Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Darksiders - Wrath of war

173 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Darksiders: Wrath of War (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6.833332 (5) Inga priser

Postad 10 June 2009 - 08:44

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0

Jag har väntat på detta spel ett bra tag nu, men det verkar som om det kommer att släppas till slutet av sommaren.
Rent tematiskt verkar det handla om världens undergång och en slutgiltig uppgörelse mellan änglar och demoner.
Spelet kommer att finnas på både PS3 och 360.

Postad bild

Trailern:

http://www.gametrail...arksiders/35818

Redigerat av Glidtassen, 10 June 2009 - 08:53.

Postad 10 June 2009 - 08:58

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Jag har väntat på detta spel ett bra tag nu, men det verkar som om det kommer att släppas till slutet av sommaren.
Rent tematiskt verkar det handla om världens undergång och en slutgiltig uppgörelse mellan änglar och demoner.
Spelet kommer att finnas på både PS3 och 360.

Postad bild

Trailern:

http://www.gametrail...arksiders/35818

Såg väldigt intressant ut! Finns förväntat releasedatum?

//najkks

Postad 10 June 2009 - 09:00

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Det verkar släppas den 25/8-2009 om det inte blir förseningar.

Postad 10 June 2009 - 09:05

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Verkar klart intressant, inte hört nått om detta spelet innan

Postad 10 June 2009 - 18:53

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
väntat bra länge nu på det där, får hoppas att dom kan leverera.

Postad 10 June 2009 - 19:57

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Låt oss hoppas att spelet inte är alltför linjärt, utan att det finns en triggande handling.

Redigerat av Glidtassen, 11 June 2009 - 06:48.

Postad 11 June 2009 - 07:28

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
såg ut som en blandning av dmc och gow ;) vilket iofs kanske inte är dåligt :)

Postad 11 June 2009 - 20:38

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Mäktig trailer :), men själva spelet såg tråkigt ut :/ .. Men hoppas jag har fel.

Postad 11 June 2009 - 22:16

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0
Håller med förgående.
Riktigt mäktig trailer! Men själva spelandet såg inte lika roligt ut.

Postad 21 June 2009 - 17:45

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Hoppas att storyn åtminstone är bra.

Kanske inte själva spelandet inte är lika linjärt utan att det finns flera olika sätt att: utforska sin omgivning, slåss och spännande animaitoner.

Redigerat av Glidtassen, 04 July 2009 - 08:07.

Postad 12 July 2009 - 12:36

BlackZam
  • BlackZam
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Ser framemot detta och hoppas att det kommer flyta lika bra på PS3 som det ser ut att göra på Xbox360 i dem nya filmerna som finns på gametrailers.com .
Men jag kan inte hitta något release datum på det, förutom kvartal 1 2010 för norden. :)

Postad 12 July 2009 - 19:11

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0

Det verkar släppas den 25/8-2009 om det inte blir förseningar.

Här har du datum.

Postad 12 August 2009 - 05:27

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Jag såg just på cdon att spelet beräknas komma.

2009-10-31

Jag hoppas att det inte blir förseningar

Jag skall försöka att fiska efter lite mer info om detta spel.

Redigerat av Glidtassen, 12 August 2009 - 05:26.

Postad 12 August 2009 - 10:46

Dariush
  • Dariush
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Enligt denna info så når inte spelet hyllorna förrän den 1:a januari

Postad 09 October 2009 - 14:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Enligt den senaste releaselistan jag fick av Pan Vision idag så är det nu 8:e Januari som gäller.

Postad 13 November 2009 - 08:18

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0

Enligt den senaste releaselistan jag fick av Pan Vision idag så är det nu 8:e Januari som gäller.

Såg på Gametrailers att det blir den 5:e Januari

Postad 13 November 2009 - 14:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
I USA.

Postad 14 November 2009 - 10:17

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Hmmm. Spelbutiken.se har dettta spel 18 januari 2010

Men det verkar vara ett single-player game, kommer man inte kunna köra online?

Postad 14 November 2009 - 12:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Skulle inte tro på online i det här faktiskt.

