Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia E72 *

504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia E72 128MB RAM (Mobiltelefoner) 1 6,67 (29) Inga priser

Postad 15 juni 2009 - 10:59

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0
Snitsigt!

Blir nog en sån här att ersätta E71an med. Bättre kamera, FP2 och 3,5 mm plugg högst upp rättar till de små nackdelarna jag ser. Optisk navi-knapp blir ju en bekväm bonus.

Postad bild

Nokias egna presentationssida
Nokia Conversations
Hands-on

Postad 15 juni 2009 - 11:58

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Snitsigt!

Blir nog en sån här att ersätta E71an med. Bättre kamera, FP2 och 3,5 mm plugg högst upp rättar till de små nackdelarna jag ser. Optisk navi-knapp blir ju en bekväm bonus.

Postad bild

Nokias egna presentationssida
Nokia Conversations
Hands-on

Synd bara att de inte gjorde skärmen lite större och med VGA istället för QVGA - börjar kännas lite stenålders med den upplösningen på en modern lur. Och designen gillar jag inte, mycket fulare än E71. Men det lär ju i alla fall bli en sån som ersättare för E71:an - bara den inte är lika seg och trött som E75.

Postad 15 juni 2009 - 12:06

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Synd bara att de inte gjorde skärmen lite större och med VGA istället för QVGA - börjar kännas lite stenålders med den upplösningen på en modern lur. Och designen gillar jag inte, mycket fulare än E71. Men det lär ju i alla fall bli en sån som ersättare för E71:an - bara den inte är lika seg och trött som E75.

Blir en kompromiss oavsett känner jag. Men håller med, högre upplösning hade jag gärna sett. Men större skärm innebär ju en större lur... Vet inte om jag skulle gilla E71 så skarpt om den var bredare än vad den är.
Jag gillar designen dock :)

Skeppas i slutet av Q3.
Min önskan är att jag får se en side-slide i e-serien med ~3" touchskärm i 640 x 360 innan dess. Då blir det omvärdering...

Postad 16 juni 2009 - 06:30

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Och en knapp med ficklampa ser jag! =) Sånt har jag saknat på många lurar sen jag såg det på stöttåliga Nokior för några år sedan.
Har en E71 idag, men man får nog kasta ett öga på E72 ändå när den kommer.

Hoppas att även den är i metall och lika gediget byggd som E71, då blir den bra! =)

Postad 17 juni 2009 - 12:21

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Det skrämmer mig dock lite att de bara anger standby till 492h och taltid till 12h. Jämför man det med E71 som har 480h respektive 10,5h så verkar de inte få ur så mycket mer ur batteriet.
Batteritiden är enligt mig en av de absolut svagare punkterna för E71an som jag har haft sedan årsskiftet...

Postad 17 juni 2009 - 13:42

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Det skrämmer mig dock lite att de bara anger standby till 492h och taltid till 12h. Jämför man det med E71 som har 480h respektive 10,5h så verkar de inte få ur så mycket mer ur batteriet.
Batteritiden är enligt mig en av de absolut svagare punkterna för E71an som jag har haft sedan årsskiftet...

ojoj då vet jag inte vad du ska ha för lur :) Jag har haft Nokia E90, E75, E66 och E71 och HTC TyTn, TyTn II, Touch Diamond, Touch Pro, Touch HD, Samsung SGH-i600 och 780 och SE Xperia X1 och Iphone 2G och 3G och av alla dessa lurar har E71 den överlägset bästa batteritiden. Den är ju känd för att vara den smartphone soom har bäst batteritid. Med min hårda användning fixar den en arbetsdag och kräm över - det gör ingen av de andra lurarna. Så jag vet inte vad du ska ersätta den med ;)

Postad 17 juni 2009 - 19:31

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0

ojoj då vet jag inte vad du ska ha för lur :D Jag har haft Nokia E90, E75, E66 och E71 och HTC TyTn, TyTn II, Touch Diamond, Touch Pro, Touch HD, Samsung SGH-i600 och 780 och SE Xperia X1 och Iphone 2G och 3G och av alla dessa lurar har E71 den överlägset bästa batteritiden. Den är ju känd för att vara den smartphone soom har bäst batteritid. Med min hårda användning fixar den en arbetsdag och kräm över - det gör ingen av de andra lurarna. Så jag vet inte vad du ska ersätta den med :P

