRAUMA CENTER
Trauma Center 2
Elite Beat Agents
Contact
Pacn Roll
Mega Man ZX
Mega Man ZX Advent
Zelda: Phantom Hourglass
Nanostray
Pac-Pix
Dragon Quest Heroes Rocket Slime
Mario and Luigi: Partners in Time
Kirby Canvas Curse
Brain Training
Summon Night Twin Age
Drone Tactics
Ninja Gaiden Dragon Sword
N+
Wario Ware Touched
Oj, du har att göra med andra ord. Trevligt.
Postad 07 May 2009 - 18:37
Postad 11 May 2009 - 10:06
Har än så länge bara skaffat:
Fire Emblem - Bara testat den än så länge eftersom GTA har tagit upp min tid.
New Super Mario Bros - Riktigt rolig och påminner mig mycket om min senaste SMB era som var med NES 8-bitar
Grand Theft Auto - Chinatown Wars - Var ju så hypad att jag inte kunde hålla mig undan och den håller helt klart.
Nästa projekt blir något av Castlevania-spelen och Zelda spelet. Någon särskild följd man ska spela Castlevania spelen på?
Postad 11 May 2009 - 11:33
Jag har spelat igenom två av de och ser inte att du behöver spela i någon särskild ordning. Jag tycker att båda är lika bra. Kanske att Portrait of Ruin är snäppet bättre än Dawn of Sorrow, men jag tillhör nog minoriteten som säger så. Min teori är att man föredrar det spelet man spelade först. Båda är "rippoffs" av Symphony of the Night.DSI var bra mycket roligare än vad jag hade väntat mig! tack för alla tipsen.
Har än så länge bara skaffat:
Fire Emblem - Bara testat den än så länge eftersom GTA har tagit upp min tid.
New Super Mario Bros - Riktigt rolig och påminner mig mycket om min senaste SMB era som var med NES 8-bitar
Grand Theft Auto - Chinatown Wars - Var ju så hypad att jag inte kunde hålla mig undan och den håller helt klart.
Nästa projekt blir något av Castlevania-spelen och Zelda spelet. Någon särskild följd man ska spela Castlevania spelen på?
*edit*
Oavsett vilket av de du provar så får du ett väldigt bra spel.
Redigerat av Unregisterede32cf070, 11 May 2009 - 11:57.
Postad 11 May 2009 - 11:37
Sen, stopp och belägg, var är Phoenix Wright / Ace Attourney-serien? Om Ouendan är den bästa spelserien så är detta den solklara tvåan. Den måste man spela.
Postad 11 May 2009 - 12:32
Men du spelade ju DoS först =P?Min teori är att man föredrar det spelet man spelade först
Kan varna för MYCKET text. Jag tröttnade på det men min lillebror är helt fast i de spelen så det är ett hata/älska-spel.var är Phoenix Wright / Ace Attourney-serien?
Postad 11 May 2009 - 12:34
Nej, jag spelade Symphony of the Night först så jag räknas inte.Men du spelade ju DoS först =P?
Postad 11 May 2009 - 12:38
Men han ska nog inte spela det till DS så du vilseleder honom med teorinNej, jag spelade Symphony of the Night först så jag räknas inte.
Jag tycker du ska spela i den ordning de kom ut, nämligen DoS först. Av den enkla anledningen att det är så det är menat
Postad 11 May 2009 - 12:46
haha, är du inte bokmal? Den är som ett mellanting mellan novell och spel. Grym blandning som ger upphov till stor inlevelse.Kan varna för MYCKET text. Jag tröttnade på det men min lillebror är helt fast i de spelen så det är ett hata/älska-spel.
Postad 11 May 2009 - 13:05
De enda böcker jag läste var de jag var tvungen att läsa pga skolan samt sagan om ringen + Harry Potter frivilligt för att lillebrorsan (som läser böcker hela tiden) skaffat dem =P.haha, är du inte bokmal?
Men musiken i PW är riktigt bra även om jag bara varvade det första.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
80 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?