Postad 30 December 2009 - 09:17

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Numera står det 8:e januari 2010

Postad 01 January 2010 - 18:17

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Numera står det 8:e januari 2010

Tycks vara försenat,var inne på Webhallen och även dom har 8:e januari. Flyttats från 5:e som fortfarande står på Wikpedia.

Ser fram emot det här spelet, någon liknade det vid ett Zelda för vuxna. Man kan ju hoppas :(

Postad 01 January 2010 - 20:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det har alltid varit 8:e. Som jag sa tidigare så är det i USA som den 5:e gäller.

Postad 01 January 2010 - 20:33

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Bra grundstory i spelet, men jag tror den fula grafiken (bossarna/fienderna ar inte ens fungerande ögon, bara målade döda prickar), de enformiga banorna och det repetitiva spelupplägget förstör. VEt inte vad de kör på för grafikmotor, men det känns osm en blandning mellan WoW och Hellgate: London, på ett dåligt sätt tyvärr. Hade sett fram emot spelet med ju mer man ser av vanligt gameplay desto sämre blir det. Känns om ett licensspel, tyvärr.

Att samla själar för uppgraderingar/få tillbaka hp/rage funkar, men då måste fienderna belöna spelaren med hyfsat antal också, man får inte snåla. Även fiendedesignen verkar trist, för få typer av fiender och för trånga miljöer. Ser ut som en bra story blir bortslösat på ett mindre bra spel, tyvärr.

Postad 01 January 2010 - 20:55

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Verkar som ett hyffsat skoj spel faktiskt!

Kanske man hinner förboka trots allt? Låt se.. release var cirkus 8e ?

Funkar säkert som inbyte sedan ett tag, om det nu inte är vad man förväntar sig :(

Postad 01 January 2010 - 21:04

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Bra grundstory i spelet, men jag tror den fula grafiken (bossarna/fienderna ar inte ens fungerande ögon, bara målade döda prickar), de enformiga banorna och det repetitiva spelupplägget förstör. VEt inte vad de kör på för grafikmotor, men det känns osm en blandning mellan WoW och Hellgate: London, på ett dåligt sätt tyvärr. Hade sett fram emot spelet med ju mer man ser av vanligt gameplay desto sämre blir det. Känns om ett licensspel, tyvärr.

Att samla själar för uppgraderingar/få tillbaka hp/rage funkar, men då måste fienderna belöna spelaren med hyfsat antal också, man får inte snåla. Även fiendedesignen verkar trist, för få typer av fiender och för trånga miljöer. Ser ut som en bra story blir bortslösat på ett mindre bra spel, tyvärr

http://ps3.ign.com/a.../1057234p1.html

IGN's preview, review kommer nu den 5:e. Ni pratar inte riktigt om samma detaljer men utifrån IGN's uppfattning så tycker jag att spelet känns oerhört lovande. Jag hoppas på ett relativt linjärt spel med glimten i ögat, spel av den här typen får inte ta sig själva på för mycket allvar.

Zoiler, kan man göra någon sorts kvalificerad gissning utifrån den faktum att de första recensionerna publiceras först på släppdatumet?

EDIT - Googlade lite mer och visst fanns det recensioner ute, ser ut som om spelet har fått ett bra mottagande.

http://www.metacriti...thofwar#critics

Redigerat av Smith, 01 January 2010 - 21:07.

Postad 01 January 2010 - 21:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

EDIT - Googlade lite mer och visst fanns det recensioner ute, ser ut som om spelet har fått ett bra mottagande.

http://www.metacriti...thofwar#critics

Javisst, du kommenterade ju i 360-tråden där jag visade några recensioner som var överlag väldigt positiva. Jag ser efter det fram emot att testa spelet :(

Det här och Bayonetta samma dag hehe ;) . Rivstart på året.

Postad 01 January 2010 - 21:25

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Javisst, du kommenterade ju i 360-tråden där jag visade några recensioner som var överlag väldigt positiva. Jag ser efter det fram emot att testa spelet :(

Det här och Bayonetta samma dag hehe ;) . Rivstart på året.