Kanske en fast telefon direktkopplad till nätet? :P

Postad 18 juni 2009 - 13:56

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Kanske en fast telefon direktkopplad till nätet? :P

Ja typ något sånt :D

Postad 18 juni 2009 - 14:04

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

ojoj då vet jag inte vad du ska ha för lur :D Jag har haft Nokia E90, E75, E66 och E71 och HTC TyTn, TyTn II, Touch Diamond, Touch Pro, Touch HD, Samsung SGH-i600 och 780 och SE Xperia X1 och Iphone 2G och 3G och av alla dessa lurar har E71 den överlägset bästa batteritiden. Den är ju känd för att vara den smartphone soom har bäst batteritid. Med min hårda användning fixar den en arbetsdag och kräm över - det gör ingen av de andra lurarna. Så jag vet inte vad du ska ersätta den med :P

Hehe, nee, då blire genast svårare.
Det skulle vara som "back in the days" när man kunde hänga på ett rejält batteri istället för slim-batteriet. Bra att ha om man skall vara borta ett tag och inte har tillgång till eluttag. =)

Postad 18 juni 2009 - 16:47

Yngman
  • Yngman
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Säljstart?

Postad 20 juni 2009 - 11:54

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Q3 = tredje kvartalet 2009

Postad 22 juni 2009 - 01:22

prx
  • prx
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Läsvärt:
http://www.rovingeek...-the-nokia-e72/

Postad 22 juni 2009 - 07:20

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Läste att den skulle få 600mhz (396mhz innan)processor och 256mb (100) internminne. Då borde den speedas upp avsevärt, och den var ju inte långsam innan tycker jag personligen!

Känns som att SonyEricsson snart måste inse att det faktiskt är jobbigt att ha en fördröjning på några tiondelar per knapptryck... (Xperia)

Undrar dock om kameran verkligen är av så mycket bättre modell, det kan säkert bara vara fler mpix och det hjälper ju inte så mycket om inte objektivet/linsen/vad-det-nu-kallas-exakt är bättre..

Postad 22 juni 2009 - 12:02

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Hur mycket skulle ni säga att det är som skiljer E72 från E72, dvs i praktiken? Den bakomliggande frågan är så klart, är det verkligen värt att vänta ut E72an eller ska man redan idag köpa en E71a?

Postad 22 juni 2009 - 13:15

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Hur mycket skulle ni säga att det är som skiljer E72 från E72, dvs i praktiken? Den bakomliggande frågan är så klart, är det verkligen värt att vänta ut E72an eller ska man redan idag köpa en E71a?

Om jag själv stod i valet och kvalet, och inte hade vare sig E71 eller E72, så skulle jag nog vänta på en E72. Den verkar vara förbättrad på ett antal punkter.
Sen verkar det enligt förhandsinfo som att E72 "bara" kostar 3500-3800kr, och det är ju ett bra nypris för en såpass kompetent telefon.

Det är ju inga gigantiska skillnader mellan dem, men den är ändå finslipad på ganska många punkter och sammantaget är nog skillnaden värd den extra tusenlappen som man kanske får ge.
Det jag hoppas mest på är den nya kameran samt att batteritiden på E72 mer stämmer överens med de siffror som Nokia publicerar, för på E71 är inte batteritiden något att hänga i granen. Trots att jag kör på 2G-nätet, inte ringer mycket (skickar dock ca 30sms/dag) och använder wlanet i ca 10min per dag så måste jag ladda efter drygt två dygn. Det känns lite väl ofta för en ny mobil tycker jag.

Sedan skall E72 ha en snabbare processor och mer internminne. Processorn var ca 50% snabbare, och det lär ju märkas en del, speciellt när man kör program som Opera, och t.ex spel i mobilen.

Dessutom så borde E71 rasa i pris när E72 kommer ut på marknaden. Så att köpa en E71 strax innan E72 kommer är nog att skjuta sig i foten. (enligt mig)

Postad 22 juni 2009 - 15:24

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
Vet vi när telefonen finns att köpa? Q3 är ju bara några dagar bort....men också 90 dagar bort....

Postad 22 juni 2009 - 17:58

prx
  • prx
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
markus_asp: hur bra kameran är kan du se exempel på om du klickar på länken jag postade tidigare. Det priset du talar om, har du då konverterat euro till sek rakt? Jag drar en vild gissning att priset blir minst 4500:-, inte förvånad om den kostar en bit över 5000:- vid lanseringen. Bara E71an går ju på ~4000:- idag.

