Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Audiovector uppgraderar K-serien

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 oktober 2009 - 12:51

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

Postad 11 oktober 2009 - 13:57

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
Ska bli intressant att höra. Audiovector är ett märke jag verkligen vill tycka om, av någon anledning, men som aldrig riktigt överraskar när jag lyssnar.

Postad 11 oktober 2009 - 14:20

Threepwood
  • Threepwood
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0
Då man sitter på ett par K-Super så ska det bli intressant o höra om det är någon skillnad.
...och vad priset kan bli för en uppgradering.

Postad 11 oktober 2009 - 16:28

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

• 1 625 inlägg
  • 0
Det enda jag hört av Audiovectors K-serie är den gamla Signaturen och den gav verkligen mersmak. Vilket ljud i förhållande till storlek! Ska bli mycket intressant att lyssna på nya Ki-serien när tillfälle ges.

Postad 11 oktober 2009 - 19:44

Johan.H
  • Johan.H
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Fick syn på dessa igår, av en ren slump! Var och skulle lyssna på de nya Monitor Audio RX-serien, jämföra med Audiovector K-serien. Men en jämförelse mellan Ki- och K-serien blev mer intressant.
Jämförde Ki-Super med K-Signature då Ki-Signaturen var något problem med och inte fanns på plats.
Lite kort så tyckte jag själv att Ki var något mer tillbakadragen i diskanten, men låg inne med något mer botten i basen. Designen var väl inte så stor skillnad, endast foten vad jag lade märkte till. K-Seriens fot tycker jag bättre om, men kvalitén har nog förbättras en aning till den nya.
Att notera är att Ki-Supern inte var inspelade eller stod på några spikes.
Men nu när priserna kommer gå ner på K-serien så tycker jag den är mer intressant. Men får först se vad Ki-Signature har att erbjuda! Skall bli mäkta intressant.

Postad 11 oktober 2009 - 19:53

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

• 1 057 inlägg
  • 0
Intressant, var inne på ett par K3 signature men de fick vika när jag gjorde ett kap på ett par konkurenter.

Postad 11 januari 2010 - 11:39

Unregisteredfe3ae68d
  • Unregisteredfe3ae68d
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Tagit bort, då det hamnade i fel tråd

Redigerat av Unregisteredfe3ae68d, 11 januari 2010 - 12:01.

Postad 14 maj 2010 - 06:48

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

• 1 057 inlägg
  • 0

Fick syn på dessa igår, av en ren slump! Var och skulle lyssna på de nya Monitor Audio RX-serien, jämföra med Audiovector K-serien. Men en jämförelse mellan Ki- och K-serien blev mer intressant.
Jämförde Ki-Super med K-Signature då Ki-Signaturen var något problem med och inte fanns på plats.
Lite kort så tyckte jag själv att Ki var något mer tillbakadragen i diskanten, men låg inne med något mer botten i basen. Designen var väl inte så stor skillnad, endast foten vad jag lade märkte till. K-Seriens fot tycker jag bättre om, men kvalitén har nog förbättras en aning till den nya.
Att notera är att Ki-Supern inte var inspelade eller stod på några spikes.
Men nu när priserna kommer gå ner på K-serien så tycker jag den är mer intressant. Men får först se vad Ki-Signature har att erbjuda! Skall bli mäkta intressant.

Det låter ju utmärkt med lite tillbaka dragen diskant för oss som lyssnar på rock/metal. Ska mao in och lyssna på dem så snart jag kan! K3 Signature vann min lyssningsrunda men en rabatt på 5000:- hos hifiklubben vann vid den tidpunkten.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.