Apropå det, ni har inte övervägt att flytta multiplatform spel till ett gemensamt forum eller helt enkelt låta de trådarna ligga ute i "Spelkonsoler & PC-spel"? Flera av spelen jag ser fram emot just nu är multiplatform och jag rör ofta till det när jag ska följa två trådar för ett spel. Tror dessutom att diskussionen skulle bli bättre, även om det finns skillnader mellan de olika versionerna så är likheterna betydligt fler.

Bayonetta blir inte svårt för mig att lägga åt sidan, vill verkligen se om några av "buggarna" kan patchas bort inom en månad eller så.

Postad 01 January 2010 - 21:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Apropå det, ni har inte övervägt att flytta multiplatform spel till ett gemensamt forum eller helt enkelt låta de trådarna ligga ute i "Spelkonsoler & PC-spel"? Flera av spelen jag ser fram emot just nu är multiplatform och jag rör ofta till det när jag ska följa två trådar för ett spel. Tror dessutom att diskussionen skulle bli bättre, även om det finns skillnader mellan de olika versionerna så är likheterna betydligt fler.

Av någon anledning brukar speltrådar i Spelkonsoler & PC-spel-delen bli diskussionsfattiga och jag tror inte riktigt på idén att blanda 360 och ps3-ägarna i det här forumet eftersom det brukar rytas till så fort någon är inne i "fel forum" och pratar om fel version av spelet :(

Dessutom blir det en annan känsla av community (PSN och XBLA) online i många spel när de ligger för sig, lättare att anordna matcher, möten och sånt.

Håller dock med om att det är lite bökigt med två trådar om essentiellt samma sak många ggr. Man kanske borde kolla med en tråd vad alla tycker.

Postad 08 January 2010 - 20:39

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
spelet släpptes idag

Postad 08 January 2010 - 21:02

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
jag tyckte spelet såg rolig ut på de videoklipp som fanns på youtube men... en del recensioner pekar åt motsatt håll.

Postad 08 January 2010 - 21:26

Goyt
  • Goyt
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Och en del visar hyggliga betyg..det snittar 85% på gamerankings iallafall.
Hämtade ut mitt ex idag och tycker det är skitbra. Kommer mer o mer in i det och gillar det mer o mer ;)

Postad 08 January 2010 - 21:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

en del recensioner pekar åt motsatt håll.

Måste vara en fet minioritet?

Postad 10 January 2010 - 00:09

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Spelat i cirkus fem timmar idag och är överlag väldigt nöjd med spelet, Zelda vibbarna är starka. Några saker jag är extra förtjust i

# Att det inte gör något om man ramlar ner i ett hål / lava. Att man råkar ta ett felsteg eller missbedömer ett hopp lite ska enligt mig inte "straffas", Darksiders gör det perfekt när man helt enkelt förlorar lite liv och hamnar på samma eller närliggande ställe.

# Time trial sekvenserna där man under X antal minuter ska döda ett gäng fiender på ett specifikt sätt. Hela biten är en aning krystad men dom pushar en verkligen till att använda mer än fyrkant.

# Det är smidigt att ta sig runt, speciellt efter att ha lirat Assassains Creed 2 så är jag trött på sega kontroller. Känns som om allting fungerar kanon i Darksiders, att klättra längs väggar och att hoppa rundor fungerar precis så som det ska i ett äventyrsspel som det här.

Jag har kommit till en viss hammare ;-) Vet inte riktigt hur långt in i spelet jag är men om det fortsätter på det här viset så kommer jag absolut köra en andra runda på högre svårighetsgrad.

Förresten, lien. Hur effektiv är den? Jag har köpt den och ett par attacker men fortsätter använda svärdet då det ser bättre ut. Bör jag satsa lite på lien för att få upp den i level eller kan jag hålla mig till svärdet?

EDIT:

Kom på en sak som jag inte är helt nöjd med, avsaknad av hälsomätare både på fiender och bossar. Det är svårt att få någon direkt uppfattning om hur mycket skada olika attacker gör.

Redigerat av Smith, 10 January 2010 - 10:16.