Postad 22 juni 2009 - 20:22

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Det är ju inga gigantiska skillnader mellan dem, men den är ändå finslipad på ganska många punkter och sammantaget är nog skillnaden värd den extra tusenlappen som man kanske får ge.
Det jag hoppas mest på är den nya kameran samt att batteritiden på E72 mer stämmer överens med de siffror som Nokia publicerar, för på E71 är inte batteritiden något att hänga i granen. Trots att jag kör på 2G-nätet, inte ringer mycket (skickar dock ca 30sms/dag) och använder wlanet i ca 10min per dag så måste jag ladda efter drygt två dygn. Det känns lite väl ofta för en ny mobil tycker jag.

För mig var E71 ett grymt lyft.

Innan har jag laddat mina telefoner dagligen, men med E71 blev det var tredje dag. Numera blir det varannan dag när batteriet blivit lite risigare... Kan kräma ur 2½ men vill inte chansa :) Då använder jag telefonen lite hårdare, inte mycket samtal, synkning av mail var 15:e minut och 10-20 sms. En del surf via gprs och wlan kanske.

Batteritiden är absolut nåt att hänga i granen anser jag, och E72 blir ju lite vassare med FP2.

Kameran tror jag absolut blir bättre. Bara att jämföra E75 med E71. Samma upplösning, men klart bättre.

Postad 23 juni 2009 - 06:40

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

markus_asp: hur bra kameran är kan du se exempel på om du klickar på länken jag postade tidigare. Det priset du talar om, har du då konverterat euro till sek rakt? Jag drar en vild gissning att priset blir minst 4500:-, inte förvånad om den kostar en bit över 5000:- vid lanseringen. Bara E71an går ju på ~4000:- idag.

prx:

Jag drog den slutsatsen av denna artikel i tidningen M3:
http://m3.idg.se/2.1...tet-av-sommaren
Där säger de att den skall kosta 350Euro. Men jag kan ha fel, för det kändes lågt.. Och tidningar har ju haft fel tidigare :) hehe..

Nu såg jag iofs att det på Nokias sida står 350Euro innan skatt och sådant, och det tänkte nog inte artikelförfattaren på m3 på.. Så den kommer nog ligga kring 4500kr som du säger =)

Aah, såg bilderna, synd bara att de inte tagit någon bild i svåra förhållanden med svag belysning och liknande. Det är där som min E71 blir kass och grynig. Men de bilderna som de tagit på din länk såg helt godkända ut.

Redigerat av masp86, 23 juni 2009 - 06:49.

Postad 23 juni 2009 - 06:48

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

För mig var E71 ett grymt lyft.

Innan har jag laddat mina telefoner dagligen, men med E71 blev det var tredje dag. Numera blir det varannan dag när batteriet blivit lite risigare... Kan kräma ur 2½ men vill inte chansa :) Då använder jag telefonen lite hårdare, inte mycket samtal, synkning av mail var 15:e minut och 10-20 sms. En del surf via gprs och wlan kanske.

Batteritiden är absolut nåt att hänga i granen anser jag, och E72 blir ju lite vassare med FP2.

Kameran tror jag absolut blir bättre. Bara att jämföra E75 med E71. Samma upplösning, men klart bättre.

Då får man hoppas att kameran blir såpass mycket bättre då =)

Själv så hade jag en gammal SE Z550i innan, och den laddade jag var 5e dag trots samma användning som med E71an (minus wlan dock, och det drar ju en del). Men då var ju det en myckte mer simpel och inte så batterikrävande telefon, men den utklassade ändå min E71 i batteritid. Laddar den exakt lika ofta som du känner jag =) Men E71an har så många bra sidor så jag är supernöjd med den i alla fall och vill inte byta bort den.

FP2 får man hoppas mycket på! Men det är inte exklusivt för just nya nokior antar jag eftersom alla kör samma operativsystem? Då kan jag man få det i sin E71 med andra ord?! =) Vore fint isf!

Läste att den skall komma sent i Q3 så man ska nog inte hoppas på att den kommer innan september med andra ord..

Postad 23 juni 2009 - 21:15

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0
Kameran! http://www.flickr.co...57619864527011/
Ser bra ut!

Angående FP2 på E71 så kan man nog glömma det.. :( Ingen telefon har tidigare fått en uppdatering av versionen av S60 som körs. N95:an fick några omfattande uppdateringar, men ingen uppdatering till FP2.

