igår kväll, efter att jag hade vunnit stanley cup på bortais i match 6 i nhl09 så tänkte jag att det kanske har kommit något kul på PSN den här veckan, men det verkade inte som det.... men så tänkte jag att jänkarna har ibland mer demos än vad vi i europa får ta del av så jag loggade in mot usa, men det enda dom hade som verkade kul va rag doll kung fu som man verkade kkunna tanka hem gratis nu p.g.a. "sprint"...tack sprint =), sedan så kollade jag på "media" också och såg där att man verkar kunna hya och köpa film på PSN, det fanns visserligen ingen statisk ikon på högra delen av skärmen men om man klickade på reklambilden, de som byts ut hela tiden till vänster, så kom man till "video store" där kunde man båda hyra och köpa film, hd kunde man bara se på PS3an men SD kunde man kopiera ill PSPn om man så ville, det stod inga priser men det stod att man har 14 dagar på sig att börja se på en hyrfilm och sedan har man 24h på sig att se klart den.
jag klickade runt på en himla massa filmer men det verkade som att inget va upplagt... antingen är allt toknytt eftersom jag inte har hört någe snack om det alls, eller så har jag bara missat det och det va något trasigt på sidan.
har någon här hört talas om detta ?