Postad 10 January 2010 - 11:06

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Har bara hunnit köra 2 timmar, men jag kan nästan redan nu rekommendera detta lir, riktigt bra. Skön grafik med ett bra designval, bra musik och intressanta cutscenes. Körde först Bayonetta som var rent ut sagt var pinsamt, har tidigare aldrig skämts när jag kört ett spel. Så det blev inbytt och Darksiders blev införskaffat, ångrar mig inte en sekund.

Redigerat av bazookajoe_83, 10 January 2010 - 11:06.

Postad 10 January 2010 - 11:24

footpro
  • footpro
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Nu har jag spelat fram till
Spoiler
Problemet är nu att jag inte kan byta till crossblade. Jag kan bara använda mig av trumpeten och den får man ju inte igång några bomber med. Jag har testat assign cross blade på alla knappar utan resultat. När jag byter i inventory så ändras symbolen uppe till höger men så fort jag går ut ur menyn så är trumpeten där iallafall. Vad ska jag göra?

Postad 10 January 2010 - 13:21

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Nu har jag spelat fram till

Spoiler
Problemet är nu att jag inte kan byta till crossblade. Jag kan bara använda mig av trumpeten och den får man ju inte igång några bomber med. Jag har testat assign cross blade på alla knappar utan resultat. När jag byter i inventory så ändras symbolen uppe till höger men så fort jag går ut ur menyn så är trumpeten där iallafall. Vad ska jag göra?

På R2 ligger crossblades, trumpeten och ett tredje föremål du snart kommer få. Gå in i ditt inventory, håll över ditt crossblade och tryck X för assign. Sen väljer du bland de fyra "piltangenterna" till vänster på handkontrollen. När du sen är inne i spelet så trycker du på valda piltangent för att byta till crossblades på R2.

Lite luddigt och lite svengelskt men förstod precis själv hur R2 / trekant systemet fungerade och det först efter att jag dödat the Griever. Oerhört smidigt system för att byta mellan vapen och utrustning när man väl förstår hur det fungerar.

Postad 10 January 2010 - 20:29

footpro
  • footpro
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Problemet är att jag gör exakt som du beskriver smith men trumpeten är ändå det enda jag kan välja. Har testat att assigna den på alla "piltangenterna" men när jag trycker på den knapp jag assignat händer ingenting. Det har fungerat bra tidigare men nu har trumpetjäveln fastnat!

Postad 19 January 2010 - 18:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Nu är min recension upplagd :huh: . Missa absolut inte detta spel.

https://www.minhembi...m/artiklar/2040

Verkar vara dåligt med intresse här trots att PS3-versionen är bäst? Är det för att det inte finns något demo kanske? Ett God of War-brutalt Zelda med inslag av Portal liksom, vad finns det att tveka på.

Kolla trailern. Lite spoilerish men går bra.

Postad 19 January 2010 - 22:25

FluBBa
  • FluBBa
  • Lärjunge

• 385 inlägg
  • 0
Har bara spöat andra bossen hittils men grymt insnöad på spelet :)
Helt underbart.

Postad 19 January 2010 - 23:37

Simbo
  • Simbo
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Spelet är ju helt underbart :) Blev helt klart en positiv överraskning.

Postad 20 January 2010 - 01:30

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Det kommer så mycket bra spel just nu så något måste stå åt sidan. Det här är ett av spelen som får stå åt sidan för mig. Kanske borde de ha skjutit upp release till sommaren då det brukar vara lite varmare ute, men kallare på spelfronten. Förra sommaren plockade jag upp Infamous. Köpte det nästan enbart för att det var det enda bra spelet som släpptes under den tiden. Och jag är glad för det, för Infamous var fantastiskt roligt.

De borde försöka sprida ut de stora spelsläppen över hela året. Det hade gynnat oss spelare som kunnat spela bra spel året om och därav hade nog även försäljningssiffrorna gått upp.
Men nej, nästan alla spelutvecklare satsar på jackpoten. Stressa färdigt spelet till jul, marknadsför det bra, hoppas det säljer som fan. De borde fatta att om spelet är tillräckligt bra, då säljer det när på året det än släpps.

Ledsen för att jag gled väldigt off topic :) Plockar kanske upp det här spelet från reabacken.

Postad 20 January 2010 - 01:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Det kommer så mycket bra spel just nu så något måste stå åt sidan.