Redigerat av fredde_, 23 juni 2009 - 21:15.

Postad 27 juni 2009 - 20:46

Themaster_82
  • Themaster_82
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Hittade detta när jag sökte på prisjakt The Phone House
Priset ligger väldigt högt tycker jag om man jfr med vad E71 ligger på just nu, blir spännande att se ifall priset kommer att sjunka när det blir dags för lansering, det är tur nog bara ett ca pris för tillfället så mkt kan ändras framöver.

Man undrar hur MegaPart har tänkt när de har satt detta pris, en 1:a för mkt i början kanske??

Redigerat av Themaster_82, 28 juni 2009 - 13:42.

Postad 23 juli 2009 - 12:42

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Hittade detta när jag sökte på prisjakt The Phone House
Priset ligger väldigt högt tycker jag om man jfr med vad E71 ligger på just nu, blir spännande att se ifall priset kommer att sjunka när det blir dags för lansering, det är tur nog bara ett ca pris för tillfället så mkt kan ändras framöver.

Man undrar hur MegaPart har tänkt när de har satt detta pris, en 1:a för mkt i början kanske??

Ofta lägger de ett skyhögt pris bara för att de skall finnas med i listan men slippa folk som skall beställa en vara som inte finns. Det är ju bättre att justera priset neråt än uppåt när de får det riktiga priset =)

Man får hoppas att någon kedja köper in en rejäl omgång och börjar med en drive med kalaspris! Känns dock som att de allra första kommer säljas in på företagssidan.. Den andas ju business rakt igenom den där.

Nu är ju i alla fall Q3 kommet så det borde ju droppa in lite priser från fler och fler butiker samt förhandsbokningar snart tycker man! Eller är det försenat tro?

Postad 28 juli 2009 - 08:57

Oakleaf
  • Oakleaf
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Ja de borde snart ha ett releasedatum och pris för E72. Sjukt sugen på ny lur, hade först tänkt att köpa E71 när jag såg att E72 var på gång, samtidigt som min blick dras mot nya iPhone. Kom igen nu Nokia ge oss mer info.

Postad 28 juli 2009 - 09:09

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Ja de borde snart ha ett releasedatum och pris för E72. Sjukt sugen på ny lur, hade först tänkt att köpa E71 när jag såg att E72 var på gång, samtidigt som min blick dras mot nya iPhone. Kom igen nu Nokia ge oss mer info.

Ja, då skulle jag välja Nokia E72, den känns nästan mer ovanlig än iPhone som "alla" har, hehe.. Fast det beror väl på, om man är mycket åt multimedia hållet så är väl iPhone vassare. E-serien är ju lite mer business..

Postad 28 juli 2009 - 09:56

Oakleaf
  • Oakleaf
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Ja, då skulle jag välja Nokia E72, den känns nästan mer ovanlig än iPhone som "alla" har, hehe.. Fast det beror väl på, om man är mycket åt multimedia hållet så är väl iPhone vassare. E-serien är ju lite mer business..

Jag har en SE w880i (tror jag den heter) i dagsläget. Det jag saknar mest är GPS (nyinflyttad stockholmare) och en bra kalender. Kalendern är överlägsen på Nokiatelefonerna vs iPhone eftersom man ser noteringarna i startfönstret. Vet inte hur bra GPSen är Nokia E71/72. Jag behöver ingen färddator utan bara möjligheten att få fram vart jag är på en karta och möjligheten att ange en adress för att visa vägen dit.

Postad 28 juli 2009 - 09:59

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Jag har en SE w880i (tror jag den heter) i dagsläget. Det jag saknar mest är GPS (nyinflyttad stockholmare) och en bra kalender. Kalendern är överlägsen på Nokiatelefonerna vs iPhone eftersom man ser noteringarna i startfönstret. Vet inte hur bra GPSen är Nokia E71/72. Jag behöver ingen färddator utan bara möjligheten att få fram vart jag är på en karta och möjligheten att ange en adress för att visa vägen dit.

Jag själv har installerat Garmin Navigator XP på min Nokia. Den finns att få hem gratis på deras sida och sedan får man skaffa kartor till den. Det som är bra är att den går på telefonens interna gps och man slipper då betala någon datatrafik eftersom det inte behövs =) Jag tycker att det fungerar superbra bortsett från att det kan ta tid innan telefonen hittar satelliterna, men så är det ofta på min Tomtom v4 XL också iofs..
Däremot är det ju ingen fördröjning i att leta på kartan, den ploppar upp direkt utan någon satellitsignal =)

Postad 31 juli 2009 - 11:40

Aristoteles
  • Aristoteles
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om den kommer att kunna hantera mappar i exchange?
Har en touch pro som jag är mindre nöjd med och funderar på att byta tillbaks till Nokia.

Postad 31 juli 2009 - 11:56

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0

Jag själv har installerat Garmin Navigator XP på min Nokia. Den finns att få hem gratis på deras sida och sedan får man skaffa kartor till den. Det som är bra är att den går på telefonens interna gps och man slipper då betala någon datatrafik eftersom det inte behövs =)

Vet inte om jag förstår dig riktigt... Alla GPS-applikationer till telefonen använder den interna GPSen. Det är det ingen skillnad mot t.ex. Nokias egna "Maps".
Du kan alltid välja om du vill använda A-GPS eller bara vanlig GPS (finns möjlighet att ställa in "postionsmetoder" i telefonens inställningsmeny). Fördelen med A-GPS är att satelliterna hittas mycket snabbare, till priset av några få kilobytes.
Står man ut med att vänta längre avaktiverar man A-GPS och nöjer sig med vanlig GPS.

Redigerat av pakarlss, 31 juli 2009 - 11:58.

Postad 06 augusti 2009 - 07:49

masp86
  • masp86
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Vet inte om jag förstår dig riktigt... Alla GPS-applikationer till telefonen använder den interna GPSen. Det är det ingen skillnad mot t.ex. Nokias egna "Maps".
Du kan alltid välja om du vill använda A-GPS eller bara vanlig GPS (finns möjlighet att ställa in "postionsmetoder" i telefonens inställningsmeny). Fördelen med A-GPS är att satelliterna hittas mycket snabbare, till priset av några få kilobytes.
Står man ut med att vänta längre avaktiverar man A-GPS och nöjer sig med vanlig GPS.

Fördelen är just den att man slipper betala för datatrafik. Samt att batteriet håller längre då den inte behöver koppla upp sig både på satellit och telefonnät. Det bör ju göra en ganska stor skillnad?

Postad 06 augusti 2009 - 10:22

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0
Det jag försökte säga var att du kan köra alla GPS-applikationer på vanlig GPS, dvs välja bort A-GPS. Det är inget specifikt för Garmin.
Sen kan ju det sägas att A-GPS inte handlar om stora datamängder. A-GPS hämtar ca 3 kb data från en server varje gång GPSen startas. Priset för det varierar ju beroende på ditt abonnemang. Givet att du betalar 10kr/MB, blir priset 3 öre för 3 kB.

Postad 08 augusti 2009 - 14:38

dred
  • dred
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Är klart sugen på en e72, men vill nog gärna se vad folk säger först.
Har e71:an idag och är helt galet sjukt nöjd. Kör email sync vart 30:e minut mellan 7:00-21:00, använder den konstant på jobbet för kalendern, ringer minst 1 h varje dag samt använder den som modem till laptopen 2-3 h varje dag. Laddar den vartanna dag, mer för att vara säker så jag klagar verkligen inte på batteriet. Denna telefon har verkligen ändrat på saker, dels är men mer organiserad men den största är att den har ersatt en väldig massa saker jag gjort på datorn innan. Så det är verkligen en banbrytande smart phone, väljer den utan att tveka framför iPhone som klart är överhypad.

Dock har man väl lite väl stora förhoppningar på e72:an nu.. undrar om den kan leva upp till dem...

Postad 11 augusti 2009 - 20:36

Unregistered99c85b19
  • Unregistered99c85b19
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Jag är också j#####vligt sugen på nya E72, och det är nog den enda symbianluren jag kan tänka mig försöka mig på ett dj-in-a-pocket projekt på. Processorn ska väl fixa det jag vill, när den inte ska slåss med touchscreen eller för lite arbetsminne.

Krav:
* mp3-spelare som spelar m3u, och man lätt kan ändra i playlist samtidigt som den spelar.
* crossfade mellan låtarna
* auto-gain-control eller multibandskomprimering (för att allt ska ha samma volym)
...alltså väldigt likt winamp :)

Största problemet jag har stött på är att hitta S60-mjukvara som fixar sånt, men helt klart coolt om man kan köra en fest på 1st Nokialur + ljudförstärkning. Alternativet är ju förmixat material, men då kan man ju köra vilken lur som helst.