Mja men så många spel har det inte släppts i januari just? PS3-ägarna kan ju skippa Bayonetta eftersom porten är mindre bra och Mass Effect 2 släpps på 360&PC. Darskiders = enda riktigt bra spelet under månaden faktiskt :)

Postad 20 January 2010 - 09:25

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Jag tror jag ska ta och lyda ditt råd faktiskt Zoiler.......var lite småsugen på detta innan men efter att ha läst din recension så blir det ganska säkert ett köp.....frågan är bara om man ska köpa det nu eller vänta ett litet tag till så det går ner lite mer i pris. Man har ju Infamous och Star wars på ingång så det finns ju att göra ändå

Postad 20 January 2010 - 14:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Gött merger, dig kan man lita på ;) . Eftersom du typ inte ska köpa något till våren så spelar det ju ingen större roll när du köper det tidsmässigt. Jag är lite förvånad att grabbarna här inte kastar sig över detta nu eftersom de flesta inte har tid senare. Men å andra sidan kanske de sparar pengar inför vad som komma skall också.

Sen en sak jag glömde säga i recensionen, spelet börjar lite segt de första timmarna och växer mer och mer. Så man inte lägger ifrån sig det direkt som jag vet att en del gjort i 360-forumet. Jag var inte särskilt begeistrad inledningsvis, en sjua tänkte jag ,sedan en åtta i mitten och en nia efter slutet :)

Postad 20 January 2010 - 14:29

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Man ligger ju lite efter så det finns en massa spel från hösten/vintern som ligger och väntar. Inte hunnit klart med Brutal Legend ännu. Väntar just nu på Bayonetta, Dragon Age: Origins, FIFA 10 och Football Manager 2010. Tyvärr har något ljushuvud uppfunnit 5 dagars arbetsvecka där man ska jobba 8 timmar per dag. Tiden räcker inte till för att spela alla bra spel. Det är förjävligt! :)

Postad 20 January 2010 - 14:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Väntar just nu på Bayonetta, Dragon Age: Origins, FIFA 10 och Football Manager 2010.

Eheh, ja då har du ju minst 100 timmar där. Ok, du är ursäktad :)

Postad 21 January 2010 - 04:02

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Vart så sugen efter att jag läst din recension zoiler att man inte kunde låta bli köpa Darksiders och jag ångrar mig inte en sekund, har hunnit spela ca 5 timmar idag och jag är fast. Man vill bara göra en checkpoint till hela tiden innan man stänger av för natten <_<
Kör på apocalyptic svårighetsgrad och det känns rätt överkomligt ändå, än så länge får man väl tillägga då.
Rekommenderas verkligen till folk som är sugen på ett nytt lir.

Postad 21 January 2010 - 06:34

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Har beställt spelet nu och hoppas att det trillar in innan helgen, vad det nu ska va bra för eftersom jag knappast kommer hinna spela det <_<

Postad 21 January 2010 - 11:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vart så sugen efter att jag läst din recension zoiler att man inte kunde låta bli köpa Darksiders och jag ångrar mig inte en sekund, har hunnit spela ca 5 timmar idag och jag är fast.

Vad kul, jag skriver ju för att inspirera (eller avtända) människor så det är riktigt skoj när det faller ut på det viset ;)

Bra att du valde en högre svårighetsgrad också. Apokalyptic, är det ett snäpp svårare än normal eller två (om ens två finns)?

Postad 21 January 2010 - 12:35

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Vad kul, jag skriver ju för att inspirera (eller avtända) människor så det är riktigt skoj när det faller ut på det viset ;)

Bra att du valde en högre svårighetsgrad också. Apokalyptic, är det ett snäpp svårare än normal eller två (om ens två finns)?

Och i det här fallet lyckades du verkligen, tror att det var din recension som fick mig att köpa spelet oxå :D

Tror att jag ska köra på Apocalyptik-svårighetsgrad så man kan ta alla "klara-spelet-trophies" på en genomspelning, eftersom det verkar vara ett ganska långt spel (eller?) och en andra genomspelning skulle kunna dra ut på tiden nu under våren. Hoppas det inte är mig övermäktigt bara :lol:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.