Postad 13 augusti 2009 - 20:26

DePalma
  • DePalma
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0
Någon som hört när den kommer? Alltså ett fast release datum?

Frågade på Telia butiken idag, men dom hade ingen aning.

Är ju så sugen på denna lur så man spricker.

Postad 14 augusti 2009 - 07:57

dred
  • dred
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Någon som hört när den kommer? Alltså ett fast release datum?

Frågade på Telia butiken idag, men dom hade ingen aning.

Är ju så sugen på denna lur så man spricker.

Kollade med Tre också, men de hade noll koll.. är lite tråkigt..
Dock tecknade jag abnmg för 1 år sedan så om den väntar 6 månader så blir jag inte för sur :)

Postad 16 augusti 2009 - 18:31

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Ca pris på PhoneHouse ~ 5099:-

Postad 21 augusti 2009 - 13:07

Oakleaf
  • Oakleaf
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Hur länge sträcker sig Q3? Jag börjar bli desperat, vill ha en ny telefon, jag vill ha E72.

Postad 21 augusti 2009 - 15:26

dred
  • dred
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Sträcker sig tills den första Oktober egentligen.. så lite väntan till får du nog göra..
Dessutom så känns det som att allting blir försenat så denna sidan nyår kan man väl hoppas på..

Postad 22 augusti 2009 - 05:45

fredl
  • fredl
  • Forumräv

• 762 inlägg
  • 0
Själv vacklar jag mellan e52 och e72. Hade e52 haft en bättre kamera hade det blivit den, men nu avvaktar jag nog tills att jag kan klämma på en e72.

Postad 23 augusti 2009 - 23:15

dred
  • dred
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Illa, de har tagit bort notisen om att den kommer 3:e kvartalet av 2009 på Nokias hemsida..
Det kan inte båda bra..

Postad 24 augusti 2009 - 07:53

DePalma
  • DePalma
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0

Illa, de har tagit bort notisen om att den kommer 3:e kvartalet av 2009 på Nokias hemsida..
Det kan inte båda bra..

Hmm, vet inte vart du läser men om du går in under produkter och väljer E72 så står det fortfarande tredje kvartalet.

Postad 24 augusti 2009 - 10:22

dred
  • dred
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Hmm, vet inte vart du läser men om du går in under produkter och väljer E72 så står det fortfarande tredje kvartalet.

Va fasen, igårkväll så fanns det inte där.. skumt värre..
Ja då får man börja hålla tummarna igen..

Postad 29 augusti 2009 - 23:06

DePalma
  • DePalma
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0
Meeeen, att det aldrig kan hända något.
Måste få byta ut jobbets E51:a nu.

Börjar bli segt att vänta.

Redigerat av DePalma, 29 augusti 2009 - 23:07.

Postad 01 september 2009 - 18:18

dred
  • dred
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
E51:an hade jag innan min E71. Var grymt nöjd med den men jag vet i fasen om jag kan gå tillbaka till candybar modell efter E71:an...

och ja jag håller med, lite mer detaljerad info skulle inte skada nu...

Postad 03 september 2009 - 10:44

Sebastiank
  • Sebastiank
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Såg på the phone house att dom hade ändrat till "KOMMER I OKTOBER", tidigare har det stått kommande artikel.
http://www.phonehous...aspx?id=1775350

Postad 03 september 2009 - 20:43

Dusse
  • Dusse
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Dessutom har dom ändrat priset på The Phone House. Dryga 5000:- förrut.

Postad 06 september 2009 - 10:21

Themaster_82
  • Themaster_82
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Internetpris på Phonehouse är nu 4799

Postad 06 september 2009 - 10:53

DePalma
  • DePalma
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0
Måste vara nära nu då ytterliggare en återförsäljare lagt ut den på nätet. Till lägre pris än phonehouse dessutom. .=)

Postad 07 september 2009 - 11:26

Unregistered3ba5120f
  • Unregistered3ba5120f
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Rinde nokias ktj precis och de hade inget nytt under luppen. Har med väntat på den sedan jag sålde min e71, vill ha den NU!!

Postad 07 september 2009 - 17:58

Themaster_82
  • Themaster_82
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Måste vara nära nu då ytterliggare en återförsäljare lagt ut den på nätet. Till lägre pris än phonehouse dessutom. .=)

Frågan är om verkligen skulle våga beställa något från den andra som sidan som dyker upp på Prisjakt

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.